Guriane Skrevet 14. april 2011 #2162 Skrevet 14. april 2011 Aa. Sånn Buffy-ting Men er det ikke Booth som har vært med i Buffy da?
KaDust Skrevet 14. april 2011 Forfatter #2163 Skrevet 14. april 2011 Vet ikke, jeg. Men Booth har pene øyne!
Guriane Skrevet 14. april 2011 #2164 Skrevet 14. april 2011 Vet ikke, jeg. Men Booth har pene øyne! Det er ikke det eneste pene han har
Sequax Skrevet 14. april 2011 #2169 Skrevet 14. april 2011 Herregud....her var det useriøst, altså!! En strålende dag ønskes deg, Kadust!
KaDust Skrevet 14. april 2011 Forfatter #2170 Skrevet 14. april 2011 Kan jo ikke alltid være seriøse. Takktakk! Du og, Sequax!
Sequax Skrevet 14. april 2011 #2171 Skrevet 14. april 2011 Kan jo ikke alltid være seriøse. Takktakk! Du og, Sequax! Det blir jo litt sånn når man bare får flydd igjennom dagbøkene; da får man med seg det siste, bare...er helt sikker på at de forrige sidene siden sist jeg var her er fylt med dype filosofier og støvtørre fakta!
Votten Skrevet 14. april 2011 #2172 Skrevet 14. april 2011 Hallo i luken! Har du det bra i dag? Har du hørt noe mer fra KE?
KaDust Skrevet 14. april 2011 Forfatter #2173 Skrevet 14. april 2011 Det blir jo litt sånn når man bare får flydd igjennom dagbøkene; da får man med seg det siste, bare...er helt sikker på at de forrige sidene siden sist jeg var her er fylt med dype filosofier og støvtørre fakta! Jada, sidene før de 2 siste er bare fakta og dype filosofiske tanker som ingen har giddet å lese. Hallo i luken! Har du det bra i dag? Har du hørt noe mer fra KE? Jada, har det bra, jeg! Øvelseskjørt litt også. Teheh, jeg og KE prater nesten 24/7 Så ja, har hørt masse fra han. Forresten så fant jeg ingenting på Sandvika idag heller. Er det bare meg, eller er den nye "moten" helt forjævelig? Finner ingenting i noen butikker, jeg!
Gjest Katee Skrevet 14. april 2011 #2174 Skrevet 14. april 2011 Godt å vite at man ikke er den eneste Og Guriane, jeg tror Angel er sånn buffy-ting. Og du elsker Buffy. Jeg bare vet det Aa. Sånn Buffy-ting Men er det ikke Booth som har vært med i Buffy da? Å, jeg skrev feil. Det er jo selvsagt Booth som var i Buffy og så hadde han sin egen serie: Angel
Guriane Skrevet 15. april 2011 #2176 Skrevet 15. april 2011 (endret) Forresten så fant jeg ingenting på Sandvika idag heller. Er det bare meg, eller er den nye "moten" helt forjævelig? Finner ingenting i noen butikker, jeg! Den nye moten ER helt forjævlig Nei, men er enig med deg, det er mye stygge klær for tiden. Må tråle 14 butikker for å finne ett plagg som til nøød kan gå an Håper alt er bra med deg, Kaen Endret 15. april 2011 av Guriane
Gjest Katee Skrevet 15. april 2011 #2177 Skrevet 15. april 2011 Jeg finner ingenting heller Men det er litt greit også da for jeg har ikke penger
KaDust Skrevet 15. april 2011 Forfatter #2178 Skrevet 15. april 2011 Al. Guria Ufff, det er så irriterendeee. For jeg har endelig penger - og har ikke hatt klær på over ett år. Men neida, nå som jeg har penger så finnes det ikke fine klær ute, så da må jeg gå enda lenger uten klær. Men greit om man ikke har penger ja, Al.
Guriane Skrevet 15. april 2011 #2179 Skrevet 15. april 2011 Jeg finner ingenting heller Men det er litt greit også da for jeg har ikke penger Ufff, det er så irriterendeee. For jeg har endelig penger - og har ikke hatt klær på over ett år. Men neida, nå som jeg har penger så finnes det ikke fine klær ute, så da må jeg gå enda lenger uten klær. Men greit om man ikke har penger ja, Al. Så frustrerende Men håper ikke du går helt uten klær da (Jeg tror dårlig humor følger med sykdommen )
KaDust Skrevet 15. april 2011 Forfatter #2180 Skrevet 15. april 2011 Jo, jeg går helt naken hver dag! Neida, men alle klærne jeg har omtrent er arvet eller dødsgods. Har liksom ikke noe eget.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå