Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

:hoho: De kremene kommer godt med! Takk skal du ha. :kose:

Blah, da er vi enige om å være uenige. :gjeiper: (Men jeg har mest rett for jeg har sett meg selv real life.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoho: De kremene kommer godt med! Takk skal du ha. :kose:

Blah, da er vi enige om å være uenige. :gjeiper: (Men jeg har mest rett for jeg har sett meg selv real life.)

Så bra de kommer til nytte :fnise::kose:

Ja, vi får enes om det :ler: Nei, for du klarer ikke å vurdere riktig hvordan du ser ut :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen trøst, så er jeg så stygg at jeg aldri i verden hadde lagt ut bilde av meg selv på KG. Det hadde jeg ikke tort.. SÅ stygg er jeg nemlig!! :sjenert:

Mia! Du må ikke si sånt! :nei::hug:

Det ble visst litt for mye :sengekos:

:lol:

Det får'n si :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, jeg er dautrøtt og klar for senga. Men siden dette er siste gang jeg får prata med KE på 9 dager, så sitter jeg oppe til han legger seg også. Blir hardt å jobbe i morra merker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis er jeg litt bedre mellom beina idag, så det er levelig å være på jobb.

Derimot kjeder jeg vettet av meg her jeg sitter, siden prosjektledern ikke er her idag. Jeg er jo selvfølgelig ferdig med alt jeg fikk tilsendt på mandag, så da er jeg oppgaveløs idag. Kjedelig! I tilleg fungerer ikke spillene på facebook. :sukk:

Nå går også kjæresten om bord på et fly snart, og da får jeg ikke prata med han på 8 dager ca. Han sa han skulle sende noen meldinger mens han var borte, men vi får se. Jeg ba han om å holde seg i skinnet siden det er så dyrt som det er. Han skal bare sende en melding etter han har landet så jeg vet med sikkerhet at de ikke styrta. :sjenert:

Nå merker jeg at jeg er skikkelig sulten. Er heldigvis lunsj om 10 min, så det blir jo bra. Og etter jobb idag må jeg rydde litt hjemme. Deretter kommer tante med Udor (bikkja hennes), så skal vi ta oss en tur i skogen sammen. Sigel trenger litt trening på å gå i bånd sammen med andre hunder. Lurer på hvordan de går sammen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir liksom litt revet med, så skjønner ikke hvordan det som har skjedd har skjedd.

Å bli revet med i "festlig lag" kan skje den beste,- men å bli revet opp så en blir handicappet i noen dager...det er seriøst voldsomme greier. :tristbla:

God bedring. :):kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du trygt si! Fysj, så vondt det er. Men nå trøstespiser jeg jordbær på jobb da. :sikle:

Takktakk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlighet som jeg "hater" denne jobben. Jeg sitter nå å skal finne ferieleiligheter i Sør-Frankrike som bedriften kan leie på årsmål. Tror dere ikke at jeg får enda mer reisesyke nå eller? :daane: Og jeg som ELSKER Sør-Frankrike. :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke noe glad i peanutter, så nei. :jolie:

Men det er cashew, pistasj og 2 forskjellige nøtteblandinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian: du har ikke sett meg så det vet du ingenting om! Så det så! :snurt:

Jeg synes du skal lage Londonticker ja! :jepp:

Når reiser du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar 2. september! Lenge til da. :jolie:

Og eh, jeg vet ikke hvor man lager ticker, jeg. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...