Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Jeg vet at det ene paret er sånn asosiale puse-personer. Så ja. :P

Vi skal se hangover2 :)

Ånei... Jeg hater sånt!

Den skal jeg også se idag! Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hater sånt jeg også. Men får håpe Linci klarer å holde seg i skinnet. ;)

Nå er jeg endelig hjemme, og deilig er det! Tror ikke at KG på telefonen er noe for meg, så fra nå av holder jeg meg unna der. :ler:

Det gikk bra å ta med Sigel på toget, men han er jo litt utrygg og da piper han en del. Stakkaren. Men det er litt koselig å ha han med steder da, for alle skryter av hvor pen han er! Så møtte vi på en mann som hadde en ungschæfer! Han var vel 1,5 år tror jeg han sa. Sååå søt vettu. De hilste og trivdes godt sammen, men den andre schæferen var litt mer opptatt av meg for jeg stod å holdt pølsa til Sigel. :fnise:

Nå bør jeg vel strengt tatt få i meg litt mat. Men ja, som vanlig så har jeg absolutt ikke lyst til å lage mat, så da får jeg sulte litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dro faktisk frem stekespaden og lagde meg chiliburger. Herregud, det skjer vel en gang i året.

Og matlaging er like dritt som jeg husket. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Men du klarte å snu det. Det gjør ikke jeg, og jeg har prøvd i flere år.

Takktakk! Glad i deg og. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg dro faktisk frem stekespaden og lagde meg chiliburger. Herregud, det skjer vel en gang i året.

Og matlaging er like dritt som jeg husket. :roll:

:hoho:

Det er artig å spise, men kjedelig å lage det ja :ler:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke noe på henne, for jeg blir så destruktiv.

Ikke blir det noe kino på meg heller, for de andre har bestilt billetter. Liten sjans for at jeg får plass ved siden av de da og jeg vil ikke sitte alene. Så da driter jeg heller i å dra.

Faen as. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det var litt dårlig gjort. Se det positive i det, nå kan jo du være her med oss. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bestilte igår da, før de spurte meg. Men synes nå de kunne sagt ifra om det når de spurte, evt venta litt med bestillingen. Menmen, slik er nå det. Linci tenkte at det ville bli lett å få plass ved siden av, siden det var så mange ledige plasser. Men selvsagt var det mange ledige plasser på bestillingen igår, siden alle i denne byen kjøper bilett i kassa før forestillingen.

:sukk: Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre idag, falt helt av lasset jeg. Hadde visst ikke trengt å våkne igjen i sted når jeg sovnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, Kitten. Du er nå søt. Men det skjer så lite her, og jeg trenger litt action. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ikke mamma lagt notene mine til papirinnsamlinga, så kunne jeg lært meg mer av Moonlight Sonata. Men ja. Er så kjipt å bare kunne deler av den utenat. Vil kunne hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...