Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Caitlin

Nye starter kan være ålreite de, men husk nå å si ifra i allefall, så vi finner deg igjen.

Hvordan går det med Sigel i varmen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kommer ikke til å si ifra. :jolie: Vil ikke ha dere der, tenk! :snurt:

:fnise: Neida, selvfølgelig skal jeg si ifra om jeg tar steget. Det blir vel i hvertfall ikke før etter i morgendagen er over, siden vi skal senke urna til mormor. Så blir det kapittelet avsluttet også. :jepp:

Joda, det går ganske greit. Vi har en kjellerstue som er ganske kjølig så han ligger der en del da. Men det blir fort for varmt for han på turer, så han vil hjem igjen ganske fort så han kan få drukket. Vanskelig å få slitt han ut når det er slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden min har det på samme måten. Han burde egentlig ha begynt å røyte nå :klo: Ja ja. I dag skal han bades og såpes inn :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, hvorfor ikke?

Fordi boken din er på mange sider, og den er hjemmekoslig, kjent og fin :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OKey. :kose:

IIIIIH Nå har jeg lasta ned s06e21 av Bones! Og i morgen kommer neste episode! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OKey. :kose:

IIIIIH Nå har jeg lasta ned s06e21 av Bones! Og i morgen kommer neste episode! :hoppendeglad:

:klemmer:

Kult :nigo: Jeg tør ikke laste ned noe jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pysa! Redd for virus da eller? :fnise:

Ikke redd for datavirus nei, men redd for politi og opphavsrettsadvokater :ninja::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp! youtorrent, feks!

Idag skulle jeg egentlig vært med å sette ned urna til mormor. Men jeg våknet med så sinnsykt hodepine at jeg ikke kom meg avgårde sammen med mamma. Så da ble jeg alene hjemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! youtorrent, feks!

Idag skulle jeg egentlig vært med å sette ned urna til mormor. Men jeg våknet med så sinnsykt hodepine at jeg ikke kom meg avgårde sammen med mamma. Så da ble jeg alene hjemme!

:troest: Så trist at ikke du kom deg avgårde sammen med moren din. :klemmer:

Har du vondt i hodet fremdeles?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har fremdeles ganske vondt. Har tatt smertestillende også, men ingenting fungerer virker det som. Vurderer å dra meg bort på butikken for å se om de har noe der jeg kan lett få ned også, siden jeg ikke klarer å spise noe av det vi har her. Lurer litt på om mat vil hjelpe på hodet. Hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...