Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:jepp: Og i morgen etter jobb får jeg besøk av to venninner som skal ligge over. Så det blir nok bra til slutt skjønner du.

Hva skal du i helgen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal sitte med en helt jævelig redd-følelse og ikke klare å delta aktivt i noe av det jeg skal.

KE skal på greie med treningssenteret sitt sammen med noen kamerater, og ja selvfølgelig skal han få ha det moro.

Men jeg går å er konstant redd for at han skal få seg ei trent babe, selvom jeg vet at han ikke er interessert i andre enn meg, at han elsker kun meg og at han absolutt ikke er typen til å være utro. Og så blir jeg redd for at han skal dumpe meg fordi jeg reagerer som jeg gjør med følelsene.

Så jeg klikker snart, hater meg selv, og hater den jævla selvfølelsen som skaper alle disse problemene.

Men jeg skal igrunn besøke broren min i morgen for å se til niesa mi. Synd jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at jeg ikke vil klare å late som at alt er bra osv osv når jeg er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at det er selvtilliten min som gjør at jeg blir så jævla redd for at KE skal gå å finne en annen. Må jo være det, han viser i hvertfall ingen tegn på at det kommer til å skje så. Det jeg må gjøre er å få større selvtillit. Ikke at det er så enkelt, men jeg får starte å stelle litt med meg selv - altså smøre kroppen osv osv, og så får jeg jogge og trene når jeg får tilbake energien(om jeg noen gang skulle få den tilbake). Og så må jeg få fiksa dette håret da, men det får jeg jo når jeg får skattepenga. Ellers så må jeg gjøre nlp. Altså stå å si fine ting om meg selv ved speilet og lure hjernen til å tro på det. Dette trenger jeg sikkert litt hjelp med, for når jeg har prøvd det tidligere så har jeg hatt en teit stemme som sier "Du er ikke pen eller bra nok til å stå her å si fine ting om deg selv". Også trenger jeg sikkert litt hjelp til å se hva som faktisk er fint i starten (KE har sagt han skal hjelpe meg :)). Ellers må jeg kle meg bedre (men det går ikke siden jegi kke har penger til å få gjort noe med skapet mitt, så det får bare vente) for klær har jo også mye å si på hvordan man føler seg.

Såh.. Hva mer kan man gjøre?

Operasjon "Selvtillit" er også herved startet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Du er vakker! :kose: Og KE elsker deg for den du er! Du er heldig som har han! :hug:

Og han er heldig som har DEG!! JEPP!!

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Takk, men jeg ser det nå fortsatt ikke selv og jeg er redd den dårlige selvtilliten min ødelegger forholdet.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KE vet jo hva du sliter med, så jeg tror nok at det skal gå bra! :klem: Dere høres så ute ut sammen. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi høres så ute ut? :klo: Hva skal det bety?

:hoho:

Og jada, han sier han forstår og at han aldri vil forlate meg. Og at vi skal bli gamle og grå sammen og motbevise alle "når dere slår opp"-kommentarene.

MEN,det blir altfor slitsomt både for meg og han, om jeg skal sitte hjemme og gråte i fortvilelse hver gang han drar ut for å ha det moro uten meg. Det blir litt drøyt. Dessuten er det slitsomt å hate seg selv hele tiden.

Håper bare at ting blir bedre, men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil anbefale deg å sminke deg, jeg føler meg iallefall MYE bedre etter sminke. Rart, for bruker ikke sååå mye sminke, og typen ser ikke forskjell engang, men jeg føler meg bare så sykt mye bedre!

Du har en fantastisk kropp, du trenger absolutt ikke være redd han finner seg ei trenedame, kroppen din er jo to die for! *misunnelig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:lol: Ikke sånn sett. Men ingen i vennekretsen har noe stor tro på "kjærlighet livet ut". Så de tror at alt ender en eller annen gang, og da blir det sånne "kallenavn når dere slår opp"-samtaler, siden folka her har så fine navn på eksene sine. Burugla, Dragen osv. :hoho: Er ikke sånn at de mener vi ikke passer sammen eller noe, men ja. De er litt sære. ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Operasjon "Selvtillit" er også herved startet.

:tommelsmil:

Såh.. Hva mer kan man gjøre?

Lag små glad-i-meg-selv ritualer som du bruker en gang om dagen, en gang i uka eller lignende :) Det var et tips jeg fikk da jeg sleit, og jeg bruker dem fremdeles. "Jeg er glad i meg selv, så nå skal jeg gi håret mitt en hårkur og kjemme det", "jeg er glad i beina mine, så jeg skal lage meg et fotbad" også videre. Jeg syntes det hørtes skikkelig tåpelig ut, men prøvde etterhvert likevel - og det hjelper :)

Det er ting man kan gjøre uten at man må investere i ny garderobe, ny sminke og sånn også. Små velvære-ritualer. Jeg søkte en del på internett etter egenpleie som jeg kunne lage med ting jeg hadde i kjøkkenskapet, og det er masse å hente der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi høres så ute ut? :klo: Hva skal det bety?

:hoho:

Mente SØTE ut sammen!! :daane:

Hvordan kunne det bli til det?? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...