Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet, Sokken. :nigo: Deilig å prate med en som faktisk kan måles opp mot min egen IQ. :fnise:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååh jeg er så forelska. :bond: Han er så avhengighetsskapende, så jeg vil bare ha han her hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sånn det skal være! :strix:

Selv om dette året startet dårlig for deg, så lover det jo veldig bra nå! Det har du virkelig fortjent! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det har du, Ka! Jeg er så glad på dine vegne! :hug:

Edit: vegne, ikke vegen :lol:

Endret av Guriane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg var mod da du etterlyste rabattkode også. :lol:

:hoho: Snok i vei!

Åhhh, så deilig det er med helg. Har fått gjort litt i huset idag, også skal jeg en del småting nå på dagen. KE kommer nemlig i kveld! Han skal være så snill å kjøre meg til kirkegården så jeg får besøk både Madde og Freddy. Har jo bare vært på graven til Madde en gang etter begravelsen, og Freddy har jeg ikke besøkt enda. Får nesten dårlig samvittighet, men jeg har ikke klart det. Det er jo mine to beste venner som ligger der. :sukk:

Men det går nok bra, KE sa han skulle passe på meg. :fnise:

Han lurte også på om jeg ville se en skrekkfilm idag. Han liker det visst når jeg klamrer meg til han og skvetter i ny og ne. :roll: Så jeg har lasta ned the Collector. Noen som har sett den?

I morgen skal vi bowle med Fimland og Turid. Det kan jo bli moro! Er veldig glad i å bowle selvom jeg er skikkelig dårlig. Også lurer jeg litt på hvordan det blir for Turid med det her. For hun har ikke fått utviklet seg så mye sosialt siden hun har lite venner (hun har bare meg og ei anna som også er veldig isolert), så hun er veldig sjenert og har ikke de beste sosiale antennene. Men jeg har bedt gutta ta det rolig med hu, for hun er jævla grei. Så det går nok bra. :jepp: Stakkars jenta må jo få komme seg litt ut, så da får jeg bare dra 'a med da!

Ellers vet jeg ikke hva vi skal foreta oss resten av helga. Blir sikkert en del kosing og slik, men KE må i allefall gjøre siste del av Masteroppgaven sin mens han er her. Blir han ikke ferdig skal jeg :pisk: han. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke få med meg alt, jeg fikk forresten ingen rabattkode noen plass, men jeg fant de samme skoene på ellos, og der fikk jeg 50% rabatt! Måtte handle 3 ting da, så måtte putte på ei truse, tok jo selvfølgelig ikke den billigste. men men, fikk billige sko. Venter på dem, Ellos har sendt dem, venter spent på en mld skal komme tikkende inn på min mobil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Nei, finnes jo de som ennå ikke har oppdaget det også. Og jeg får ikke med meg alt selv, så det er fult forståelig!

Å, så bra da! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...