Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Bilde hvor? :hoppe:

Er det bilde av deg? Så pen du er! :rodmer:

Endret av Guriane
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forrige siden, din latne leter. :fnise:

Jajaaaa. Jeg og Tiril har lasta ned Imprint. Noen som har sett den? Den så skummel ut. :sjenert:

Skrevet

Forrige siden, din latne leter. :fnise:

Jajaaaa. Jeg og Tiril har lasta ned Imprint. Noen som har sett den? Den så skummel ut. :sjenert:

Jeg så det :lol:

Hverken sett eller hørt om :klo: Hva handler den om da? :popcorn: Jeg liker ikke skumle filmer :redd:

Skrevet

Hum, husker ikke helt. :lol: Men den er asiatisk.

Gjest Katee
Skrevet

Uff, asiatiske filmer er skikkelig skumle. De kan det der! :jepp:

:redd:

Gjest Caitlin
Skrevet

Åååå taco... :sikle:

Jeg vil åsså ha taco, men jeg ble nedstemt så vi spiste McDonalds mat i dag - hvilket minte meg om hvorfor jeg aldri spiser der etter å ha tilbrakt en del tid på badet siden vi kom hjem :sjenert:

Skrevet

Jeg har sett et par asiatiske skrekkfilmer men ikke den... Det står til og med at den aldri ble vist i USA pga for voldelig og skremmende scener. :popcorn:

Skrevet

Asiatisk skrekk er ofte de som er værst, ja. :haar: Og jeg så det Missy! Vi skal vente til det blir litt mørkere da. Nå sitter vi på hver vår PC og KG'er. :lol:

Beiben: Ouff, Mc'ern gir mange dobesøk, ja. Spiser der nesten aldri lenger. Det er jo ikke godt engang. :roll:

Gjest Katee
Skrevet

Åååå taco... :sikle:

Jeg vil åsså ha taco, men jeg ble nedstemt så vi spiste McDonalds mat i dag - hvilket minte meg om hvorfor jeg aldri spiser der etter å ha tilbrakt en del tid på badet siden vi kom hjem :sjenert:

:troest:

Skrevet

Asiatisk skrekk er ofte de som er værst, ja. :haar: Og jeg så det Missy! Vi skal vente til det blir litt mørkere da.

Det pleier jeg også å gjøre. Best å se skrekkfilmer når det er helt mørkt. Selvom det er skummelt, er det best.

Skrevet

Det skaper jo stemningen, så! :jepp:

Gjest Caitlin
Skrevet

Her blåser og regner det så det må da være god stemning for skrekkfilm :fnise: Bare det blir litt mørkere og kommer et lyn eller to så er det fullkomment ;)

Hadde ikke du brunt hår :klo:

Skrevet
:fnise: Mørkt! Det må være rart å ha det mørkt på sommeren!
Skrevet

Jeg har hatt sort og brunt hår i flere år, men er naturlig blond og ble lei av å farge det. Så farget det tilbake rundt jul. :jepp:

Og det blåser og regner her også! Finfint vær. Oh vel, blir jo ikke akkurat mørkt. Men mørkere enn midt på dagen. :fnise:

Skrevet

:klem:

Vi så den filmen, og ehh. Den var ikke skummmel. Men ekkel og rar.

Skrevet

Her er det like lyst om natten som om dagen ;)

Skrevet

Åh, så kjedelig. :sjenert: Jeg elsker mørket, jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...