kristian82 Skrevet 6. juni 2011 #3421 Del Skrevet 6. juni 2011 Kanskje du og Al kan slå på tråden. Huff, nå må du ikke skremme stakkars Al da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. juni 2011 #3422 Del Skrevet 6. juni 2011 jeg er ikke lettskremt, kjære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #3423 Del Skrevet 7. juni 2011 Gjett hva som datt ut av meg igår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 7. juni 2011 #3424 Del Skrevet 7. juni 2011 Hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #3425 Del Skrevet 7. juni 2011 Han sa "Det jeg ville si..det er noe jeg ikke har villet sagt til deg eller noen jeg kjenner pga jeg syntes det var for tidlig. Men glad i deg er et altfor svakt begrep ovenfor deg, det jeg ville si til deg er at jeg faktisk tror jeg elsker deg." Så det gikk vel igrunn ganske bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. juni 2011 #3426 Del Skrevet 7. juni 2011 Jammen det syns jeg var fint sagt Han dropper snart tror. Hvem kan unngå å elske deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #3427 Del Skrevet 7. juni 2011 Ja, ikke sant? Jeg er jo så fantastisk. Nei, jeg synes det var fint sagt selv. Men det beste av alt var jo blikket hans. Og når jeg sa at jeg elsket han var det bare å dra meg tett inntil han (selvom vi allerede lå ganske tett), og så fikk jeg lange heftige kyss (som førte til en runde to. Vi hadde hatt oss en time før det også, så var sår etter. ). Så synes det var bra, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. juni 2011 #3428 Del Skrevet 7. juni 2011 Ja, syns det er flott at han er ærlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 7. juni 2011 #3429 Del Skrevet 7. juni 2011 Det gikk jo bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #3430 Del Skrevet 7. juni 2011 Ja! Kanskje jeg skal si det igjen når han kommer hjem for å se om han blir like klar som igår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 7. juni 2011 #3431 Del Skrevet 7. juni 2011 Så bra, Ka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #3432 Del Skrevet 7. juni 2011 Men nå starter jeg å bli nervøs for kjøretimen etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 7. juni 2011 #3433 Del Skrevet 7. juni 2011 Det går helt sikkert bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. juni 2011 #3434 Del Skrevet 7. juni 2011 det går nok bra det også, Ka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #3435 Del Skrevet 7. juni 2011 Håper det, men jeg får så prestasjonsangst rundt folk jeg respekterer. Det går liksom så bra med mamma fordi jeg gir f i hva hun synes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 7. juni 2011 #3436 Del Skrevet 7. juni 2011 Så bra Al KaDust da, du bør vel ikke respektere kjørelæreren din i noen grad som fører til prestasjonsangst?? Han er jo bare en kjørelærer :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #3437 Del Skrevet 7. juni 2011 Ha ha, K. Nei, det gikk skikkelig dritt og jeg har nå mistet totalt lyst på lappen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. juni 2011 #3438 Del Skrevet 7. juni 2011 hva gikk galt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 7. juni 2011 #3439 Del Skrevet 7. juni 2011 Bare pust rolig og tenk at absolutt alle må igjennom kjøretimer. Det er ikke lett, og alle har timer der de tenker at "dette går aldri, jeg skulle aldri begynt, jeg gir opp!!!". Men det er ingen grunn til å gi opp, helt garantert. Ikke glem at du er helt i starten, du skal ikke kunne dette her nå. Du skal faktisk lære bilkjøring. Så fantastisk å høre om KEs reaksjon da du sa at du elsket ham! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 7. juni 2011 #3440 Del Skrevet 7. juni 2011 Enig med Mah her. Alle har vært/må i gjennom det samme, og det er ingen som forventer at du skal være utlært før du i det hele tatt har lært det. Det kommer til å gå så fint så, bare ta det med ro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå