Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Åh, det var HERLIG! :rodmer:

Vi gikk bare rett opp for å legge oss igår for begge var slitne. Men ble selvfølgelig litt action. :lur: Han lurte jo på om jeg ville ha gavene igår, men jeg takket nei for var så trøtt. Så idag når jeg lå naken med et håndkle mellom bena dro han frem gavene. :hoho:

Det var parfymen min i stor utgave, en tanga han fikk gratis når han kom ut fra toalettet på en bar (:lol:) og 3 smykker. Ett med et sort hjerte og noen diamanter, ett med sommerfugl diamant og det siste var skikkelig søtt. :rodmer: Han hadde skaffet sånne kjeder med navnene våres på. Så lenka er sort, og så er hjertet i marmor. På hjertet står det Knut med hjerte under på den ene siden, også står navnet mitt med en krøll under på andre siden av hjertet. Han har det omvendt. At det er hjerte under mitt navn, og krøll under hans. Det var litt søtt. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, jeg er hos KE nå. Han og Fimland er ute å trener, og jeg gadd ikke bli med. De skal bare trene kondis, er ikke så moro å se på. Men jeg skal nok lure meg til å bli med når de trener med vekter en gang. :lur:

Jeg har øvelseskjørt litt idag, og det går alltid bedre enn jeg tror. :roll: Skal starte med lappen nå og har første kjøretime på tirsdag. Og så har jeg på torsdag også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Så herlige gaver :strix:

Bra at du kommer i gang med kjøretimer også nå :jepp: Det kommer til å gå kjempebra :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Idag drar vi ned på hytta når han er ferdig på jobben. Men jeg gruer meg ærlig talt litt, for føler meg alltid så utenfor når vi er blant vennene hans (som jeg kjenner fra tidligere hold også, så jeg vet ikke helt hvorfor).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gavne høres så søte ut! :rodmer:

Bra han er hjemme igjen da, kos deg masse på hytta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var det. :rodmer: Tenkte å ta bilde å legge de ut. Må ha noe å finne på mens han trener og pakker etterpå. Så treg som han er får vi vel ikke dratt før i 7-8 tiden i kveld. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk. :)

ÅÅÅH JEG BLIR GAAAL. :bond: Som dere sikkert vet er jeg jo så UTROLIG tålmodig *kremt*.

Også har jeg jo verdens TREGESTE type. Han brukte to timer på å hente en pakke og spise. :daane: Så han kom seg ikke til trening før nå. Og jeg vet at han er treg på treningen også, jeg klikker snart. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Haha, treg fyr... :fnise: Min er også litt sånn, han er liksom ikke så nøye på tida. Jeg derimot er ekstremt nøye på å holde tidspunkt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:ler: Jeg er ikke så nøye på å holde tiden, men når jeg skal noe så har jeg jo ingen avtaler og jeg blir alltid fort ferdig med ting. Da går den resterende tiden på å kjede seg ihjel til alle andre er ferdige. Og da blir jeg skikkelig utålmodig for jeg hater å kjede meg. :roll:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...