Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen, dagbokduer! :strix:

Idag skal jeg treeene, også må jeg se å legge vekk all den usunne maten jeg har spist i det siste. Har jo alltid spist veldig sunt egentlig, og jeg har merka nå i det siste at jeg har vært svimmel, ør og småkvalm hele tiden. Tenkte det kanskje kunne være pga hva jeg har spist i det siste, så får vi se om jeg klarer å legge om kosten igjen da.

Etter treninga og en dusj (blir hjemmetrening idag), så skal jeg ta med månedskortet på en tur til Sandvika. Skal se etter nye sko (siden min er totalt rakna), og se om jeg kanskje finner noe fint å ha på meg.

Forresten; Igjen så somler NAV med å utbetale de hersens pengene :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårnings :goodbye:

Hva trener du?

Lykke til med skoshopping! Jeg elsker sko :strix: Og har sånn ca 100 par for mye :lol: Eller, for mye og for mye. Man kan vel ikke få for mange sko vel! :nigo:

Hva slags sko skal du se etter da? :popcorn:

:scorpis: på NAV!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guria! :hug:

Styrke, tenkte å trene magen spesielt idag. Med rockering og så noen øvelser. :nigo:

:lol: 100 par? Jeg har 4 par sko bare, og kun 1 par av de kan brukes siden de 3 andre ikke er festa i sålen sin lenger.

Nja, vet ikke helt. Vårsko - ender vel opp med et par converse igjen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaen! :hug:

Rockering, ja. Det har jeg ikke prøvd siden jeg var lita. Men hører det skal være effektivt. Det gjør jo faktisk trening litt moro :fnise:

Ok, ikke 100 da :lol: Men :klo: Nå må jeg finne ut av hvor mange par sko jeg har :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rockering er veldig moro, ja! Men jeg hopper ut av treningen alltid før jeg får se resultater. :sjenert: Men NÅ! Nå skal jeg klare å rocke 3 ganger i uka. :lol:

Fortell hvor mange du har når du er ferdig da! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hjelper ikke om det er digge dansere, da blir man jo bare mer våryr. :opplyser:

Du er ikke den eneste, hoggy. :fnise:

:hug: Guria.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...