Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Kan du ikke stikke opp å forsyne deg av hun da? :sjenert:

Har du og typen funnet leilighet forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:daane:

her slarves det så fillene fyker! skulle tro jeg hadde vært borte i årevis :bond:

nååå er det påskeferie, dere! har du det fint, lille frø? er det blitt påske i dine trakter? :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun sover, og jeg vil ha popcorn og det hadde hun ikke...og grandiosa..nam :sikle:

Nei, ikke funnet leilighet enda, men heldigvis er det ikke krise siden både meg og han har leilighet. Men vi er på utkikk. Håper drømmeleiligheten kommer snart :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig at hun ikke hadde noe da. :sukk:

Får jeg spørre hvor dere titter? Og skal dere kjøpe eller leie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååååå, påskeegg!! heldiggris! jeg holder på å kutte ut matvarer, og alt som kan minne om smågodt, twist, seigmenn, påskeegg, kvikklunsj, kjeks, boller og kos er fløyten :daane: men Al er min inspirasjon til å holde stram line! :opplyser:

skal dere på fest i morgen? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Finn.no og i eiendomsmegleraviser :gjeiper:

Blir til at vi kjøper, begge leier jo nå, så det trenger vi ikke. Ellers kunne vi jo enten bodd hos meg eller han. Selv om jeg bor under mamma hadde ikke det plager meg, det er jo 65 kvm, 3000 kr i mnd inkl tvkanaler, internett og varmtvann og i et av Bergens fineste strøk, så det er ikke mange som hadde hatt den fordelen :fnise:

Bor du alene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter påsken skal jeg ha skjerpings jeg også. :fnise: Fått en god del valpefett på magen i det siste, og det er fy! :nei:

Dere får piske meg om jeg fortsetter å eta dritt etter påske.

Ja, skal det. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra dere skal kjøpe. :nigo:

Åja, det hørtes jo ganske greit ut egentlig da. :fnise: Billig, stort og bra strøk er sjeldent funn.

Nei, jeg bor med mor og søster - og jeg holder på å bli gaaaaaaaaaal. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal du ikke flytte ut da? :jepp: Jobber du eller går du på skole? Sorry, KaDust, men hukommelsen min forsvant på aketuren jeg var på :sjenert:

Forresten: ALDRI ALDRI kjøp smågodt! Jeg ville ha påskeegg, men nå har jeg forandret mening! Jeg og mamsen var på Kiwi også så vi den gamle, gamle runde og lave kjerringen som hadde bart og skjegg. Og hun skulle ha smågodt før meg så jeg tenkte at hun kunne ta først siden hun er gammel. Tror du ikke hun GRAFSET til seg smågodtet med HENDENE?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Det går bra. :kose: Vet du fikk hukommelsestap.

Joa, vil gjerne flytte ut. Men det har jeg ikke råd til med det første. Har ingen å dele leilighet med, og har ikke sjans til å klare en leie alene. :sukk:

Ewww. :daane: Nå er jeg ikke så spesielt glad i smågodt uansett, så det gjør ingenting. :nigo: Spiser de lilla påskeeggene, jeg. Om noen har grafset nedi dem, så er det godt jobba i så fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:rodmer: Er jeg din inspirasjon?? :rodmer:

Åååå! Hva kutter du da?

:klemmer:

Fikk baken min litt i gir når jeg fikk med meg ditt omfattende prosjekt, ja! Nytter ikke å klage på intoleranse og allergi, om man ikke gjør noe for å bedre situasjonen selv heller, så nå er jeg i gang :opplyser:

Har først kuttet ut alt av søtsaker og snacks generelt, så jeg ikke får helt abstinenser når flere ting forsvinner på en gang :sjenert: Nå er jeg i gang med de store greiene, laktose, sukker generelt, gluten etc. Skal velge bort noen flere spesifikke matvarer når jeg går gjennom allergitest etter påske :pasha:

Åååå, dere partyløver! Jeg vil også :danser: !

Har kjøpt inn noen festelige typer øl for litt smaking i morgen :skaal:

Hvordan ble de klærne du kjøpte i Sverige, lille frø? Har du noen... freidige bilder? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan øl da? :lur: Er jo allergisk, så må leve på andre når det kommer til øl.

Fant ingenting i Sverige. :jolie: Ingenting i butikkene som er fint for tiden. Det som da er fint, passer ikke kroppsformen min og ser bare teit ut på meg så da er jeg like langt.

Misliker moten som er nå, altså. :kjefte:

Heheh, H :hjerte: Joda, det er jo hva man gjør det til selv. Og jeg har vært ganske positiv i det siste. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går du på skole eller er i arbeid? Sorry for gjentakelse, men ble litt nysgjerrig :fnise: Kan du ikke flytte inn med den nye hunken din etter hvert da(hvis det blir dere)?

Godt du ikke er glad i smågodt, jeg ble kvalm..Samme gjelder rundstykker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...