KaDust Skrevet 11. april 2011 Forfatter #2102 Skrevet 11. april 2011 K er syk som er oppe 4! (For jeg har aldri vært oppe så sent før selv igrunn). Og joda, Guria. Fregner er søtt, men ikke på meg. Også brukte jeg også vinterjakka inntil jeg kjøpte skinnjakka igår. Merket de siste dagene at det er altfor varmt til å bruke vinterjakke. Har jo vært 15grader ute selvom sola ikke har vært oppe. Og takker for komplimenter på jakka. Nå har jeg nettopp våknet, og jeg sitter her å spiser. Tror jeg skal møte KE igjen idag, han ville det hvertfall.
KaDust Skrevet 11. april 2011 Forfatter #2104 Skrevet 11. april 2011 Nå er det 20 minutter til KE kommer å henter meg.
Gjest hogwash Skrevet 11. april 2011 #2105 Skrevet 11. april 2011 KE har mast så jævelig på å få meg med å se Justin Bieber-filmen også, nå er jeg lei masinga om det, så gikk med på det om den ble lastet ned. For ikke faen om jeg betaler for å se den. Æsj, så da må jeg se den også en dag. Ehm... Kos dere!
KaDust Skrevet 11. april 2011 Forfatter #2107 Skrevet 11. april 2011 Hoggy, det blir ikke mye kosing med JB i 3D. Jeg kommer til å prøve å kline til han når han tar ut mot salen. Ufffff. Votten; Nei, vi skulle bare møtes på senteret og ta en kake eller noe på en kafé. Men i stedet kjøpte han seg noen t-skjorter, jeg titta litt til meg selv, og så kjørte vi opp hit. Men vi gikk ute i det fine været. Og bare pratet. Ganske greit. Og, og og!! KE er en super kysser.
Gjest Mahareth Skrevet 11. april 2011 #2109 Skrevet 11. april 2011 Her skjer det litt av hvert skjønner jeg!
kristian82 Skrevet 11. april 2011 #2110 Skrevet 11. april 2011 K er syk som er oppe 4! (For jeg har aldri vært oppe så sent før selv igrunn). Og joda, Guria. Fregner er søtt, men ikke på meg. Også brukte jeg også vinterjakka inntil jeg kjøpte skinnjakka igår. Merket de siste dagene at det er altfor varmt til å bruke vinterjakke. Har jo vært 15grader ute selvom sola ikke har vært oppe. Og takker for komplimenter på jakka. Nå har jeg nettopp våknet, og jeg sitter her å spiser. Tror jeg skal møte KE igjen idag, han ville det hvertfall. Syk kan jo være så mangt Hvem er KE da?
KaDust Skrevet 11. april 2011 Forfatter #2111 Skrevet 11. april 2011 Knut Erik, som jeg har skrevet om her tidligere.
KaDust Skrevet 12. april 2011 Forfatter #2112 Skrevet 12. april 2011 Jeg har fått et probleeeem. JEG KLØR MEG PÅ TATOVERINGEN I SØVNE. Våknet av det, og nå svir den helt sinnsykt.
Votten Skrevet 12. april 2011 #2113 Skrevet 12. april 2011 Oioioi.. Her skjer det ting og tang Så koselig! Gode kyssere må du ta godt vare på IKKE KLØ! Hehe. Prøv å dekk den til på natta da.. På et eller annet vis. Hvordan går det, snupp?
KaDust Skrevet 12. april 2011 Forfatter #2114 Skrevet 12. april 2011 (endret) Mhm. Også kribla det litt i magen. Vel egentlig i hele kroppen, og jeg nærmest hoppet i ekstase hjem fra parkeringen. NEI JEG KAN IKKE NOE FOR OM JEG KLØR MEG I SØVNE. Og det blir jo litt dumt å dekke den til, siden tatoveringen trenger luft for å gro. Joda, hvis vi ser bortifra den sinnsyke søvnmangelen jeg lider av mens tatoveringen gror, så går det ganske bra nå! Føler meg ganske glad etter gårsdagen i alle fall. Men jeg må starte å spise annen mat, for jeg blir svimmel og andpusten av ingenting, og det er fordi jeg ikke får i meg nok næring. Endret 20. juli 2011 av KaDust
Votten Skrevet 12. april 2011 #2116 Skrevet 12. april 2011 (endret) Kaaaaaaaa Du er så god! Og jeg LIKER at KE er snill mot deg, og behandler deg bra. på deg! Endret 20. juli 2011 av KaDust
KaDust Skrevet 12. april 2011 Forfatter #2117 Skrevet 12. april 2011 (endret) Du som er god! Det som er deilig er at jeg kjenner KE på en måte fra før, også har vi pratet utrolig mye i det siste. Også vet jeg at han er ute etter det samme som meg, og at vi er like på mange områder. Men, problemet er at han må prate med eksen min, fordi det er kompisen hans. Om han får lov til å gå ut med meg eller ei. Er litt nervøs for hva eksen min kommer til å si, for fyyy han var bitter når jeg gjorde det slutt. Også vil jeg jo så gjerne fortsette med KE. Endret 20. juli 2011 av KaDust
Gjest snoopy_93 Skrevet 12. april 2011 #2118 Skrevet 12. april 2011 Hvordan tatovering har du tatt, KaDust?
KaDust Skrevet 12. april 2011 Forfatter #2119 Skrevet 12. april 2011 En i nakken hvor det står det samme som i signaturen min. Det i blått altså. Tenkte å legge ut et bilde når skorpen har falt av, for nå ser det jo helt blåst ut.
Gjest Mahareth Skrevet 12. april 2011 #2120 Skrevet 12. april 2011 Krysser fingrene for at eksen din er mindre bitter nå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå