Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hoggy, da!

Jaja, hva er vitsen med 17.mai lenger når regjeringa bryter grunnloven uansett. :)

Skrevet

Jeg dro til byen med mine foreldre og så på toget og om ettermiddagen besøkte jeg ei venninne. :)

Skrevet

Koselig da! :)

Skrevet

Jeg trenger desperat en joggevenn. :( Bikkja og det å ville se bra ut er visstnok ikke nok motivasjon.

Skrevet

Nå får jeg ikke se KE før Søndag. Hvordan skal jeg holde ut? :bond:

Skrevet

Men for å ta meg litt mer sammen:

Synes det blir for teit at dere skal uttale dere. Dere har tross alt ikke sett meg live, og bilder kan lyve mye. Som feks de "modell"-bildene Andreas tok av meg, så har han redigert nesa mi. Så pen er jeg. ;)

Men nei, æsj. Jeg hater å se meg i speilet. :sukk:

Jeg har ikke vært her før, jeg har bare sniklest litt, men jeg må skyte inn noe.

Avril er redigert til tusen; det er ikke bare nesa de har fiksa på der. Så pen er hun :gjeiper:

Har inntrykk av at det er veldig vanlig å retusjere til og med vanlige bilder som fotograf nå :kjefte:

Skrevet

Jeg har sett hun live da, synes hun er pen jeg. :sjenert:

Skrevet

Jeg har sett hun live da, synes hun er pen jeg. :sjenert:

:jepp:

Har ikke sett henne live, men det er hun sikkert. Og det er sikkert du også, selv om han fotografen fiksa på nesa di ;)

Avril er jo ikke stygg selv om hun blir retusjert.

Skrevet
:fnise: Nei det kan du trygt si. Men jeg synes likevel at jeg er stygg. :sjenert:
Skrevet

Jeg synes jeg er (ekstra) stygg noen dager også. Tror det er en jenteting, jeg. Noen dager synes jeg faktisk at jeg er litt søt også. Håper du også har noen sånne dager?

Skrevet

Desverre ikke. Det har vært spekulert rundt om jeg lider av BDD, men det håper jeg inderlig ikke. Men jeg sliter veldig med å finne noe positivt ved meg selv. Men tenker og håper at det bare er pga depresjonen jeg har store planer om å kvitte meg med i år. :)

Skrevet (endret)

:klem:

Jeg vet ikke noe særlig om BDM, så jeg måtte google det :gjeiper:

Depresjon har jeg derimot vært igjennom selv, så jeg vet hva det går ut på og hvor vanskelig det kan være å akseptere seg selv. Det er lys i enden av tunellen - jeg har gått gjennom den. Jeg har endelig klart å slå meg til ro med både personligheten og utseendet mitt, men jeg har jo også dårlige dager. Håper du får hjelp til å bearbeide det, for det er i alle fall ikke lett på egen hånd.

PS: Du er veldig søt på bildet på profilen din, og nesa er en sånn nese jeg kunne drept for ;)

Endret av chikako
Skrevet

Venter på hjelp nå. :) Tar litt tid da. Men alltid godt å vite at andre har krysset tunnelen, da er det håp for meg og.

Og takk, men det er ett av bildene nesa mi er redigert på. :fnise:

Skrevet

:fnise:

Au da. Ikke rart den var så perfekt.

Tror egentlig ikke jeg vet om noen som liker sin egen nese? Jeg hater min i alle fall; den ser ut ca. som den siste nesa her.

http://img261.imageshack.us/img261/4921/nosesyd2.jpg

Til mitt forsvar har den ikke pigmentflekker!

Det tar tid å få behandling, også får vi håpe at behandlingen blir riktig for deg og at du ikke treffer en håpløs behandler. Jeg gikk til psykolog samtidig som jeg ble medisinert, og hadde ei dame som ødela mer enn hun hjalp i starten. Men så fikk jeg byttet og fikk verdens mest sjarmerende gamle mann som jeg kommer til å være evig takknemmlig for siden jeg nå har det skikkelig mye bedre. Klassisk nok ble jeg forelska i ham da :fnise:

Skrevet

Sånn nese kan være sjarmerende da. :) Skal se om jeg finner et bilde hvor man ser nesa mi ordentlig.

Har vært hos uttallige pskyologer og forskjellige terapeuter før. Har ikke hatt kjemi nok med noen av dem, og flere av de har tatt meg for å være dum (og jeg er relativt smart) så det irriterte meg grønn.

:fnise: Forelska ja, klassisk! Men bra du ble bedre da. :jepp: Får håpe jeg får en sjarmerende en jeg også. ;)

Skrevet

Eneste bildet av meg i profil som ikke var redigert. Men det er noen år gammelt. Nesa er litt større nå, og hoppbakken på slutten er større så kulen på midten ser større ut også. :sukk:

Skrevet (endret)

Hadde ikke sagt nei til en sånn nese heller, jeg ;)

Også ser jo resten av jenta veldig pen ut også!

Jeg har akseptert nesa mi, så ikke bekymre deg for det. Men jeg hadde lett bytta med noen andre om jeg fikk muligheten likevel :sjenert:

Endret av chikako
Skrevet

Takk da. :sjenert: Men jeg klarer ikke å se det selv. Så får håpe jeg og etterhvert aksepterer den. Lurer på om det hadde vært lettere å akseptere om det faktisk gikk an å puste med den også. Tror det altså. :gjeiper:

Skrevet (endret)

Må bare dele med dere hvor søt KE er nå. :sjenert:

Han sendte melding i sted hvor han skrev "Du er fremtiden min. :) Det er det ingen jenter som kan endre på. :)". Og nå sitter han å skriver masse søte ting til meg på MSN, som;

Knut sier:

Men det er verdt det for det :) MÅ ha litt kos fra deg vettu. Er kjempe deilig når du kravler opp inntil meg, slapper av og døser av ;)

og

Knut sier:

Det er bra. Du er så søt når du ligger der med de døsende øyne dine :) <3 og når du lukker dem så vidt opp. Synes du er så søt når du gjør det, så da er jeg strengt talt bare nødt til å kysse deg (K) :)

Han er så heeeerlig. :rodmer:

Nå skrev han "du passer så bra for meg :D" også. :sjenert:

Endret av KaDust

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...