Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjalp med litt mat!

Nettopp fått i meg müsli og nøtter.

Nå skal jeg gå å hente litt vann, lene meg tilbake og kose meg med smashblanding. Noen som har smakt den nye Fredagsmixen med smash?

Tenkte å kose meg med det, sjokomelk og Fringe. :nigo:

Gjest hogwash
Skrevet

Jeg tør ikke smake ny smash.

Jeg har ikke prøvd heroin, men ser for meg at abstinensene på smash er verre.

Skrevet
:hoho: Er jo ikke en ny smash. Er bare en pose med potetgullblanding og smash.
Gjest hogwash
Skrevet

Ah, ok.

Vel, holder meg unna for sikkerhets skyld :ler:

Skrevet
:fnise: Sikkert lurt om du er en moms!
Gjest hogwash
Skrevet

Nytter ikke å åpne en smashpakke uten å gjøre slutt på den nei...:sjenert:

Samme gjelder forøvrig nesten alt av godteri!

Er det rart jeg blir tung? :sukk:

Skrevet
:fnise: Klarer aldri å spise det opp på en dag, jeg. Har det gjerne i flere uker og går flere dager uten å røre det. Er egentlig ikke så glad i godteri, jeg. Når jeg først vil ha så holder det som regel med en bit sjokolade også. :fnise: Greit å ha det sånn igrunn!
Skrevet

Jeg har nettopp spist 1,4 kg med BonBon Hurlumhei. Det brukte jeg litt over en uke på :opplyser:

:daane:

Gjest hogwash
Skrevet

Når jeg først vil ha så holder det som regel med en bit sjokolade også. :fnise: Greit å ha det sånn igrunn!

Jeg klarer meg også med en bit sjokolade av gangen!

Så lenge den biten er på 2-300 gram... :plystre:

Skrevet
:hoho: At du orker! Det er jo altfor mye.
Skrevet

Okey, på tide med litt oppdatering ang KE :rodmer:

Vi har det fantastisk bra sammen, og jeg kan ikke si at jeg kunne tenke meg å være med noen annen enn han. Har aldri før klart å sove i armene på en mann en hel natt, og har alltid hatt behov for god plass i senga - hvertfall etter hvert iløpet av natta. Men med han så kan jeg sove i armene hans HELE natta. Det er litt utenkelig. Han driver fortsatt med å kysse meg på nesa også, og når vi er slitne og ligger i senga å prater bare så kan han smile litt for seg selv og kysse meg. Ikke lenge siden vi faktisk duppet av begge to MENS vi kysset, det må jo bare ha sett bra ut. *kremt* Men jeg føler meg utrolig trygg med han, og det merkes godt at han er seriøs med hvor han vil. Tror dette kommer til å funke long term! :jepp:

Forresten så er det nå 2 dager siden det var eksakt ett år siden Freddy døde. Det har vært litt tunge dager i det siste.

Skrevet

:strix:

:kline:

Oi, bommet på smiley gitt :lur:

:klem: skulle det være

Skrevet

Hoho, jeg vet du ønsker å kysse meg mellers. :lur:

Skrevet

Ja, jeg mente jo egentlig; "bommet" litt på smiley :sjenert:

:engel:

Skrevet

Nå skal jeg straks dra på jobb! Gruer meg litt idag, siden de jeg kjenner best på jobben ikke er der idag. Tror ikke det blir lunch på meg, nei. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...