Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det som er greia er at han hele tiden ber meg se på endepunktet av veien. Men jeg har jo så dårlig sidesyn og "under"syn at jeg da føler jeg ikke klarer å følge med på hvor i veien bilen ligger. Jeg har ALDRI vært i nærheten av å kjøre ut av veien før, mens nå så holdt jeg på å kjøre ut 4 ganger, samt kjøre på kjegler med siden 2 ganger. Og når jeg da holdt på å kjøre ut skyldte han på at det var fordi jeg så ned, noe jeg IKKE gjorde før etter jeg la merke til at jeg var på vei ut av veien.

Jeg blir så jævla frustrert og selvfølgelig er den sosiale angsten min skikkelig dust så jeg turte ikke å si at jeg vil ha ny kjørelærer heller (ikke sikkert at jeg ville fått beskjed om noe annet der heller). Så nå er jeg usikker på om jeg i det hele tatt kan ta lappen.

I tillegg til det, så har jeg en skikkelig kjip dag på jobben idag. Jeg må gjøre noe jeg absolutt ikke tørr, og jeg tror jeg kommer til å dø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Men dette er noe alle må gjennom. Det å venne seg til å se langt frem på veien er vanskelig, og det blir en del nestenulykker før du kommer dit.

Hvis jeg forstår deg rett, så kjører du på bane nå? Det er veldig bra, for da får du tid til å venne deg til de viktigste bitene før du skal ut i trafikken.

Grunnen til at du skal se langt frem er at det blir lettere å plassere seg i veien, og det blir lettere å ligge jevnt. Svinger blir jevnere også, fordi du hele tiden vil automatisk tilpasse deg til at du skal dit du ser.

Når du ser langt frem, og blir litt tryggere i bilen, så vil det gå av seg selv å plassere seg riktig i feltet.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo ligget fint i feltet hele tiden, og ikke har jeg kjørt ujevnt heller når jeg har kjørt tidligere. Og nei, jeg er i trafikken alt. Er ingen bane her å kjøre på.

Blir vel litt vanskelig å venne seg til å se laaangt langt frem når jeg alt rundt meg ellers er helt sort da? Jeg har jo omtrent tunnelsyn, så jeg ser jo ikke blurry hva som skjer rundt meg ellers engang, jo. Han holdt opp hånden på siden ved vinduet og spurte om jeg så hånda hans. Jeg sa ja, for jeg snudde meg litt å så, men da svarte han at "hvis du ser at den er der når du ser rett frem, hvorfor skal du se i grøfta da?" Jeg har ikke sett i grøfta en eneste gang, jeg ser fremfor meg bare ikke så langt som han skal ha det til. Jeg er blitt livredd for å kjøre bil nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest::klem: Håper det går bedre for deg neste gang! Er læreren sur da? Kanskje du skal kjøre mer med foreldrene dine først? De du føler deg trygge på? :kose:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, han er ikke sur. Han er blid og grei.

Men jeg tørr jo ikke si imot i hele tatt. Hver gang jeg kjørte utenfor skyldte han på at jeg så i grøfta selvom jeg ikke gjorde det. Har aldri hatt noe behov for å se i grøfta når jeg kjører heller, så jeg merket at jeg ble skikkelig irritert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Jeg tror du blir kjempenervøs også låser det seg hos deg på en måte. Sånn gjør det hos meg også innimellom, og det er bare pyton :kose: Hvis du kan klare å gi litt F og se humoristisk på det så kanskje det hjelper? Men jeg vet det ikke er lett. Du har ikke mulighet for å øvelseskjøre med noen andre på en diger parkeringsplass eller noe når det er tomt? Jeg hadde en kjæreste som jeg øvelseskjørte en del med og det var utrolig kjekt ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å gi F, ei heller å se humoristisk på det. Ikke er det noen andre jeg kan kjøre med heller.

Jobben igår var også skikkelig dritt, så nå gruer jeg meg skikkelig til i morgen.

Æsj, generelt har jeg det helt pyton for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Jeg klarer ikke å gi F, ei heller å se humoristisk på det. Ikke er det noen andre jeg kan kjøre med heller.

Jobben igår var også skikkelig dritt, så nå gruer jeg meg skikkelig til i morgen.

Æsj, generelt har jeg det helt pyton for tiden.

Det er trist å høre at det ikke går bra med deg, Ka. Men i alt dette negative så har du noe som skal hjelpe deg. Du har KE. hva så om kjøringen ikke gikk bra? Det vil ikke si at det alltid vil gå dritt. Det vil ordne seg på jobben også. Det tar kanskje tid og du vil møte hindringer på veien, men du har kommet så langt allerede :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada, jeg har KE. Men jeg kan ikke mase på han om alt som går galt hele tiden heller, for han har jo sitt. Og det blir jævla mye i lengden. Og det er ikke bare kjøringen, det er selvtilliten, formen og alt. Jeg klikker snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Ta en ting om gangen. Om du må fikse på alt med en gang og samtidig så sliter du deg bare ut. Sett deg delmål og gi deg selv tid.

Bruk oss til å få ut frustrasjonen om ke ikke er tilgjengelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare ha energi og bli kvitt den oppblåste magen, men det skjer jo ikke. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...