Gjest Krizzy Skrevet 7. april 2011 #2022 Skrevet 7. april 2011 Her går det fort i svingene, gitt! Alt bra med deg om dagen?
KaDust Skrevet 7. april 2011 Forfatter #2023 Skrevet 7. april 2011 Knew it, beiben! Du er ikke den første som har ramla over my old blog. Al! Ja, det går vel litt fort, Krizzy Og jada, det går jo litt opp og ned, men holder meg positiv.
Votten Skrevet 7. april 2011 #2024 Skrevet 7. april 2011 Åh, så synd med pusen din, Ka! Men da vet du hvertfall hva som skjedde og hvor han var hen... Da slipper du å lure.. For en flott tattoo :D Den likte jeg! Jeg driver og og tenker på en i nakken, men jeg vil ha skriften nedover ryggraden
Gjest Krizzy Skrevet 7. april 2011 #2025 Skrevet 7. april 2011 Ja, det går vel litt fort, Krizzy Og jada, det går jo litt opp og ned, men holder meg positiv. Ja, er man ikke her på en stund så har dere jo hoppet avgårde noen sider Håper det er mest positivt! Vi er nok alle litt negative, i ny og ne!
KaDust Skrevet 7. april 2011 Forfatter #2026 Skrevet 7. april 2011 Hva tenker du å skrive da, Votten? Jada, Krizzy. Alle eier litt negativitet, men jeg er flink til å se det positive i ting, så det går jo greit.
Votten Skrevet 7. april 2011 #2027 Skrevet 7. april 2011 Jeg har lyst til å skrive det som står i signaturen min Ta deg tid til å le, det er sjelens musikk.
Votten Skrevet 7. april 2011 #2029 Skrevet 7. april 2011 Jepp! Også skal det stå sånn ut man må legge hode på skakke hvis man vil lese det Vil du legge ut et bilde til? Etter det har grodd litt?
KaDust Skrevet 7. april 2011 Forfatter #2030 Skrevet 7. april 2011 Det kan jeg godt gjøre! Akkurat nå så er skorpen overhvelmende. Må fortelle noe som er irriterende med plasseringen, da. Jeg kan ikke lene meg tilbake og slappe ordentlig av før den er grodd. Så blir sliten iløpet av dagen om jeg ikke legger meg å hviler litt på magen.
KaDust Skrevet 8. april 2011 Forfatter #2031 Skrevet 8. april 2011 God morgen alle! Nå sitter jeg å spiser frokost etter å ha gitt bikkja medisinen sin, og jeg har vasket tatoveringen og renset ansiktet. Skal snart til legen, men hey. Jeg husker ikke hvorfor jeg bestilte time, så det kan jo bli morro.
KaDust Skrevet 8. april 2011 Forfatter #2032 Skrevet 8. april 2011 Da har jeg vært hos legen, og selvfølgelig er det vekta mi som er grunnen til at jeg er dårlig. SOM ALLTID. "Du må spise mer" - er så DRITTLEI av å høre det. Jeg orker ikke å gå helt matfokusert hele dagen, det er slitsomt og depresjonskapende. Og jeg spiser jo ganske godt. Det er vanskelig å spise nok til å overgå forbrenninga mi, så jeg vet f*** ikke hva jeg skal gjøre lenger. ER SÅÅÅÅ LEI.
Gjest Caitlin Skrevet 8. april 2011 #2033 Skrevet 8. april 2011 Da har jeg vært hos legen, og selvfølgelig er det vekta mi som er grunnen til at jeg er dårlig. SOM ALLTID. "Du må spise mer" - er så DRITTLEI av å høre det. Jeg orker ikke å gå helt matfokusert hele dagen, det er slitsomt og depresjonskapende. Og jeg spiser jo ganske godt. Det er vanskelig å spise nok til å overgå forbrenninga mi, så jeg vet f*** ikke hva jeg skal gjøre lenger. ER SÅÅÅÅ LEI. Kjipt Du kunne jo gitt meg litt av forbrenningen din
Gjest Caitlin Skrevet 8. april 2011 #2035 Skrevet 8. april 2011 Hvordan går det med Sigel om dagen? Kattene her ser ikke ut etter å ha vært ute nå for tiden, de blir jo våte også henger alskens løv og grener og mose og gress og skitt seg fast i pelsen så jeg syns jeg skyller beina fjorten ganger om dagen her Ser for meg det er litt vanskeligere å løfte Sigel opp og skylle bena i vasken
KaDust Skrevet 8. april 2011 Forfatter #2036 Skrevet 8. april 2011 Det går ganske greit! Han drar ikke like mye på tur lenger, så jeg har slutta å bruke grime på han. Og ja, du har helt rett, det er ikke like lett. Men når det var veldig vått ute, så hadde jeg et håndkle i gangen som jeg brukte til å tørke han når vi kom inn fra tur. Nå er det heldigvis tørt de fleste stedene, så har ikke et problem lenger.
Gjest Caitlin Skrevet 8. april 2011 #2037 Skrevet 8. april 2011 Her er det vått og æsj og snø på plenene og
KaDust Skrevet 8. april 2011 Forfatter #2038 Skrevet 8. april 2011 Hagen vår er helt jævelig også. Men den blir helt myr på våren når snøen smelter, så er den som regel ikke tørr igjen før september. Men veiene og gatene er tørre
Votten Skrevet 8. april 2011 #2039 Skrevet 8. april 2011 Hva gjør du i kveld, søta? Håper du koser deg masse, hvertfall
KaDust Skrevet 8. april 2011 Forfatter #2040 Skrevet 8. april 2011 Jeg hikker! Og det gir seg ikke Ellers har jeg hatt Bones-maraton Er nå på sesong 4.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå