Gjest Mahareth Skrevet 5. mai 2011 #2561 Del Skrevet 5. mai 2011 Vel, der kverka du ihvertfall myten om at alle pene mennesker har minst 30 nære venner og aldri tenker negative tanker Men jeg sier meg enig med Al her, jeg også. Antallet venner er ikke det viktige. Det viktige er at de du har er der for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #2562 Del Skrevet 5. mai 2011 Mah! Ja, jeg vet. Veldig glad i de jeg har. Skulle bare ønske de var mindre opptatte til tider. Men! Good news! Jeg har fått jobb i EDB og skal drive med datasystemer og testing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 5. mai 2011 #2563 Del Skrevet 5. mai 2011 JOBB!!!!! Det blir sikkert supert! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #2564 Del Skrevet 5. mai 2011 Takktakk! Da har jeg hvertfall mer å gjøre fremover. Men det er litt skummelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #2565 Del Skrevet 5. mai 2011 Well, hello dårlig selvtillit. Nå har jeg alltid hatt dårlig selvtillit, men nå er den blitt ekstrem. Fikk meg et realt slag i trynet på trening idag. Jeg har ikke merket noe bedring siden jeg starta å trene, og idag så klarte jeg ikke gjennomføre halvparten av øvelsene engang. Jeg er blitt langt svakere enn hva jeg var, og kroppen ser verre ut enn den gjorde. Prata med han ene trenern der som sa jeg mest sannsynlig har gjort øvelsene feil og med for tunge vekter. Føler meg som en skikkelig retard som ikke klarer å utføre enkle øvelser engang. Nå aner jeg ikke hvordan jeg skal gjøre noe der lenger. I tillegg er jeg lei matpresset siden jeg er undervektig. Jada, jeg har klart å gå opp 2kg, men ALT har lagt seg på magen så jeg føler meg bare enda eklere. Nå frister det bare å slutte og spise, så får jeg hvertfall litt flatere mage igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 5. mai 2011 #2566 Del Skrevet 5. mai 2011 Grattis med jobb! Skjønner at det er kjipt, men løsningen er ikke å slutte å spise Få han treneren til å vise deg øvelsene ordentlig en gang til. Og det er viktig at øvelsene passer DIN kropp. Om du ikke skulle orke like mye som du gjorde i starten - hva gjør vel det. Ja, det tar litt lenger tid, men det er tross alt viktigst å nå målet på den rette måten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 5. mai 2011 #2567 Del Skrevet 5. mai 2011 Gir en og håper det bare var en litt dårlig dag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #2568 Del Skrevet 5. mai 2011 Er sånn jeg føler det så fort jeg er alene med meg selv. Starter ofte å grine når jeg skal inn i dusjen osv fordi jeg ser glims i speilet. Ekke sunt! Men KE kom og tok meg til Sverige hvor jeg fikk kjøpt litt hundegreier, og så ble han med meg hjem etter. Stakkaren var utkjørt da, så han sovnet på sofaen. Men fyyy så skjønn han er når han sover Fikk tankene litt vekk idag hvertfall. Nå savner jeg han fæælt, men han kommer igjen i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. mai 2011 #2569 Del Skrevet 6. mai 2011 Gratulerer med jobb. Jager vekk vonde tanker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #2570 Del Skrevet 6. mai 2011 Takk En ny dag, nye muligheter! Nå skal jeg ned på posten for å sende mobilen min på service. Den har en produktfeil og det ble bare verre og verre, så nå ble jeg drittlei. Eneste er at jeg ikke er helt sikker på hva jeg skal pakke mobilen inn i. Det stod klart og tydelig i brevet at en konvolutt er ikke bra nok, men den ligger nå i orginalesken sin. Får bare spørre om hjelp på posten (hjelp, dette er første gang jeg gjør dette alene. ) I kveld kommer KE Men han vet ikke helt når siden han skal på møte 5 og aner ikke hvor lenge det varer. Men jeg gleder meg lell. Blir det ikke sånn altfor sent skal vi på kino og se The Battle for Los Angeles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. mai 2011 #2571 Del Skrevet 6. mai 2011 Håper du får en fin dag og en fin helg! Kanskje det er bedre å ikke hoppe over mensen? Eller har du like vondt hver gang uansett? Om du hopper over så lenge, er det kanskje den "ekte" mensen som kommer, ikke pille-mensen. Og ekte-mensen er alltid jævlig! Skjønte du noe av det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #2572 Del Skrevet 6. mai 2011 Jada, jeg skjønte. Men jeg pleier å bare hoppe over en gang, og så ha mensen en gang osv osv. Alltid funka bra, bare de 2 siste gangene det ikke helt passet å ha det, så da måtte jeg hoppe over likevel. Og jeg får like vondt hver gang uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. mai 2011 #2573 Del Skrevet 6. mai 2011 Hmm.. kjipt.. har du prøvd Naproxen? Jeg hadde et smertehelvete og blodbad hver gang før jeg begynte på pilla, men nå er det heaven i forhold! Litt vondter av og til selvfølgelig, men ikke halvparten så ille som før. Gutter: Lukk ørene og øynene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #2574 Del Skrevet 6. mai 2011 Neei har ikke prøvd det, må man ha resept for å få det? Ja, jeg hadde også et enda større helvete og blodbad før jeg starta på pilla. Derfor jeg fikk det av legen fra jeg var 14 år. Men har fortsatt veldig vondt, men er MYE bedre. Før kunne jeg ikke bevege meg eller noe, så kom meg jo ikke på skolen før jeg fikk pilla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. mai 2011 #2575 Del Skrevet 6. mai 2011 Nei huff.. det er litt urettferdig at vi må slite med både det OG fødsler liksom.. kunne vært mer rettferdig synes jeg! Naproxen er reseptfritt. Det er verdt et forsøk. Du skal ta to tabletter med en gang du får mensen. Og en litt senere. Tror det er 3 piller om dagen du kan ta jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #2576 Del Skrevet 6. mai 2011 Ja, det synes jeg også! Menn slipper så lett unna. Åja, kan ikke huske å ha sett det i hyllene noe sted på apoteket skjønner du. Får titte litt etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. mai 2011 #2577 Del Skrevet 6. mai 2011 gjør det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 6. mai 2011 #2578 Del Skrevet 6. mai 2011 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 6. mai 2011 #2579 Del Skrevet 6. mai 2011 God helg KaDoG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mellers Skrevet 6. mai 2011 #2580 Del Skrevet 6. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå