Gjest Caitlin Skrevet 1. juni 2011 #3261 Del Skrevet 1. juni 2011 Ja, det var litt av et kort :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 1. juni 2011 #3262 Del Skrevet 1. juni 2011 Oi, litt av et kort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #3263 Del Skrevet 1. juni 2011 Ja. Han skrev "Ang kortet, jeg syntes det minnet om deg. I tillegg er det et hint om hvordan velkomst jeg bør få når jeg kommer hjem." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 1. juni 2011 #3264 Del Skrevet 1. juni 2011 Hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 1. juni 2011 #3265 Del Skrevet 1. juni 2011 Ja, blir det en sånn velkomst da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #3266 Del Skrevet 1. juni 2011 Nei, jeg klarer ikke stå så bøyd i ryggen engang. Dessuten kommer han midt på natta, så han finner meg vel sovende i sofaen. For ja, jeg vedder på at jeg sovner mens jeg venter på han. Nå har jeg vært ute å gått en lang tur med bikkja. Så da skal jeg opp å stelle meg litt, plukke hår fra glefsa (som KE kaller det ) og epilere beina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 1. juni 2011 #3267 Del Skrevet 1. juni 2011 Men tenk så herlig å våkne opp når han er der da Epilering høres ut som et mareritt, Ka Det holder jeg meg unna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #3268 Del Skrevet 1. juni 2011 Det blir så fantastisk at jeg kommer til å svime av igjen. GLEDER MEG SKIKKELIG Har jo ikke sett han på 9 dager Det syntes jeg også. Men så prøvde jeg det, og jeg merker ingenting på bena. Var bare en litt sånn sær prikkefølelse første gang på bena, men nå merker jeg ingenting. Bruker det jo under armene også (oh lykke!). Det var helt jævelig første gangen, men etter jeg pinte meg igjennom den gangen så har jeg ikke merket noe. Flaks at det tar 1-2 ganger bare å gjøre kroppen vant med det! Så nå slipper jeg å barbere meg hver dag, og det er herlig. Nå må jeg bare venne venusberget til det, men det tror jeg ikke at jeg tørr. Så vurderer å ta brasiliansk voks i studio først, for da er hårene myke og slikt når jeg skal epilere første gang. For er så lei av å barbere der annenhver dag. Og voksekløa! FYYYY. Heldigvis så slipper man jo den om man epilerer/vokser. Hvertfall gjør jeg det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 1. juni 2011 #3269 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg syns det høres veldig vondt ut, men det hadde vært fint å slippe høvelen ja Hvorfor ble vi født med hår?? Jeg trenger bare hår på hodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #3270 Del Skrevet 1. juni 2011 Det har jeg irritert meg over mange ganger også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 1. juni 2011 #3271 Del Skrevet 1. juni 2011 Glefsa??? Plukke hår??? Jeg tror det er på tide at jeg finner senga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #3272 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg har alltid sagt musa/fitta som regel jeg. Mest musa for jeg sier ofte fitte når jeg slår meg. Men ja. Jeg lo hardt når KE kalte den for glefsa. Og jeg napper bikinilinjen, og shaver rester. Da ser det ikke stygt ut når jeg går i bikinitruse å sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. juni 2011 #3273 Del Skrevet 1. juni 2011 Litt av en kort!! Glefsa? Seriøst! Kan tenke meg at du gleder deg til å se han igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #3274 Del Skrevet 1. juni 2011 Seriøst! var det jeg sa også. Jaaa. Ååh. En time til flyet hans lander. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #3275 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg er egentlig spent på hva han har kjøpt til meg der borte da. For jeg ba han jo om å ikke kjøpe noe som helst. Men så fikk jeg melding dag to om at han hadde kjøpt noe. Og igår så fikk jeg melding hvor han skrev han hadde kjøpt "gaver" i flertall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. juni 2011 #3276 Del Skrevet 1. juni 2011 Gaver? Det liker vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #3277 Del Skrevet 1. juni 2011 Det er spennende ja. Men jeg får alltid dårlig samvittighet når jeg ikke har noe å gi tilbake, selvom det er gaver fra turer, bursdagen min osv. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 1. juni 2011 #3278 Del Skrevet 1. juni 2011 gleder meg sammen med deg! Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #3279 Del Skrevet 1. juni 2011 Natta, kjære. Egentlig hadde det vært deilig med søvn nå da. Men jeg må sitte oppe å vente på KE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 1. juni 2011 #3280 Del Skrevet 1. juni 2011 Hehe, han har vært på ferie å ikke greid å la være å tenke på deg. Husker første ferien jeg var på etter at jeg ble sammen med samboeren min - hadde med meg et helt lass med gaver. Kjøpte ikke en ting til meg selv Kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå