Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

:hug: Al. Glad i dere og. ;)

Åh, hvor utrolig mye bedre føler man seg ikke etter litt :sengekos: ? KE kom bare en kort tur bortom før han skulle på trening og hjem. Planen hans var jo å ikke ha seg med meg siden han skal trene kondis. Men ja, etter en halvtimes klåing klarte han ikke holde buksene på, og nå vil han slite på treninga. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forresten har han sagt at han elsker meg på ordentlig nå. :rodmer:

Også fikk jeg en melding om at han savner meg, og at det lukter meg av skjorten hans siden vi lå så tett i sted. Vi så hverandre for 1,5 time siden. :ler: HAN ER SÅ SKJØNN. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, når jeg skriver sånt starter jeg å savne KE noe sykt også, så jeg vet hvordan du har det, Raggsokk. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Ja, når jeg skriver sånt starter jeg å savne KE noe sykt også, så jeg vet hvordan du har det, Raggsokk. :ler:

Jeg kan være litt desperat til tider :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Vet hvordan det var. Jeg var HELT desperat når KE var på Gran Canaria. :bond:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Operasjon "Get Turid and Ole together"- har startet. Forkortning GTAOT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. :lol: Turid er den sutrende venninna mi, mens Ole er en sutrende felleskompis av meg og KE. Får vi de sammen, så slutter de å sutre. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, takk! Regner som faen og jeg føler meg skikkelig dritt og redd. :roll:

Er også kjempetrøtt. Men har i det minste ingenting å gjøre på jobb, så jeg drar vel tidligere idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:helen: Det går nok over. Blir vel alene hjemme om noen timer, så da skal jeg ta meg tid til litt egenpleie. :jepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...