Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 27. april 2011 #2461 Del Skrevet 27. april 2011 Juss-student?? WOW, da har du kapret en karrierebevisst fyr ja :D Unner deg det beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 27. april 2011 #2462 Del Skrevet 27. april 2011 Åå, jeg blir så glad på dine vegne! Og han var jo den kjekkasen jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. april 2011 Forfatter #2463 Del Skrevet 27. april 2011 Jeg vet, Sokken. Deilig å prate med en som faktisk kan måles opp mot min egen IQ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. april 2011 Forfatter #2464 Del Skrevet 27. april 2011 Ååååååh jeg er så forelska. Han er så avhengighetsskapende, så jeg vil bare ha han her hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 27. april 2011 #2465 Del Skrevet 27. april 2011 ÅÅ! Så herlig følelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 27. april 2011 #2466 Del Skrevet 27. april 2011 Det er sånn det skal være! Selv om dette året startet dårlig for deg, så lover det jo veldig bra nå! Det har du virkelig fortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 27. april 2011 #2467 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Ja, det har du, Ka! Jeg er så glad på dine vegne! Edit: vegne, ikke vegen Endret 27. april 2011 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 27. april 2011 #2468 Del Skrevet 27. april 2011 KaDust! Hva Har du høy IQ???? Forelska og greier og greier Grattis (Tulla med IQ-en altså ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. april 2011 Forfatter #2469 Del Skrevet 27. april 2011 Du tuller? Neish, jeg vet du var dønn seriøs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 27. april 2011 #2470 Del Skrevet 27. april 2011 Du tuller? Neish, jeg vet du var dønn seriøs. tulla såklart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. april 2011 Forfatter #2471 Del Skrevet 27. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 28. april 2011 #2472 Del Skrevet 28. april 2011 Så godt å høre at du har det fint, Ka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 28. april 2011 Forfatter #2473 Del Skrevet 28. april 2011 Al Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 28. april 2011 #2474 Del Skrevet 28. april 2011 Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 29. april 2011 #2475 Del Skrevet 29. april 2011 Wow, har du blitt mod?!? Da skal jeg være snill her altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 29. april 2011 #2476 Del Skrevet 29. april 2011 Åja. Bare å legge meg til, mia. Jeg PM'er deg med navn. Kanskje jeg skal snoke litt i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 29. april 2011 Forfatter #2477 Del Skrevet 29. april 2011 Jeg var mod da du etterlyste rabattkode også. Snok i vei! Åhhh, så deilig det er med helg. Har fått gjort litt i huset idag, også skal jeg en del småting nå på dagen. KE kommer nemlig i kveld! Han skal være så snill å kjøre meg til kirkegården så jeg får besøk både Madde og Freddy. Har jo bare vært på graven til Madde en gang etter begravelsen, og Freddy har jeg ikke besøkt enda. Får nesten dårlig samvittighet, men jeg har ikke klart det. Det er jo mine to beste venner som ligger der. Men det går nok bra, KE sa han skulle passe på meg. Han lurte også på om jeg ville se en skrekkfilm idag. Han liker det visst når jeg klamrer meg til han og skvetter i ny og ne. Så jeg har lasta ned the Collector. Noen som har sett den? I morgen skal vi bowle med Fimland og Turid. Det kan jo bli moro! Er veldig glad i å bowle selvom jeg er skikkelig dårlig. Også lurer jeg litt på hvordan det blir for Turid med det her. For hun har ikke fått utviklet seg så mye sosialt siden hun har lite venner (hun har bare meg og ei anna som også er veldig isolert), så hun er veldig sjenert og har ikke de beste sosiale antennene. Men jeg har bedt gutta ta det rolig med hu, for hun er jævla grei. Så det går nok bra. Stakkars jenta må jo få komme seg litt ut, så da får jeg bare dra 'a med da! Ellers vet jeg ikke hva vi skal foreta oss resten av helga. Blir sikkert en del kosing og slik, men KE må i allefall gjøre siste del av Masteroppgaven sin mens han er her. Blir han ikke ferdig skal jeg han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 29. april 2011 #2478 Del Skrevet 29. april 2011 Jeg kan ikke få med meg alt, jeg fikk forresten ingen rabattkode noen plass, men jeg fant de samme skoene på ellos, og der fikk jeg 50% rabatt! Måtte handle 3 ting da, så måtte putte på ei truse, tok jo selvfølgelig ikke den billigste. men men, fikk billige sko. Venter på dem, Ellos har sendt dem, venter spent på en mld skal komme tikkende inn på min mobil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 29. april 2011 Forfatter #2479 Del Skrevet 29. april 2011 Nei, finnes jo de som ennå ikke har oppdaget det også. Og jeg får ikke med meg alt selv, så det er fult forståelig! Å, så bra da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 29. april 2011 #2480 Del Skrevet 29. april 2011 Håper du koser deg masse i helgen Så bra at du får henne med deg og tar vare på vennene dine! Snilt av deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå