Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Heiiii Kaaa! :nigo:

Jeg ser også på nytt på nytt! Det var jammen et herlig program i dag! Jeg likte at ikke Jon Almås var der.. selvom han er morsom han og..

Så moro med fest! Jeg driver og vurderer om jeg skal feste i morgen jeg også...

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Votten. :hug:

Ja, det var kjempemoro idag. :jepp: Synes også det er litt morsomt at Jon har perm fordi han er på modelloppdrag i Amerika. :lol:

Håper festen blir bra i alle fall. Kjenner jo bare Linci og KE av de som skal være der, så det blir litt skummelt. Også har jeg ikke drukket på et år - altså drukket i den forstand av at man faktisk blir beruset.

:hjerte:

Og jada, Al. Du gjør alltid det :lur:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm, HenLu! :jepp: Han viser stor interesse også, men jeg skal ta meg god tid til å bli kjent med han først.

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar det MAKS CHILL, jeg vettu, Al. :ler:

Han vet at jeg vil ta det rolig, så han har akseptert det. Han er veldig lik meg på dette området egentlig, og vi har prata mye om det så det går nok bra. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint at dere snakker sammen! Da har dere et godt utgangspunkt videre. Du vet jo hva jeg mener om det ;) Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Go for it!

Jeg har kjedespist siden jeg kom hjem. Nå føles det som om jeg må trilles bortover. Likevel sitter jeg å vurderer om jeg skal spise den baguetten jeg kjøpte i sted. HMMM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, nam, hva har du i baguetten? Etter jeg ble gravid liker jeg å lese om mat og fantasere om den, haha :sjenert: Helt normalt..

Men har ingenting godt å kjedespise på :trist::sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grov baguette med smør, ost, skinke, salat, agurk og paprika. :sikle:

Tror jeg skal gyve løs på den selvom jeg er stappmett.

:ler:

Aw, ingenting du kan lage og mikse så det blir godt heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo flyttet fra kjæresten for jeg trenger hjelp 24/7, eller jeg trengte hjelp 24/7, nå klarer jeg å stå litt uten krykker :nigo:

Så nå bor jeg i kjellerleilighen i huset til mamma for hun er hjemmeværende og må servere meg mat hver dag, og det er hun som har det meste av mat oppe hos seg :sukk: Jeg har bare sånne...kjedelige ting.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...