Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff, dere. Jeg titta litt tilbake i dagboken min, for jeg tenkte jeg skulle oppdatere litt på hvordan det går med meg ang ting som har skjedd. Og da så jeg hvor mye mer "close" vi dagbok-freaker var på den tiden. :sukk: Føler jeg har falt helt av lasset siden jeg ikke har hatt tid til å stikke innom deres dagbøker. Men jeg vil bli flinkere igjen! Vi hadde jo så kule fester og greier. :lur:

Oppdatering ang tap av bestevenninne: Det er fortsatt hardt, men dagene går jo og jeg har fortsatt masse støtte rundt meg. Får ikke besøkt graven hennes så ofte, men det hender KE tar meg med bort en tur. Har ikke fått besøkt moren hennes noe særlig i det siste, men har ringt henne et par ganger og pratet en del. Det setter hun veldig stor pris på. :jepp: Tenkte jeg skulle ta meg en tur til henne også, om hun har tid om ikke så lenge. Vet hun er flink til å holde seg opptatt, så vi får nå se.

Oppdatering ang tap av katt: Savner lille tassen veldig mye ennå, og det er fortsatt rart å ikke ha katta sovende på magen min mens jeg sitter på dataen. Det plager meg også litt at jeg ikke har noen gode bilder av han, men jeg kommer meg her også.

Oppdatering ang anskaffelse av Sigel: Han er like god som alltid, og han har forbedret oppførselen sin veldig. Nå er det bare noen uker igjen (eller dager) med båndtrening, så drar han ikke i det hele tatt lenger heller. Da er det kun bikkje problemet som må jobbes på, men nå fikk jeg god hjelp av tante å vet hvordan jeg skal nærme meg andre hunder med han i bånd. Så da bør det gå greit. Det eneste er at han er veldig pågående, så de fleste bikkjene går jo dritt lei. Men det ligger i alderen, så han vil vokse det av seg. Dere må jo nesten få se et litt nyere bilde av han også da. :rodmer:

Oppdatering ang det med G: Det hele virker så teit når jeg ser tilbake på det. Det var jo ikke ekte følelser inne i bildet, bare det at han viste omsorg etter jeg mista Madde. :roll: Så det er ikke noe jeg tenker på lenger, hadde faktisk glemt det hele inntil jeg leste dagboka mi igjen. :fnise:

Hmm, var det noe mer da? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du høres veldig fornuftig ut! :klem:

Virker som om du har fått ting litt på avstand og at du har det bra for tiden, og det unner jeg deg virkelig! :hug:

Er ikke alltid man får like mye tid til KG, sånn er det med alle. Men jeg sier ikke nei takk til flere fester! :skaal:

Veldig fint bilde av Sigel forresten. Han ser skjønn ut! :strix:

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, mia. :klem:

Ja, har jo fått alt litt på avstand. Er ganske så fint det. Også følte jeg egentlig ikke at det var nødvendig med KE-oppdatering. Men så ble jeg usikker på - har jeg skrevet mye om han? Eller har det bare vært sånne smågreier? :klo: Jeg er jo helt i ørska for tiden. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel holdt oss oppdatert angående det som skjer mellom dere, men jeg hører gjerne mer! Han virker som en herlig gutt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sier jeg mer jeg vettu. :lur:

Okey, litt usikker på hva jeg allerede har sagt. Men i hvertfall! Han er veldig kosete, og han elsker fortsatt å kysse i stykker nesa mi. :ler: Egentlig er det litt rart, for vi har jo kjent hverandre en stund. Og jeg så han ALDRI kose på eksen hans mens han var ute blant folk. Mens med meg, så er det kos og nuss osv overalt uansett hva vi driver med. Gutta pleide jo alltid å kalle han for kaldfisk, siden han alltid har tredt så kaldt ovenfor folk generelt og ikke vært noe særlig glad i å vise følelser før. Men han gjør det gladelig med meg, og det viser meg jo egentlig bare hvor ekte følelser han har. I tillegg er han veldig flink med ord, og har fått flere flotte meldinger. Også er det så koselig når han sover her, for jeg får ikke lov til å ikke sove i armene hans. :rodmer: Noe jeg vanligvis ville avskydd, men med han så sover jeg utrolig godt i armene hans og inntil brystkassen (oh, for en herlig og trent brystkasse :hakeslepp: ). Jeg merker også at om jeg sier noe blødt når vi ligger der halvdaue og trøtte, så holder han enda hardere om meg. Det er en skikkelig god følelse. :jepp: Han viser veldig tydelig at han ser en fremtid med meg, og jeg har skikkelig god tro på oss. Før trodde jeg at ekte kjærlighet bare var noe man så i filmene, men KE har overbevist meg om at det faktisk finnes IRL også. Vi har også mange like verdier, noe som gjør at vi passer utrolig godt sammen som et par. F.eks er vi begge villige til å jobbe for å holde forholdet gående, i stedet for å overse problemene til de tar overhånd å så gjøre det slutt (som jeg har fått inntrykk av at er blitt veldig vanlig). Han sier også gang på gang at jeg må leve med trynet hans til det blir grått og rynkete, og også lenge etter det. :fnise: Han er så søt. Føler meg utrolig bra med han! Og jeg er veldig glad for at han inkluderer meg i livet sitt, at han tar meg med på ting med vennene hans og at han er villig til å bli med meg og mine venner. Nei, jeg må si at jeg har det utrolig bra med han! Kunne ikke hatt det bedre med noen annen, og jeg håper dette varer livet ut. :rodmer: Ting har utviklet seg utrolig fort mellom oss, og det føles som om vi har vært sammen i flere år allerede. Vi er blitt sterkt bundet til hverandre. Det er også utrolig deilig at jeg kan prate åpent med han om både sjalusi og mine psykologiske plager. Han blir hverken sur eller irritert, og viser stor interesse i å hjelpe meg over det vonde.

Alt i alt, så er jeg blitt ufattelig glad i han. :daane::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette høres jo bare helt fantastisk ut! Høres ut som et skikkelig drømmeforhold! :strix:

Du fortjener virkelig å ha det bra etter alt du har gjennomgått! :klem:

Det høres veldig lovende ut! Virker som om dette forholdet kan vare en stund ja! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Vet du hva? Dette var utrolig godt å lese, Ka! :) Kjenner jeg blir skikkelig glad inni meg nå :kose: Dette fortjener du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke om jeg ikke får i meg nok proteiner, mia. Da klarer ikke kroppen bygge muskler. I tillegg har jeg ikke så mye fett den kan bygge av, den vil ihvertfall ikke bygge av det jeg har (hvor alt er på magen, så synes den kunne bygget litt av det altså :jolie: )

:klemmer: til alle!

Det er også viktig at du får i deg nok fett om du skal bygge muskler. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Tar klemmer med stor takk! Blir ikke mye kroppskontakt på meg når KE er på Gran Canaria! :opplyser: Den dusten. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tenk på all kroppskontakten dere kommer til å ha når han kommer hjem. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar klemmer med stor takk! Blir ikke mye kroppskontakt på meg når KE er på Gran Canaria! :opplyser: Den dusten. :fnise:

:fnise:

Bare tenk på all kroppskontakten dere kommer til å ha når han kommer hjem. :lur:

:lur: :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Får håpe såra har grodd da. Men vi lager vel sikkert nye. :roll: Må bli flinkere til å bruke glidemiddel når det skal gå hardt for seg! :opplyser:

Men nå er det :natti: Opp halv 6 i morgen, siden jeg må trene Sigel på morgentur før jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...