Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

Fremhevede innlegg

Skrevet
:fnise: Jeg har bare spist kjeksen, men er og kvallllm..
Videoannonse
Annonse
Skrevet
:ler: Ufff, jeg skal aldri spise kake igjen. :jolie:
Gjest Katee
Skrevet

Jeg fant ikke Game of Thrones der :sjenert: Jeg fikk ikke til det der jeg :rodmer:

Skrevet

Åh, det er en i Fringe. :fnise: Joshua Jackson. ;)

Uuuu, heldiggris :)

Da er det sikkert kjæresten din jeg så i Oslo for noen dager siden (sikkert godt over en uke siden nå, forresten), som jeg nesten skulle bort og hilse på fordi jeg var så sikker på at jeg kjente ham. Men så var det bare fordi han ligna på Peter :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Kvalm her og, spist for mye snacks og brownies...

Skrevet

Kvalm her og, spist for mye snacks og brownies...

:5: Godis ftw! :fnise:

Skrevet

Hmm, så vidt jeg vet har han ikke vært i Oslo i det siste. Så kan være du så en annen som ligner på Peter. :hoho: Kan jo legge ut et bilde av mannen min så du kan se selv. :rodmer: Åh, han er så diggggggg. Gleder meg til han kommer hjem igjen. :lur:

Uff Tropic. Er ikke sunt med godsaker altså. :fnise:

Skrevet

Han ligna ganske mye ja! Ligna på ham jeg så i Oslo også, men det er jo ikke så rart :fnise:

Kan være det er lenger siden også, men mest sannsynlig var det vel en annen dobbeltgjenger ja!

Skrevet

Hmm, så vidt jeg vet har han ikke vært i Oslo i det siste. Så kan være du så en annen som ligner på Peter. :hoho: Kan jo legge ut et bilde av mannen min så du kan se selv. :rodmer: Åh, han er så diggggggg. Gleder meg til han kommer hjem igjen. :lur:

Uff Tropic. Er ikke sunt med godsaker altså. :fnise:

Han lignet jo, kult!

Nei, er ikke sunt... Det som skjer hver gang typen er ute, jeg skal kose meg alene hjemme med masse snacks, men ender og kvalm.. Må vel rulle meg til bilen etterpå for å hente han :lete:

Skrevet

:fnise: Eller kan jo være du så han en dag han var inne for å søke jobb da! Han har jo vært i Oslo på slike oppdrag. Men kommer an på hvor du så han, for han er aldri på Oslo s feks. :sjenert:

Og ja, han ligner ganske. Men bildet der er litt blurry og dårlig. Men man ser jo likheten lell!

Ouff, savner gutten min jeg. Har på følelsen av at telefonregningen hans blir stor. Han klarer jo ikke la være å sende meg melding - også er det ikke en om dagen. Men 2-3 hvorpå han BER meg om å svare på en om dagen siden han vil høre fra meg også. :gjeiper: Vedder på at han legger skylda på meg når han får regningen. :hoho:

Skrevet

Hvor i verden er han da?

Skrevet

Rulle til bilen, ja. :hoho: lykke til!

Skrevet

Han sto og ventet på trikken på Brugata. Trikken mot Nybrua. Husker det som det var i går :gjeiper:

Skrevet

Gran Canaria. Er å besøker onkelen sin. :)

Skrevet

Åja, men han kjører alltid bilen sin, så da var det nok ikke han chikako. :jepp:

Skrevet

Ja, men da kan det bli litt dyrt ja!

Jaja, søtt at han savner deg da :)

Skrevet

Ja, det er jo koselig. :jepp: Får bare sånne bløte meldinger om hvor glad han er i meg og om hvor mye han savner meg og gleder meg til å se han igjen. Og neste ferie får jeg visst ikke lov til å være hjemme. :hoho:

Og han sier han skal komme rett hit når han kommer hjem igjen, til tross for at flyet lander 00:05.

Skrevet

Lenge til han kommer hjem da?

Skrevet

SÅ søt KE høres ut til å være da! :nigo::kose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...