KaDust Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #3241 Del Skrevet 31. mai 2011 Ja, det høres jo bra ut. Er det bra lønnet også eller? Egentlig håper jeg på at jeg får fast stilling her dersom jeg ikke kommer inne på skole. Jeg vet jo at de trenger en tester, er jo derfor de kalte meg inn. Når jeg drar så vil de få en plass for en tester igjen. Da er det jo mye bedre å holde på meg enn å lære opp en ny? Nei, jeg satser på at jeg kommer inn på skolen. Jeg er jente, jeg er prioritert på den linja. Ingeniør for data. Håper det går fort jeg også, men akkurat nå så går ting saaakte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 31. mai 2011 #3242 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg vil bare si at det er tullete at man får svar så sent. Man burde fått svar rett etter at alle var ferdig med eksamene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #3243 Del Skrevet 31. mai 2011 Ja, eller i alle fall i Juni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 31. mai 2011 #3244 Del Skrevet 31. mai 2011 Ja, eller i alle fall i Juni. Som jo er i juni. Er ikke rart studenter stresser med å finne bolig når de har under én måned på seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MidnightChildDreamer Skrevet 31. mai 2011 #3245 Del Skrevet 31. mai 2011 Legger igjen et spor.. og kan trøste deg med at du ikke er den eneste som misliker sterkt å vente på ting som avgjør fremtiden ifra det ene til det andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MidnightChildDreamer Skrevet 31. mai 2011 #3246 Del Skrevet 31. mai 2011 når jeg tenker meg om er jeg elendig til å trøste...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 31. mai 2011 #3247 Del Skrevet 31. mai 2011 Ja, det høres jo bra ut. Er det bra lønnet også eller? Egentlig håper jeg på at jeg får fast stilling her dersom jeg ikke kommer inne på skole. Jeg vet jo at de trenger en tester, er jo derfor de kalte meg inn. Når jeg drar så vil de få en plass for en tester igjen. Da er det jo mye bedre å holde på meg enn å lære opp en ny? Nei, jeg satser på at jeg kommer inn på skolen. Jeg er jente, jeg er prioritert på den linja. Ingeniør for data. Håper det går fort jeg også, men akkurat nå så går ting saaakte. Ja, det er mye bedre for dem å beholde deg Å lære opp en ny tester tar jo av ressursene deres. Da har du to muligheter altså! Så bra! Oi! Det høres kjempespennende ut! Hva lærer du på det studiet? Jeg vet. Ting går så forbanna sakte! Jeg kunne ønske det ble september nå! Men en dag priser vi oss lykkelige over at tiden går litt sakte, da blir vi ikke eldre så fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 31. mai 2011 #3248 Del Skrevet 31. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #3249 Del Skrevet 31. mai 2011 Som jo er i juni. Er ikke rart studenter stresser med å finne bolig når de har under én måned på seg. Åja, trodde man var ferdig i mai, jeg. Skjønner at det er en stund siden jeg gikk på skolen! Legger igjen et spor.. og kan trøste deg med at du ikke er den eneste som misliker sterkt å vente på ting som avgjør fremtiden ifra det ene til det andre når jeg tenker meg om er jeg elendig til å trøste...... Så koselig! Du er ikke så værst. Er jo deilig å vite at man ikke er alene. Ja, det er mye bedre for dem å beholde deg Å lære opp en ny tester tar jo av ressursene deres. Da har du to muligheter altså! Så bra! Oi! Det høres kjempespennende ut! Hva lærer du på det studiet? Jeg vet. Ting går så forbanna sakte! Jeg kunne ønske det ble september nå! Men en dag priser vi oss lykkelige over at tiden går litt sakte, da blir vi ikke eldre så fort Det er ikke sikkert da, for de sa at jeg bare fikk sommerjobb om jeg kom inn på studiet. Jeg lærer mye rart. Ingeniør generelt ute blant folk og miljøet, og så lærer jeg meg systemutvikling, programmering, drifting osv osv som har med data og datastyrte maskiner å gjøre. Hva skjer i september da? Så lenge sommeren kommer, så kan tiden gå litt sakte egentlig. Gleder meg ikke til vinteren. Ja, dere. Nå er jeg hjemme etter å ha vært hos pappa og feiret bursdagen til søstra mi. Vi fikk jo burgere og pølser der, og nå er jeg SKIKKELIG kvalm. Pappa er jo sånn bedreviter, så han tror at symptomene mine kommer fra at jeg "spiser lite og usunt". Right, jeg spiser kanskje ikke allverdens, men jeg liker jo ikke usunn møl, så er ikke der problemet ligger. Men, han tror jo at jeg er som ungdom flest, og når jeg ikke bor med han kan han ikke vite bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #3250 Del Skrevet 31. mai 2011 Orker ikke være oppe lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 31. mai 2011 #3251 Del Skrevet 31. mai 2011 Ka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 31. mai 2011 #3252 Del Skrevet 31. mai 2011 kadust. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #3253 Del Skrevet 1. juni 2011 God morgen. I natt kommer KE hjem. Han har visstnok sendt meg et kort (noe jeg glemte å fortelle igår). Fikk det igår, og det er .. ehm ja. Jeg kan vise etterpå. Nå sitter jeg på jobb, og før 09:30 så aner jeg ikke hva jeg skal. Men skal i møte da hvertfall, og det varer hele lunsjen. HVORDAN SKAL JEG FÅ MAT DA! Og frokosten idag den bestod av.. Ehm. En liter melk, noe tilskudd og en liten rundt ost. Jeg bare klarer ikke å spise når jeg er i halvørska. Er jo som regel sulten til jeg er på toget, men kiosken på stasjonen har jo ikke noe mat jeg kan spise uten å reagere ved å få en mage som gjør at folk lurer på om jeg er i måned 5 av graviditet (ja, jeg har fått spørsmålet for ikke så lenge siden). Såh. Men nå spiser jeg nøtter da. Hadde jo fra igår. Likevel er det mer snacks enn mat, så sulten er jeg enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #3254 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Herregud, nå har jeg fått en oppgave på jobb her som gir meg HELT PANIKK. ÆÆÆÆÆÆ Jeg sitter på gråten og vil absolutt ikke gjøre den. Men jeg kan jo ikke nekte. Endret 1. juni 2011 av KaDust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. juni 2011 #3255 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg har lyst til å gråte fordi dette er 3.dagen jeg ikke får gjort jobben min!! Er så forbannet at jeg har lyst til å skrike og gråte samtidig. Åssen oppgave da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #3256 Del Skrevet 1. juni 2011 Hvorfor får du ikke gjort det egentlig? Vel, jeg kan ikke si så mye om det. Jobben min er jo konfidensiell. Men det er noe jeg må gjøre utenfor kontoret, på klientens kontor i noe jeg ikke er fullt opplært i. Alene. Den sosiale angsten min og usikkerheten min skriker i fortvilelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 1. juni 2011 #3257 Del Skrevet 1. juni 2011 Det er så vondt å lese at du ikke har det bra, Ka Jeg vet ikke hva jeg skal si, men gir deg en i håp om at den kan varme deg noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. juni 2011 #3258 Del Skrevet 1. juni 2011 Hvorfor får du ikke gjort det egentlig? Jeg er ikke akkurat noe datageni så jeg kan ikke helt forklare hvorfor ting ikke fungerer. Men jeg regner med at det har noe med systemflytten innenfor kjeden å gjøre. Men det er flere programmer vi plutselig ikke har tilgang til. Utrolig irriterende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #3259 Del Skrevet 1. juni 2011 Ja, det skjønner jeg er irriterende Styles. Takk, Al. Æsj, nå ser det ut til at jeg må inn til klienten på Onsdag. Man skal liksom kle seg litt pent å sånt når man møter med kunder, men jeg har jo bare slitte rocka-klær. Men da var det i boks, så nå har jeg 2 timer med ingenting å gjøre idag. Med mindre det dukker opp noen defecter som trenger testing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #3260 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Forresten. Her er bilde av kortet jeg fikk fra KE. Endret 1. juni 2011 av KaDust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå