Votten Skrevet 8. april 2011 #2041 Skrevet 8. april 2011 Drikk vann fra andre siden av glasset, eller spis syltetøy Det pleier å hjelpe
KaDust Skrevet 8. april 2011 Forfatter #2042 Skrevet 8. april 2011 De rådene har jeg aldri hørt før, men det slutta når jeg gikk på do.
Guriane Skrevet 8. april 2011 #2043 Skrevet 8. april 2011 Når jeg hikker hjelper det å styrte et glass med vann mens jeg holder pusten Håper du har en fin kveld
KaDust Skrevet 8. april 2011 Forfatter #2044 Skrevet 8. april 2011 Pleier aldri funke på meg, Guriane. Men jeg gjør det likevel hver gang jeg hikker i håp om at det en dag vil funke! Gjør jo så sinnsykt vondt i mellomgulvet å hikke. Joda, den kunne for all del vært bedre. Bikkje med diaré, jeg slo tåa mi og mamma har på tv'en slik at jeg ikke kan se serier fordi jeg ikke hører en dritt av hva som skjer på min skjerm.
Guriane Skrevet 8. april 2011 #2045 Skrevet 8. april 2011 Pleier aldri funke på meg, Guriane. Men jeg gjør det likevel hver gang jeg hikker i håp om at det en dag vil funke! Gjør jo så sinnsykt vondt i mellomgulvet å hikke. Joda, den kunne for all del vært bedre. Bikkje med diaré, jeg slo tåa mi og mamma har på tv'en slik at jeg ikke kan se serier fordi jeg ikke hører en dritt av hva som skjer på min skjerm. Ja, det kan gjøre kjempevondt Jeg blir alltid erta for lyden jeg lager når jeg hikker Oo Bikkje med diaré Er han bedre når da? på tåa di Hodetelefoner
KaDust Skrevet 8. april 2011 Forfatter #2046 Skrevet 8. april 2011 Hvordan lyd lager du a? Jeg blir mobba for uttrykket mitt, jeg. Neeei, han er ikke det. Var nettopp på kveldstur og der var det rennaræv så det holdt! Håper han vekker meg om han må ut i natt, for jeg vil ikke våkne av diaré på gulvet mitt. Takk Og nei, jeg aner ikke hvor de er, fordi mamma har faen meg tatt seg frihet i å flytte de. Og hun husker ikke hvor hun la de.
Guriane Skrevet 8. april 2011 #2047 Skrevet 8. april 2011 (endret) Hvordan lyd lager du a? Jeg blir mobba for uttrykket mitt, jeg. Neeei, han er ikke det. Var nettopp på kveldstur og der var det rennaræv så det holdt! Håper han vekker meg om han må ut i natt, for jeg vil ikke våkne av diaré på gulvet mitt. Takk Og nei, jeg aner ikke hvor de er, fordi mamma har faen meg tatt seg frihet i å flytte de. Og hun husker ikke hvor hun la de. Jeg høres visst ut som en blanding av en frosk og ei and Det er ikke koselig å ta opp, så håper han vekker deg! på de som tar seg slike friheter Har du sett på Bones i kveld? Jeg elsker den serien Endret 8. april 2011 av Guriane
KaDust Skrevet 8. april 2011 Forfatter #2048 Skrevet 8. april 2011 Faktisk! Ja, håper jeg også. Sett en god del Bones. Så hele sesong 3 og har starta på sesong 4.
Guriane Skrevet 8. april 2011 #2049 Skrevet 8. april 2011 Faktisk! Ja, håper jeg også. Sett en god del Bones. Så hele sesong 3 og har starta på sesong 4. Jeg har ikke sett de eldste episodene, men fulgt med fra midten av sesong tre og utover Er sånn når man først begynner å se, plutselig har man sett i flere timer
Sauen Shaun Skrevet 9. april 2011 #2050 Skrevet 9. april 2011 God morgen Ka. Håper du og bikkja fikk en rolig natt. Hva slags hund er det du har forresten?
KaDust Skrevet 9. april 2011 Forfatter #2051 Skrevet 9. april 2011 Indeed, Guriane. Åh fysj så mye jeg så igår. Blir vel til å se litt idag også før kinoturen med Knut Erik. God dag, Sauen! Takker for Vi fikk ikke akkurat en rolig natt, jeg måtte opp hver time eller oftere for å slippe han ut. Så jeg er utslitt. Rundt klokka 10 idag tidlig måtte jeg bare vekke mamma og be hun stå opp så jeg kunne få litt søvn. Men selvfølgelig våknet jeg igjen 11 av at bikkja hadde kommet opp å mast på meg, for mamma hadde sperra av kjellerstua mens hun var der å vasket klær. Men jeg ringte hun bare, og så gikk hun ut med bikkja igjen. Prøvde å få sove litt til, men klarte ikke og gikk i dusjen til slutt bare. NÅ ER JEG SINNSYKT SLITEN. Også håper jeg han blir litt bedre i magen utover dagen slik at det ikke blir mye ut og inn så jeg kanskje får hvilt litt. Også må han bli bedre i magen om jeg skal kunne dra på kino (om mamma er hjemme, om mamma drar til typen får jeg nesten bare be KE opp hit å se film her i stedet.)
Gjest Krizzy Skrevet 9. april 2011 #2052 Skrevet 9. april 2011 (endret) Jeg så plutselig at du er moderator. Er det noe nytt eller er det bare jeg som er litt treg, og ikke har sett det tidligere? Endret 9. april 2011 av Krizzy
KaDust Skrevet 9. april 2011 Forfatter #2054 Skrevet 9. april 2011 Krizzy. Vært det i 9 dager ca. Du og, Sokken.
Gjest Krizzy Skrevet 9. april 2011 #2055 Skrevet 9. april 2011 Krizzy. Vært det i 9 dager ca. Gratulerer så mye! :danser: :danser:
Gjest Caitlin Skrevet 9. april 2011 #2058 Skrevet 9. april 2011 Uff, syke dyr er ikke no gøy, og diare er slitsomt for både deg og Sigel. Jeg håper han blir fort frisk!!!
KaDust Skrevet 9. april 2011 Forfatter #2059 Skrevet 9. april 2011 Han har faktisk ikke vært ute på en stund nå. 2 timer i alle fall, ny rekord. Kanskje han bedrer seg, men han nekter jo å spise da stakkars.
Gjest hogwash Skrevet 9. april 2011 #2060 Skrevet 9. april 2011 Stakkar Sigel Håper du får en fin lørdag!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå