Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Visste ikke at det fantes "regler" for giring. :ler:

Høres ut som en fantastisk helg! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjør visst det! :lol:

Heheh, jeg kvælte motoren i trafikken første gang igår. :hoho: Uff, FLAUT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt flaut ja. Jeg gjorde det da jeg kjørte med svigerfar en gang. Det var heldigvis da vi svingte inn på gårdsveien vår da, så jeg skapte ingen problemer i trafikken. Skulle gire ned til 2. men så satte jeg den i 4. isteden. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Bra jobba! Jeg var på vei ut i et kryss for det alltid er mye trafikk. Og vips så blokkerte jeg 3 veier. :skratte: UFF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok litt flaut ja. Men alle må jo lære seg å kjøre bil en gang, så vi har jo alle vært igjennom det. :klem:

Det er så fint å ha lappen, så du kan glede deg til du er ferdig! :jepp: Det gir en ekstra frihet. Man slipper å være avhengig av noen for å komme seg rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har vært fryktelig tregt her også i dag :opplyser: Men kanskje litt bedre nå..

Endret av Guriane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Man må ha gooooooood tid, skal man orke å få skrevet noe her i dag skjønner jeg :sjenert:

Det hører med å kvele bilen noen ganger i starten Ka :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det aner jeg ikke. Har jo vært helt stopp i kjøringen de siste månedene, og i morgen blir den første kjøretimen min. Så får vel vente å høre hva han har å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Men du har jo god tid da. Kanskje utpå høsten er realistisk? Det kommer an på hvor mye du får øvelseskjørt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir vel utpå høsten, ja. Selvom jeg gjerne skulle hatt lappen før det. :ler: Jeg er så utålmodig.

Jeg får nok kjørt en del. Blant timene kan jeg kjøre med både mamma og pappa når de har tid. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trives veldig godt bak rattet selv. Men blir spennende å se om jeg blir mer nervøs med en fremmed ved siden av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...