Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Krizzy
Skrevet

Her går det fort i svingene, gitt! :fnise:

Alt bra med deg om dagen? :klem:

Skrevet

Knew it, beiben! Du er ikke den første som har ramla over my old blog. :fnise:

:klem: Al!

Ja, det går vel litt fort, Krizzy :fnise: Og jada, det går jo litt opp og ned, men holder meg positiv. ;)

Skrevet

Åh, så synd med pusen din, Ka! Men da vet du hvertfall hva som skjedde og hvor han var hen... Da slipper du å lure..

For en flott tattoo :D Den likte jeg! Jeg driver og og tenker på en i nakken, men jeg vil ha skriften nedover ryggraden ;)

:klemmer:

Gjest Krizzy
Skrevet

Ja, det går vel litt fort, Krizzy :fnise: Og jada, det går jo litt opp og ned, men holder meg positiv. ;)

Ja, er man ikke her på en stund så har dere jo hoppet avgårde noen sider :fnise:

Håper det er mest positivt! :kose: Vi er nok alle litt negative, i ny og ne! :fnise:

Skrevet

Hva tenker du å skrive da, Votten? :popcorn:

Jada, Krizzy. Alle eier litt negativitet, men jeg er flink til å se det positive i ting, så det går jo greit. :jepp:

Skrevet

Jeg har lyst til å skrive det som står i signaturen min :) Ta deg tid til å le, det er sjelens musikk.

Skrevet

Høres bra ut! :jepp:

Skrevet

Jepp! Også skal det stå sånn ut man må legge hode på skakke hvis man vil lese det :)

Vil du legge ut et bilde til? Etter det har grodd litt? :)

Skrevet

Det kan jeg godt gjøre! ;) Akkurat nå så er skorpen overhvelmende. :fnise:

Må fortelle noe som er irriterende med plasseringen, da. Jeg kan ikke lene meg tilbake og slappe ordentlig av før den er grodd. Så blir sliten iløpet av dagen om jeg ikke legger meg å hviler litt på magen. :roll:

Skrevet

God morgen alle! Nå sitter jeg å spiser frokost etter å ha gitt bikkja medisinen sin, og jeg har vasket tatoveringen og renset ansiktet. :nigo:

Skal snart til legen, men hey. Jeg husker ikke hvorfor jeg bestilte time, så det kan jo bli morro. :ler:

Skrevet

Da har jeg vært hos legen, og selvfølgelig er det vekta mi som er grunnen til at jeg er dårlig. SOM ALLTID.

"Du må spise mer" - er så DRITTLEI av å høre det. Jeg orker ikke å gå helt matfokusert hele dagen, det er slitsomt og depresjonskapende. Og jeg spiser jo ganske godt. Det er vanskelig å spise nok til å overgå forbrenninga mi, så jeg vet f*** ikke hva jeg skal gjøre lenger. ER SÅÅÅÅ LEI.

:kjefte:

Gjest Caitlin
Skrevet

Da har jeg vært hos legen, og selvfølgelig er det vekta mi som er grunnen til at jeg er dårlig. SOM ALLTID.

"Du må spise mer" - er så DRITTLEI av å høre det. Jeg orker ikke å gå helt matfokusert hele dagen, det er slitsomt og depresjonskapende. Og jeg spiser jo ganske godt. Det er vanskelig å spise nok til å overgå forbrenninga mi, så jeg vet f*** ikke hva jeg skal gjøre lenger. ER SÅÅÅÅ LEI.

:kjefte:

Kjipt :sjenert:

Du kunne jo gitt meg litt av forbrenningen din ;)

Skrevet

Ååh, om det bare hadde gått an. :fnise:

Gjest Caitlin
Skrevet

Hvordan går det med Sigel om dagen? Kattene her ser ikke ut etter å ha vært ute nå for tiden, de blir jo våte også henger alskens løv og grener og mose og gress og skitt seg fast i pelsen så jeg syns jeg skyller beina fjorten ganger om dagen her :sjenert: Ser for meg det er litt vanskeligere å løfte Sigel opp og skylle bena i vasken :legrine:

Skrevet

Det går ganske greit! Han drar ikke like mye på tur lenger, så jeg har slutta å bruke grime på han. :nigo:

Og ja, du har helt rett, det er ikke like lett. :ler: Men når det var veldig vått ute, så hadde jeg et håndkle i gangen som jeg brukte til å tørke han når vi kom inn fra tur. Nå er det heldigvis tørt de fleste stedene, så har ikke et problem lenger. :lol:

Gjest Caitlin
Skrevet
:jolie: Her er det vått og æsj og snø på plenene og :kjefte:
Skrevet

Hagen vår er helt jævelig også. Men den blir helt myr på våren når snøen smelter, så er den som regel ikke tørr igjen før september. :sur:

Men veiene og gatene er tørre :nigo:

Skrevet

Hva gjør du i kveld, søta? :) Håper du koser deg masse, hvertfall :nigo:

Skrevet

Jeg hikker! Og det gir seg ikke :sur:

Ellers har jeg hatt Bones-maraton :sjenert: Er nå på sesong 4.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...