Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aa. Sånn Buffy-ting :fnise: Men er det ikke Booth som har vært med i Buffy da? :klo:

Skrevet

Vet ikke, jeg. :klo: Men Booth har pene øyne! :jepp:

Skrevet

Vet ikke, jeg. :klo: Men Booth har pene øyne! :jepp:

Det er ikke det eneste pene han har :lur:

Skrevet

Herregud....her var det useriøst, altså!! :daane:

:fnise:

En strålende dag ønskes deg, Kadust! :sol:

Skrevet

:ler: Kan jo ikke alltid være seriøse. ;)

Takktakk! :hug: Du og, Sequax!

Skrevet

:ler: Kan jo ikke alltid være seriøse. ;)

Takktakk! :hug: Du og, Sequax!

Det blir jo litt sånn når man bare får flydd igjennom dagbøkene; da får man med seg det siste, bare...er helt sikker på at de forrige sidene siden sist jeg var her er fylt med dype filosofier og støvtørre fakta! :opplyser:

:ler:

Skrevet

Hallo i luken!

Har du det bra i dag? Har du hørt noe mer fra KE? :)

Skrevet

Det blir jo litt sånn når man bare får flydd igjennom dagbøkene; da får man med seg det siste, bare...er helt sikker på at de forrige sidene siden sist jeg var her er fylt med dype filosofier og støvtørre fakta! :opplyser:

Jada, sidene før de 2 siste er bare fakta og dype filosofiske tanker som ingen har giddet å lese. :opplyser:

Hallo i luken!

Har du det bra i dag? Har du hørt noe mer fra KE? :)

Jada, har det bra, jeg! Øvelseskjørt litt også. :nigo:

Teheh, jeg og KE prater nesten 24/7 :sjenert: Så ja, har hørt masse fra han.

Forresten så fant jeg ingenting på Sandvika idag heller. :sur: Er det bare meg, eller er den nye "moten" helt forjævelig? Finner ingenting i noen butikker, jeg!

Skrevet

Godt å vite at man ikke er den eneste :ler:

Og Guriane, jeg tror Angel er sånn buffy-ting.

:jepp: Og du elsker Buffy. Jeg bare vet det :jolie:

Aa. Sånn Buffy-ting :fnise: Men er det ikke Booth som har vært med i Buffy da? :klo:

:sjenert: Å, jeg skrev feil. Det er jo selvsagt Booth som var i Buffy og så hadde han sin egen serie: Angel :)

Skrevet (endret)

Forresten så fant jeg ingenting på Sandvika idag heller. :sur: Er det bare meg, eller er den nye "moten" helt forjævelig? Finner ingenting i noen butikker, jeg!

Den nye moten ER helt forjævlig :opplyser: Nei, men er enig med deg, det er mye stygge klær for tiden. Må tråle 14 butikker for å finne ett plagg som til nøød kan gå an :daane:

Håper alt er bra med deg, Kaen :hug:

Endret av Guriane
Skrevet

Jeg finner ingenting heller :sukk: Men det er litt greit også da for jeg har ikke penger :fnise:

Skrevet

Al. :hug::hjerte:

Guria :hug::hjerte:

Ufff, det er så irriterendeee. For jeg har endelig penger - og har ikke hatt klær på over ett år. Men neida, nå som jeg har penger så finnes det ikke fine klær ute, så da må jeg gå enda lenger uten klær. :daane:

Men greit om man ikke har penger ja, Al. :fnise:

Skrevet

Jeg finner ingenting heller :sukk: Men det er litt greit også da for jeg har ikke penger :fnise:

:fnise:

Ufff, det er så irriterendeee. For jeg har endelig penger - og har ikke hatt klær på over ett år. Men neida, nå som jeg har penger så finnes det ikke fine klær ute, så da må jeg gå enda lenger uten klær. :daane:

Men greit om man ikke har penger ja, Al. :fnise:

Så frustrerende :bond: Men håper ikke du går helt uten klær da :lol: (Jeg tror dårlig humor følger med sykdommen :opplyser::fnise: )

Skrevet

:lol:

Jo, jeg går helt naken hver dag! :opplyser:

Neida, men alle klærne jeg har omtrent er arvet eller dødsgods. Har liksom ikke noe eget. :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...