Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er nok ikke noe :sengekos: på meg, nei!

Tror jeg venter en til to måneder før jeg prøver meg der igjen med KE. :sjenert:

Er jo kos i senga lell da. Men ikke seksuell kos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke noe :sengekos: på meg, nei!

Tror jeg venter en til to måneder før jeg prøver meg der igjen med KE. :sjenert:

Er jo kos i senga lell da. Men ikke seksuell kos.

Vet du hva, det syns jeg oppriktig talt høres fornuftig ut :)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Helt ærlig hoggy, så kan jeg ikke huske.

Mhm, synes jeg også, Al! :kose: Spesielt med tanke på at jeg får helt angst ved tanken enda. :sjenert:

Og jada, hoggy! Alt er bra. Har ikke nett though, så får nesten ikke gjort noe. Nettet er ikke tilbake før etter påske en gang heller.

Får bare sittet på mobilen. :roll:

Men jeg har grillet og vært mye med folk i det siste! Idag skal jeg ned til KE og se hvordan han bor også. Han bor like ved broren min faktisk. :nigo:

Deretter drar jeg, Linci og John på hytta mi på fredagen. Vet ikke ennå om KE blir med fra fredagen av, men han kommer hvertfall på lørdag. Gleder meg, jeg ELSKER å være på den hytta. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Kom hjem fra hytta igår. :nigo: Var deilig å ta seg en dusj, så kom KE til meg på kvelden og overnatta til idag. Han dro tidlig idag da, siden han må jobbe med mastern. :jepp:

MEN! :daane::hakeslepp: Fått min første orgasme under samleie. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen. :nigo::kaffekopp:

Nå bærer det avsted ned på kurs, hvor jeg vet jeg kommer til å bli grilla av veilederen min. Jeg hadde som oppgave å finne ut av hvilke butikker her jeg bor kunne trenge en som driver kun med varepåfylling, og evt finne andre steder jeg kanskje kan ha som praksisplass. Deretter skulle jeg også skrive en åpen søknad, men eh ja. Det har vært ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Angående oppgaven din om å finne en butikk der du kun skal drive med varepåfylling, så bør du begynne i de største butikkene. Jo mindre butikken blir, jo mer allsidige skal de som jobber der være.

Butikken jeg jobber i har 12 ansatte totalt, og alle kan "litt om alt". Til og med ekstrahjelpene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...