Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han sa "Det jeg ville si..det er noe jeg ikke har villet sagt til deg eller noen jeg kjenner pga jeg syntes det var for tidlig. Men glad i deg er et altfor svakt begrep ovenfor deg, det jeg ville si til deg er at jeg faktisk tror jeg elsker deg." Så det gikk vel igrunn ganske bra. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho: Ja, ikke sant? Jeg er jo så fantastisk.

Nei, jeg synes det var fint sagt selv. Men det beste av alt var jo blikket hans. Og når jeg sa at jeg elsket han var det bare å dra meg tett inntil han (selvom vi allerede lå ganske tett), og så fikk jeg lange heftige kyss (som førte til en runde to. Vi hadde hatt oss en time før det også, så var sår etter. :daane:). Så synes det var bra, jeg. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! :lur: Kanskje jeg skal si det igjen når han kommer hjem for å se om han blir like klar som igår. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det, men jeg får så prestasjonsangst rundt folk jeg respekterer. :sjenert: Det går liksom så bra med mamma fordi jeg gir f i hva hun synes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så bra Al :hug:

KaDust da, du bør vel ikke respektere kjørelæreren din i noen grad som fører til prestasjonsangst?? Han er jo bare en kjørelærer :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha ha, K.

Nei, det gikk skikkelig dritt og jeg har nå mistet totalt lyst på lappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Bare pust rolig og tenk at absolutt alle må igjennom kjøretimer. Det er ikke lett, og alle har timer der de tenker at "dette går aldri, jeg skulle aldri begynt, jeg gir opp!!!". Men det er ingen grunn til å gi opp, helt garantert. Ikke glem at du er helt i starten, du skal ikke kunne dette her nå. Du skal faktisk lære bilkjøring. :klem:

Så fantastisk å høre om KEs reaksjon da du sa at du elsket ham! :strix::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Mah her. Alle har vært/må i gjennom det samme, og det er ingen som forventer at du skal være utlært før du i det hele tatt har lært det. Det kommer til å gå så fint så, bare ta det med ro :kose::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...