Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og ja, han er super. :) Skrev et lengre innlegg om han noen sider bak. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vet jeg har en dagbok her, og han synes det er koselig at jeg skriver om han. Han er litt ivrig etter å få se hva da, men jeg har ikke gitt URL. :lur: Uansett vet jeg at det gjør han ingenting at jeg viser han frem og skryter av det digge han. Det gjør han bare flau. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Det er helt sant! Jeg skal bare ut med bikkja en tur, og så er det senga på meg også. Men aller først må mamma få pelt seg i seng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så har jeg fått høre jeg ligner på Avril Lavigne? :klo: Skjønner ikke hvor folk har det fra.

Uansett. Nå er det ut med bikkja, så natta! :Gjesp: Er trøtt.

Oooog i morgen skal jeg og Sigel til Sequin ala Tiril. :rodmer: Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ikke det, jeg. Men er visst flere som ser det.

Jajaa! God morgen dere. Det var utrolig deilig å få sove litt lenge. Nå skal jeg sjekke togene som går, så fikse meg, gå morgentur med bikkja og så ringe Tiril å avtale tid. Gleder meg til å se henne igjen, er tross alt veeldig lenge siden sist. :skravle:

Jeg vant jo en sånn mini-vinflaske på quiz når jeg var på moddetreffet, så tenkte å ta med den. Er vel akkurat nok til ett glass hver. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så veide jeg meg idag tidlig også. Jeg har gått opp enda 2 kg. Skjønner ikke det jeg, for jeg har jo ikke vært så flink med mat i det siste? :klo: Så nå veier jeg 62.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vant jo en sånn mini-vinflaske på quiz når jeg var på moddetreffet, så tenkte å ta med den. Er vel akkurat nok til ett glass hver. :fnise:

:skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...