KaDust Skrevet 12. april 2011 Forfatter #2121 Skrevet 12. april 2011 Ja, gjør det altså. Vi hadde et helt jævelig forhold også - ikke noe annet enn krangling og slossing.
Gjest Caitlin Skrevet 12. april 2011 #2122 Skrevet 12. april 2011 Ja, gjør det altså. Vi hadde et helt jævelig forhold også - ikke noe annet enn krangling og slossing. Kanke ha sånne forhold
KaDust Skrevet 12. april 2011 Forfatter #2125 Skrevet 12. april 2011 Nei, kan ikke det beiben. til både Al og Votten. Nå har jeg vært å spist kinamat. OG JEG SPREKKER. Hater å være såå mett. Men her sitter jeg da.
Guriane Skrevet 13. april 2011 #2127 Skrevet 13. april 2011 (endret) Og joda, Guria. Fregner er søtt, men ikke på meg. Også brukte jeg også vinterjakka inntil jeg kjøpte skinnjakka igår. Merket de siste dagene at det er altfor varmt til å bruke vinterjakke. Har jo vært 15grader ute selvom sola ikke har vært oppe. Neste vår kan jeg like godt gå naken. Syk blir man visst uansett Votten; Nei, vi skulle bare møtes på senteret og ta en kake eller noe på en kafé. Men i stedet kjøpte han seg noen t-skjorter, jeg titta litt til meg selv, og så kjørte vi opp hit. Men vi gikk ute i det fine været. Og bare pratet. Ganske greit. Og, og og!! KE er en super kysser. OOOH! Her har det skjedd litt av hvert skjønner jeg NEI JEG KAN IKKE NOE FOR OM JEG KLØR MEG I SØVNE. Og det blir jo litt dumt å dekke den til, siden tatoveringen trenger luft for å gro. Bra for deg, Ka! Du kan teipe på deg tykke grillvotter når du sover Endret 20. juli 2011 av KaDust
Gjest Caitlin Skrevet 13. april 2011 #2128 Skrevet 13. april 2011 Ser for meg Kadust sovende med grillvotter
KaDust Skrevet 13. april 2011 Forfatter #2129 Skrevet 13. april 2011 Al Guriane. Visste du at det er like stor sjanse for å bli syk om man kler på seg for mye, enn om man kler på seg for lite? Og grillvotter, ja. For en god idé Beiben. Ååååh, idag så bestemte jeg meg for å skulke kurset. Glemte å sjekke tavla igår, så jeg visste ikke når vi startet idag. Og jeg gadd ikke være der en time før nødvendig, så da la jeg meg bare til å sove igjen. Nå vurderer jeg å starte på Bones igjen. Er kommet til sesong 5.
Sauen Shaun Skrevet 13. april 2011 #2130 Skrevet 13. april 2011 Så koselig at du og KE har funnet sammen da.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 13. april 2011 #2131 Skrevet 13. april 2011 Ekskjærester som er slitsomme liker vi IKKE. Ka Håper du får en fin påske!
KaDust Skrevet 13. april 2011 Forfatter #2132 Skrevet 13. april 2011 Heheh, ja sauen. Men fyyy. Merker jeg er skikkelig usikker og forberedt på å bli dumpa denne gangen. Noe som er ganske slitsomt. Nei, det gjør vi ikke. Sokken! Du også, søte.
Guriane Skrevet 13. april 2011 #2133 Skrevet 13. april 2011 (endret) Guriane. Visste du at det er like stor sjanse for å bli syk om man kler på seg for mye, enn om man kler på seg for lite? Og grillvotter, ja. For en god idé Ååååh, idag så bestemte jeg meg for å skulke kurset. Glemte å sjekke tavla igår, så jeg visste ikke når vi startet idag. Og jeg gadd ikke være der en time før nødvendig, så da la jeg meg bare til å sove igjen. Nå vurderer jeg å starte på Bones igjen. Er kommet til sesong 5. Ja, jeg har lært det.. Mm, synes du skal prøve det Hva slags kurs er det du tar? Ooh, Bones Jeg synes han der Sweets eller hva han heter er så søt, jeg.. Endret 13. april 2011 av Guriane
KaDust Skrevet 13. april 2011 Forfatter #2134 Skrevet 13. april 2011 Kanskje jeg gjør det, ja. Er fortsatt det nav-kurset. Det varer frem til August. Heheheh, ikke helt min type, men Bones er konge lell.
Guriane Skrevet 13. april 2011 #2135 Skrevet 13. april 2011 Kanskje jeg gjør det, ja. Er fortsatt det nav-kurset. Det varer frem til August. Heheheh, ikke helt min type, men Bones er konge lell. Aa Njei, men han er så søt i måten å være på Bones er superbra! Takk for patting
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå