Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

Fremhevede innlegg

Skrevet

:klem: hoggy!

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ NAKKEN KLØR :bond:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper Sigel er på bedringens vei! Og håper du får en fin kveld! :klem:

Skrevet

*klapper hoggy på henda*

Man skal ikke klø seg på en groende tatovering. :opplyser:

Håper jeg også, Guria :klem:

Skrevet

Yikes, jeg kjenner jeg er litt nervøs for kinoen etterpå. :hakeslepp:

Skrevet

Skal se Monsters med KE. :sjenert: Vet ikke hvorfor jeg er nervøs engang, kjent mannen i 6(eller noe) år, jo.

Skrevet

Nei, IKKE KLØ! Da blir den stygg.. men det vet du jo :klemmer:

Koselig med kino da :) Date? Eller bare vennekino? :)

Har du forresten prøvd å gi Sigel diett? Det gjorde jeg med Era da hun hadde diare. Hun gikk rent, hvitt kjøtt hver dag, i stedet for vanlig hundemat. Jeg brukte bare sverige-kylling :P Men det hjalp1 Hun var bedre allerede dagen etter :) Magen får litt hvile med det, samtidig som dem får i seg litt næring.

Kos deg i kveld!

Skrevet

Aiaiai! Jeg vil også på kino :opplyser: Jeg skal tenkte på deg og være litt misunnelig i kveld da :fnise:

Vet ikke helt om det er samme deal med hund som med katt, men katt med diaré slenges straks på ren diett av kokt kylling og ris + zoolac. Null tørrfôr. Funker flesk.

Skrevet

Det høres ut som Mellers og jeg er enige :fnise:

Skrevet

Nei, IKKE KLØ! Da blir den stygg.. men det vet du jo :klemmer:

Koselig med kino da :) Date? Eller bare vennekino? :)

Har du forresten prøvd å gi Sigel diett? Det gjorde jeg med Era da hun hadde diare. Hun gikk rent, hvitt kjøtt hver dag, i stedet for vanlig hundemat. Jeg brukte bare sverige-kylling :P Men det hjalp1 Hun var bedre allerede dagen etter :) Magen får litt hvile med det, samtidig som dem får i seg litt næring.

Kos deg i kveld!

Mhm, vet man ikke skal klø, så har ikke klødd! Hadde jeg klødd hadde jeg vel ikke klagd på at det klødde, for da hadde det jo ikke klødd lenger! :opplyser:

Nja, both? Jeg vet ikke helt, men tror kanskje det er date.

Det er fordi vi har starta med våtfor i tillegg til tørrforet at han har diaré. Magen hans må venne seg til det nye foret, så blir alt bra. Er kyllingvom han får, så han burde jo ikke reagere så veldig - men han fikk bare pedigree der han bodde før så han har følsom mage.

I will tryyy.

Aiaiai! Jeg vil også på kino :opplyser: Jeg skal tenkte på deg og være litt misunnelig i kveld da :fnise:

Vet ikke helt om det er samme deal med hund som med katt, men katt med diaré slenges straks på ren diett av kokt kylling og ris + zoolac. Null tørrfôr. Funker flesk.

:fnise::kose: Ja, du får gjøre det.

Ooog så peker jeg bare på svaret over for andre setning. :fnise:

Skrevet

Så fint, nå måtte jeg rydde min egen dagbok for reklame.

Gjest Caitlin
Skrevet

Så fint, nå måtte jeg rydde min egen dagbok for reklame.

Jeg så det :overrasket:

Hurraaaaa, Kadust er her :danser:

Skrevet

:nigo: Praktisk å være moderator iblant!

Filmen var forresten sinnsykt bra! Også har jeg litt vondt i hodet nå, fordi både jeg og KE var litt bråe i svingene når vi skulle gi klem. Dermed sa det BAM!

Men nå sitter jeg med kakao, og mer Bones! :hoppendeglad:

Skrevet

:fnise:

Så bra filmen var bra! Men hvordan var selskapet? :lur::popcorn:

Skrevet
:fnise: Det var bra det også!
Skrevet

Ble det noe action da? (Bortsett fra en kul i panna mener jeg :fnise: ) :popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...