Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Takk, Puz! :nigo:

Det er en Schæfer. Dog, han var visst litt trøtt og ikke helt villig til å gå morgentur. Nå ligger han på sofaen og sover igjen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men jeg er ikke noe glad i sjokolade

Se på deg selv som velsignet! :opplyser:

Godmorgen forøvrig. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker schæfere, de er så nydelige :nigo: Har lyst å skaffe meg hund jeg og, men jeg vet jeg aldri komme til å gidde å gå lange turer :sjenert: Har lyst på mopps jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes jo hunder som ikke trenger like mye aktivitet også da. :jepp: Bare å skaffe seg en hund som kun trenger å gå ut når h*n må på do.

Se her er bilde av gutten min:

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han så uekte ut i fjeset, akkurat som en bamse :rodmer: Aww, han var utrolig søt :kose:

Tja, tenker at i første omgang er det nok med et barn, og jeg vet ikke om hunder fungerer bra med unger :sukk: Så hvis jeg skal finne meg en hund må jeg drive mye research :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange hunder som går med unger, du må bare trene den riktig. :fnise: Men blir sikkert litt mye med nyfødt og valp, så du trenger jo ikke rushe det å skaffe hund i alle fall.

Ja, han ser sånn ut hver gang jeg nevner at vi skal på tur. :hoppendeglad:

En prakthund, indeed!

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er heldig som har en så nydelig hun. Bruttern har rottweiler, haha, jeg er egentlig redd store hunder, men den hunden går det bra med. Han er bare snill og god :kose: Men han er altfor sterk til at jeg skal gå på tur med han. Huff, vi får se etter hvert om en hund blir aktuelt :fnise:

Kan jeg spørre hva voffsen din heter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min er også bare snill og god. :nigo: Aldri sett han aggressiv, untatt mot andre hannhunder.

Og om bikkja er for sterk kan du bare bruke grime, de er ikke like sterke i hodet. :jepp:

Han heter Sigel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, jeg visste egentlig at han het Sigel. Det er ikke så lenge siden du fikk han, right? :jepp:

Får vente til jeg klarer å gå igjen med å gå tur, men får høre med broderen om jeg kan få bruke grime :jepp:

Er det noen grunn til at du kalte han Sigel? Uttales det rett frem: Sigæl?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så lenge siden, nei. Fikk han for snart 3 måneder siden. :jepp:

Gjør det! :nigo:

Og det var oppdretteren som ga han navnet Sigel. De som hadde han før meg endret ikke navnet, så da ble det til det enda. Han heter jo egentlig Falkøens D-Sigel. :fnise: Også er han trønder!

Det uttales rett frem som i Sigel. Sies med e, men ikke sånn lang e. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, når du skrev at det uttales med e så tenkte jeg først med lang e, men så at det ikke uttales slik. Tror ikke jeg klarer å uttale det, jeg :sjenert: Utaler det med æ :fnise: Minte meg litt om Sieg Heil første gang jeg leste det :sjenert: Men det var et utrolig tøft navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...