Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

Fremhevede innlegg

Skrevet

:sukk: Men jeg orker ikke.

Æsj, skulle ønske jeg ikke skulle på jobb i morgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:sukk: Men jeg orker ikke.

Æsj, skulle ønske jeg ikke skulle på jobb i morgen.

Hufda :kose: Prøv å spis litt eller drikk mye i alle fall da :kose:

Skrevet

Jeg gikk bare å la meg igår, jeg.

Nå er det en ny dag, og jeg sitter på jobb. Skal i møte om 20 minutter, og da skal jeg lære litt nye tingogtang slik at jeg får testa det som trengs. Har plutselig fått masse oppgaver delegert til meg, så da trenger jeg å vite litt mer. :bond:

Jeg har spist frokost idag, men det blir nok ingen lunsj på meg. Ingen jeg kjenner spesielt godt på jobb idag, og da tørr jeg ikke gå i kantina. :roll: Teite angst.

Gjest hogwash
Skrevet

God morgen Ka!

Du kan jo gå i kantina og kjøpe noe som du tar med tilbake til plassen din?

Håper dagen blir fin :kaffekopp:

Skrevet

Nei, det kan jeg ikke. Kan ikke ta med mat ut fra kantina siden man må rydde på plass brett osv osv etter man har spist.

Skal jeg ha mat får jeg heller betale dobbelt på butikken, men det har jeg ikke råd til.

Skrevet

Nei, skal ikke det. :sukk:

UÆÆÆÆ jeg har fått noe å gjøre på jobben. :daane: Stakkars testledern min, jeg spørr hun ut hele tiden også er hun ny hun også, så hun er jo nesten like grønn som meg. :gjeiper:

Gjest Katee
Skrevet

Kanskje du kan ta med deg lunsj neste gang? Noe som ikke tar så langt tid å lage på morgenen eller kvelden før? Skulle ønske jeg kunne vært den som kom på besøk til deg på jobben og hadde med hjemmelaget lunsj :sjenert:

:klem:

Tenker på deg!

Skrevet

Så søt du er, Al. :klem:

Nei, jeg kan ikke det. :sjenert: Matpakke er noe jeg aldri har klart å spise. Jeg kaster melka 2 dager før den går ut på dato til og med. :gjeiper: Mat som har ligget får meg til å :spy: Desverre.

Gjest hogwash
Skrevet

Jeg tror vi må ta med Dusten på fatcamp Al :lur:

Skrevet

Fatcamp? :krangle:

Gjest hogwash
Skrevet

Fatcamp? :krangle:

Feite opp deg, muligens slanke meg noen kilo :)

Skrevet

Jeg har alt gått opp 5 kg. :snurt: Nå føler jeg at jeg bare vil ned igjen. Men jeg tror egentlig at jeg bare ser helt ille ut nå fordi jeg har matintoleranse som jeg må få sjekket opp.

Gjest Katee
Skrevet

Jeg vil ha en sånn fløyte som jeg kan blåse i ustanselig! :hoppe: Så kan jeg :plystre: hver gang dere ikke hører på meg :nigo:

Gjest hogwash
Skrevet

Jeg har alt gått opp 5 kg. :snurt:

Det er for å feire innlegg 5k som kommer straks for deg :opplyser:

Tror dere alle KG damer er søtere enn dere tror :)

Skrevet

Jeg hører alltid på deg. :hug:

Gjest Katee
Skrevet

Grattis med 5000 innlegg, Ka :hoppendeglad:

Og :rodmer: litt for den fantastiske Hog :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...