Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det bare en halvtime igjen av jobben, og så er det HEEELG. :hoppendeglad:

Blir deilig å komme ut av stolen, selvom jeg ikke helt føler for å forlate musikken. Men får ikke sunget med her uansett.

Skrevet (endret)

:rodmer: Så skjønn KE er. :strix:

Kadust, jeg vet også hvordan det er å gå gjennom en depresjon. Det er kjempetøft! Det mest utmattende jeg noensinne har gjort. Så du skal vite at jeg er her hvis du vil snakke om noe. :hug:

Endret av The Kitten
Skrevet

:vinke:

Så bra KE høres ut :bolledeig:

Håper du har en fin fin Ke full helg KaDust :klemmer:

Skrevet

Takk Kitten, det setter jeg pris på. :) Skal si ifra om det er noe!

Og helgen startet litt sånn bob/bob. Jeg slet litt med angsten på fredagen så la meg rett etter middag. Men når jeg våknet lørdagsmorgenen hadde jeg en god følelse. Lyset skinte pent inn på hotelrommet og jeg fikk følelse av at jeg var på reise i utlandet. Litt nedtur å komme på at jeg bare er noen minutter hjemmefra, men det var likevel deilig å våkne på et hotell. Deretter gikk dagen bare oppover, og siden har jeg hatt en fin tur!

Men må si at det er litt deilig å være hjemme igjen. Musikk på full guffe hvor jeg synger med, og så venter jeg bare på at KE skal komme. Gleder meg til massasjen jeg etterspurte. ;)

Skrevet

:vinke:

:rasende: på angsten!!!

Fikk du massasje da? :arwen: Med en sånn paraply drink ved siden av? Syns jeg du fortjener :nigo::klemmer:

Skrevet

Ja, :rasende: på angsten!

Han er nå ikke kommet enda! Moren hans har bursdag og feirer idag, så han er her vel ikke før rundt 7. Men da blir det massasje. ;) Men tror ikke det er med drink altså. :sukk:

Nå lurer jeg litt på hva jeg skal spise. Ble sulten av å løpe rundt som en idiot med bikkja på barneskolen her.

Skrevet

Hyggelig å hilse på deg! :klemmer:

Skrevet

Veldig hyggelig å hilse på deg og! :klemmer:

Gjest Katee
Skrevet

Så helgen ble bra? Traff du noen skumle modder? :plystre:

Gjest Krizzy
Skrevet

Eneste bildet av meg i profil som ikke var redigert. Men det er noen år gammelt. Nesa er litt større nå, og hoppbakken på slutten er større så kulen på midten ser større ut også. :sukk:

Pen du er! :hakeslepp:

Må bare dele med dere hvor søt KE er nå. :sjenert:

Han sendte melding i sted hvor han skrev "Du er fremtiden min. :) Det er det ingen jenter som kan endre på. :)". Og nå sitter han å skriver masse søte ting til meg på MSN, som;

Knut sier:

Men det er verdt det for det :) MÅ ha litt kos fra deg vettu. Er kjempe deilig når du kravler opp inntil meg, slapper av og døser av ;)

og

Knut sier:

Det er bra. Du er så søt når du ligger der med de døsende øyne dine :) <3 og når du lukker dem så vidt opp. Synes du er så søt når du gjør det, så da er jeg strengt talt bare nødt til å kysse deg (K) :)

Han er så heeeerlig. :rodmer:

Nå skrev han "du passer så bra for meg :D" også. :sjenert:

:rodmer::rodmer: Så søtt!

Skrevet

KaDust er herved ikke singel lenger. :opplyser:

Men det så dere sikkert på facebook. :fnise:

Og jaaa, traff mangle skumle modder. Men så var de ikke så skumle likevel. :ler:

Skrevet

:rodmer::strix:

Nå sitter jeg på jobb. Og som vanlig så chatter jeg med KE over facebook siden han også er på jobb. Samtidig sitter jeg å leser noen gørrkjedelige dokumenter som jeg må få gjennomlest så jeg kommer litt inn i rutiner å slikt. Men det går ganske greit, er smålig lettlest selvom det er rent teknisk.

I morgen skal jeg på kurs så jeg får litt mer opplæring også. Det blir bra!

Og i kveld kommer KE igjen. Kanskje det blir litt :sengekos::lur::ler: Han drar jo til syden Onsdagsmorgenen så i morgen blir siste dag jeg kan se han, om han får tid. :sukk: Så blir han borte i en uke.

Men det skal gå greit, for da kan jeg ta meg litt mer tid til venninner. Skal bl.a til Tiril (sequin) i helga og ha med bikkja. Så skal jeg sove der. Gleder meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...