KaDust Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #3841 Del Skrevet 7. juli 2011 Takk! Han er så kjekk at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg egentlig. Men han skjønner det ikke selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #3842 Del Skrevet 7. juli 2011 Okey, KE har bedt meg om å fikse pc'en hans fordi den har vært helt klikk i det siste. Jeg fant problemene. Første problem: Idioten hadde installert 2 antiviruser. Status 1: Løst. Andre problem: Han har aldri slettet cache og cookies. Status 2: Løst, og lært ham hvordan. Tredje problem: En signatur i windowssystem er registrert feil, så viktige oppdateringer blir ikke installert. Status 3: Ikke løst. Pc'en hans nekter å reagere på FixIt og System Update. Den siste skal løses så fort jeg får kjørt igjennom med sistnevnte, men den tar år og dag før den er ferdig installert. Den ble installert igår, men KE skrudde jo av dataen idag tidlig før jeg stod opp, og filen finner jeg ikke igjen. Så nå må jeg installere den på nytt. JEG MÅ KLARE DETTE HER FORDI; Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystique X Skrevet 7. juli 2011 #3843 Del Skrevet 7. juli 2011 Hahaha høres ut som dobbel jackpot for han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #3844 Del Skrevet 7. juli 2011 Stakkaren sliter seg ut da. Jeg er mye mer hyppig på sexbiten enn hva han er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 7. juli 2011 #3845 Del Skrevet 7. juli 2011 Okey, KE har bedt meg om å fikse pc'en hans fordi den har vært helt klikk i det siste. Jeg fant problemene. Første problem: Idioten hadde installert 2 antiviruser. Status 1: Løst. Andre problem: Han har aldri slettet cache og cookies. Status 2: Løst, og lært ham hvordan. Tredje problem: En signatur i windowssystem er registrert feil, så viktige oppdateringer blir ikke installert. Status 3: Ikke løst. Pc'en hans nekter å reagere på FixIt og System Update. Den siste skal løses så fort jeg får kjørt igjennom med sistnevnte, men den tar år og dag før den er ferdig installert. Den ble installert igår, men KE skrudde jo av dataen idag tidlig før jeg stod opp, og filen finner jeg ikke igjen. Så nå må jeg installere den på nytt. JEG MÅ KLARE DETTE HER FORDI; det tror jeg du får uansett om du fikser datan hans eller ei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #3846 Del Skrevet 7. juli 2011 Kanskje ikke over en dag, men etterhvert så når jeg 5 ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #3847 Del Skrevet 7. juli 2011 Føler meg som verdens verste kjæreste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 7. juli 2011 #3848 Del Skrevet 7. juli 2011 Hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #3849 Del Skrevet 7. juli 2011 Fordi jeg er så sjalu av meg, selvom jeg ikke har noen grunn for det. Også skal KE og broren hans holde fest i August, og jeg gruer meg skikkelig til festen. Hadde bestemt meg for å holde munn om hvordan jeg følte det, og skjule eventuelle følelser rundt det som kom opp slik at KE kunne nyte dagen fullt ut. Men det klarte jeg jo selvfølgelig ikke, og nå føler jeg at jeg allerede har ødelagt dagen for han ved å fortelle hvor redd jeg er for at ting kan bli. Han er jo søt og sier at det går sikkert bra, og at vi kan gå for oss selv å sånn. Men nei, jeg vil ikke gå for oss selv for jeg vil at han skal kose seg på festen, og jeg vil ikke at han skal føle at han må passe på meg hele kvelden. Men det gjør han jo nå. Hvorfor får jeg sånne fæle følelser om at han skal feste når jeg selv skal være der også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. juli 2011 #3850 Del Skrevet 7. juli 2011 Det er de single jeg har. De to første har null selvtillit da, så må sitte å høre på analysering så det holder. Jeg syns han første så veldig koselig ut Hi, hi, da hadde vi passet godt sammen. Jeg er så overanalyserende at det er tragisk Vi hadde (forsøkt) løse alle verdens problemer, og så blitt så deprimerte fordi vi ikke klarte det Jeg synes du burde forandre tittel til "KaDusts spleisebok" Ka :jepp :fnise Fordi jeg er så sjalu av meg, selvom jeg ikke har noen grunn for det. Også skal KE og broren hans holde fest i August, og jeg gruer meg skikkelig til festen. Hadde bestemt meg for å holde munn om hvordan jeg følte det, og skjule eventuelle følelser rundt det som kom opp slik at KE kunne nyte dagen fullt ut. Men det klarte jeg jo selvfølgelig ikke, og nå føler jeg at jeg allerede har ødelagt dagen for han ved å fortelle hvor redd jeg er for at ting kan bli. Han er jo søt og sier at det går sikkert bra, og at vi kan gå for oss selv å sånn. Men nei, jeg vil ikke gå for oss selv for jeg vil at han skal kose seg på festen, og jeg vil ikke at han skal føle at han må passe på meg hele kvelden. Men det gjør han jo nå. Hvorfor får jeg sånne fæle følelser om at han skal feste når jeg selv skal være der også? Det er ikke alltid vi vet hvorfor vi føler det vi gjør. Men jeg tror det vil endre seg etterhvert for deg. Bare du får tid og forståelse, og det ser ut til at KE er forståelsesfull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. juli 2011 #3851 Del Skrevet 7. juli 2011 Etterhvert når dere blir mer kjent så løser det der seg nesten av seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #3852 Del Skrevet 8. juli 2011 Det tror jeg ikke appy. Vi kjenner hverandre omtrent ut og inn allerede etter 7 års bekjentskap før det skjedde noe mer imellom oss. Og det ble bare verre og verre i de forrige forholdene mine (noe som er grunnen til at de ikke holdt også). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 8. juli 2011 #3853 Del Skrevet 8. juli 2011 Tillitt er alltid vanskelig når en har mer enn den andre Håper dere finner ut av det Ka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. juli 2011 #3854 Del Skrevet 8. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #3855 Del Skrevet 8. juli 2011 Jaja, vi har planer om parterapi når vi har penger til det da. Så det ordner seg sikkert. Nå er jeg lei av å sitte på rommet til KE å vente på han. Men jeg glemte å ta med meg nok tøy, så jeg har ingenting å ha på meg. Frister ikke særlig å gå ned i stua i bare undertøyet når foreldra hans er der. Får bare vente til han kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #3856 Del Skrevet 8. juli 2011 Nå kommer KE hjem om bare noen minutter. Så jeg stikker å kaster klærne enn så lenge, jeg SKAL ha han når han kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 8. juli 2011 #3857 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Nå kommer KE hjem om bare noen minutter. Så jeg stikker å kaster klærne enn så lenge, jeg SKAL ha han når han kommer. Lucky! I'm all alone! But the again, when did that stop anyone. Endret 8. juli 2011 av Chiyo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 8. juli 2011 #3858 Del Skrevet 8. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. juli 2011 #3859 Del Skrevet 8. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 9. juli 2011 Forfatter #3860 Del Skrevet 9. juli 2011 Åååå så herlig det var! Tantrisk sex gjør en kåt hele tiden, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå