MissStiles Skrevet 3. juni 2011 #3321 Del Skrevet 3. juni 2011 God helg! Kos deg på hytta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. juni 2011 #3322 Del Skrevet 4. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MidnightChildDreamer Skrevet 4. juni 2011 #3323 Del Skrevet 4. juni 2011 Håper du fant noen å være utenfor med da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. juni 2011 #3324 Del Skrevet 4. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #3325 Del Skrevet 5. juni 2011 Nå er jeg hjemme igjen! Har hatt det ganske fint, vi har kost oss masse med godt vær. Sigel har badet i sjøen også. Vi var mye med en som heter Ole, men han er veldig flink til å innhente vennskapet vi hadde for noen år tilbake. Så veldig flink til å inkludere meg, og dermed gikk det ganske greit. Ellers så var vi med Oppfinnern og Henning også, men de er begge litt spesielle. Oppfinnern er lett å overse og glemme at er der, mens Henning er sånn som skal gi jentene masse oppmerksomhet så da følte jeg meg ikke så utenfor da heller. :gjeiper: Pluss at KE er veldig flink til å kose på meg og holde rundt meg mens vi er blant andre også. Igår så var vi på marked i gamlebyen i Fredrikstad. Det var kjempekoselig. Liker godt sånt gammelt preg. Nå er jeg sulten, og jeg kjeder meg allerede (Guuuud). KE er på vei i konfirmasjon, men han kommer tilbake i kveld. Savner han allerede, og han dro for typ 10 minutter siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #3326 Del Skrevet 5. juni 2011 Jo, også er jeg SKIKKELIG solbrent på skuldrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 5. juni 2011 #3327 Del Skrevet 5. juni 2011 Du er skikkelig hekta på KE Syntes det hørtes ut som en koselig tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #3328 Del Skrevet 5. juni 2011 Ja, jeg er skikkelig hekta. Litt FOR avhengig spør du meg! Forresten, Ole skal melde gjengen våres på Charterfeber. Jeg tror faktisk vi hadde slått bra an. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 5. juni 2011 #3329 Del Skrevet 5. juni 2011 Hehe! Tut og kjør! Hadde sikkert vært kanonartig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #3330 Del Skrevet 5. juni 2011 Ja, men de har jo drevet å tatt inn kjendiser i det siste, så tror ikke showet er litt oppbrukt blant seerne. Er ikke sikkert det er mulig å melde seg på lenger. Hadde nok vært en artig ferie, men hadde jeg fått jobb etter det tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 5. juni 2011 #3331 Del Skrevet 5. juni 2011 Kanskje ikke det lureste trekket sånn karrieremessig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #3332 Del Skrevet 5. juni 2011 Tror hvertfall ikke det er det for KE. Hvem ansetter en som har vært på Chartfeber i juridiske stillinger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 5. juni 2011 #3333 Del Skrevet 5. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #3334 Del Skrevet 5. juni 2011 "Du skal forsvares av Advokat Charter Knut" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 5. juni 2011 #3335 Del Skrevet 5. juni 2011 Jeg ville ikke ansatt han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #3336 Del Skrevet 5. juni 2011 Ikke jeg heller, til tross for at jeg er dama hans! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 5. juni 2011 #3337 Del Skrevet 5. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #3338 Del Skrevet 5. juni 2011 Nei, nå må jeg ta meg sammen og bestille legetime snart! Men jeg er så jævla redd for blodprøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 5. juni 2011 #3339 Del Skrevet 5. juni 2011 Jeg er også redd for blodprøver, men jeg har lært meg at jeg bare setter meg i stolen og sier til hun som skal ta den at det er noe av det verste jeg vet, så hun kan gjerne bli ferdig så fort som mulig. Har prøvd taktikken "dra det ut så lenge som mulig" og det gjør mer vondt Godt du hadde en fin hyttetur, sånn skal det være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #3340 Del Skrevet 5. juni 2011 Men hun skal tappe mye for forskjellige tester, og blodårene mine lukker seg, så de må gjerne stikke flere ganger for å bare fylle ett rør. Og jeg får så jævla vondt i armen i flere uker etterpå, samt at jeg får mer og mer misfarging i armhulen, så det ser ut som jeg er sprøytemisbruker. Men jeg må jo om jeg skal finne ut hva av maten jeg ikke helt tåler. Forresten, Mah. Kan du poste den huskeregla til giringen igjen? Blir mer og mer nervøs for kjøretimen på tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå