KaDust Skrevet 15. mai 2011 Forfatter #2662 Skrevet 15. mai 2011 Jeg og! Men jeg kan som regel en del av det fra før. Vi får evt bestille guide å sånn om vi skal på et sted ingen av oss kan noen ting. mia.
Gjest hogwash Skrevet 16. mai 2011 #2664 Skrevet 16. mai 2011 KE er faktisk sånn som liker å se stedet han besøker, og han drar gjerne på ting som forteller litt historie om stedet. Museum å sånn. Hadde aldri trodd jeg skulle finne en slik en. Høres ut som en fornuftig fyr!
KaDust Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #2665 Skrevet 16. mai 2011 Ja, det er han! Idag er det 16. mai! Det betyr at i morgen er det 17. mai (for dere som ikke klarer å regne det ut ). Har dere noen planer for dagen? Jeg og KE vet ikke helt hva vi skal finne på i morgen, bare vet vi at vi skal hente Sigel og sette sløyfe på han. Idag skal vi nemlig til Fredrikstad og møte med sommergjengen på camping og kose oss med litt drikke å slikt. Så må dra hjem relativt tidlig i morgen tidlig. Og på en eller annen måte har jeg klart å revne opp den stringen man har under tunga. Aner ikke hvordan, men fy så vondt det er å røre på tunga.
Gjest hogwash Skrevet 16. mai 2011 #2666 Skrevet 16. mai 2011 Og på en eller annen måte har jeg klart å revne opp den stringen man har under tunga. Aner ikke hvordan, men fy så vondt det er å røre på tunga. For mye klining! Håper du får en fin dag
KaDust Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #2667 Skrevet 16. mai 2011 Nei, det skjedde nok etter at KE dro, dessuten er jeg ikke så flitting med tunga, mye mer myk så det er ikke mulig at det er årsaken.
kristian82 Skrevet 16. mai 2011 #2668 Skrevet 16. mai 2011 Oi Stakar tunga til KaDust da Hørtes bad ut!!!
KaDust Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #2671 Skrevet 18. mai 2011 Skulle ønske jeg så ut som Avril Lavigne. http://fond-ecran.imagup.com/p75-136-wallpaper-avril-lavigne.jpg http://files6.fliiby.com/images/_original/ljl6i5sfop.jpg http://www.az-wallpapers.com/wallpapers/avril_lavigne-1680x1050.jpg
Gjest Mahareth Skrevet 18. mai 2011 #2673 Skrevet 18. mai 2011 Jeg kunne godt sett ut som DEG, Kadust Du er kjempepen!
KaDust Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #2674 Skrevet 18. mai 2011 Æsj, dere har dårlig smak. :gjeiper:
KaDust Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #2675 Skrevet 18. mai 2011 Men for å ta meg litt mer sammen: Synes det blir for teit at dere skal uttale dere. Dere har tross alt ikke sett meg live, og bilder kan lyve mye. Som feks de "modell"-bildene Andreas tok av meg, så har han redigert nesa mi. Så pen er jeg. Men nei, æsj. Jeg hater å se meg i speilet.
Gjest Katee Skrevet 18. mai 2011 #2676 Skrevet 18. mai 2011 Kaddie da Du er pen Jeg tenker KE syns det også
KaDust Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #2677 Skrevet 19. mai 2011 Takk, men nei. Og joda, åpenbart det, ellers hadde han ikke vært med meg. Men føler han kunne fått mye bedre. Uansett! KE skal jo reise til Spania neste uke og blir da borte i en uke (Og jeg reiser bort i helga på moddetreff). Så er ikke så mye jeg får sett han før i Juni nå. Så han ga meg en bamse som holdt et hjerte hvor det stod "love" på, også hadde han sprayet den med parfymen hans så den skulle lukte han. Hvor søtt er ikke det?
The Kitten Skrevet 19. mai 2011 #2678 Skrevet 19. mai 2011 Takk, men nei. Og joda, åpenbart det, ellers hadde han ikke vært med meg. Men føler han kunne fått mye bedre. Uansett! KE skal jo reise til Spania neste uke og blir da borte i en uke (Og jeg reiser bort i helga på moddetreff). Så er ikke så mye jeg får sett han før i Juni nå. Så han ga meg en bamse som holdt et hjerte hvor det stod "love" på, også hadde han sprayet den med parfymen hans så den skulle lukte han. Hvor søtt er ikke det? Jeg er sikker på at du er den beste for KE. Vi vil iallfall ha deg akkurat som du er, og da tar jeg meg friheten å snakke for alle kg-vennene dine. Så romantisk med bamsen. Hadde du en fin 17. mai?m
KaDust Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #2679 Skrevet 19. mai 2011 Søt du er, The Kitten. Takktakk for oppmuntrende ord. Jaa, han er mer romantisk enn han tror. Også blir han så flau når han gjør noe sånt også. Han er så søt. Joda, den kunne ha vært bedre. Hadde en litt verre angstdag, men måtte tvinge meg ut slik at bikkja fikk være i litt større mengder med folk. Så jeg så på borgertoget sammen med bikkja og ei venninne. Deretter spiste vi litt is og så dro jeg bare hjem. Orket ikke så mye. KE kom senere på kvelden for å munte meg opp da.
KaDust Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #2680 Skrevet 19. mai 2011 Hva med dere? Hvordan var deres 17. mai?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå