KaDust Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #3221 Del Skrevet 31. mai 2011 Oh. Så ikke det, jeg! Takk dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 31. mai 2011 #3222 Del Skrevet 31. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 31. mai 2011 #3223 Del Skrevet 31. mai 2011 for 5000 innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 31. mai 2011 #3224 Del Skrevet 31. mai 2011 Du har snart tatt igjen meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 31. mai 2011 #3225 Del Skrevet 31. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #3226 Del Skrevet 31. mai 2011 Ja, det er sant. Jaja, jeg gikk på butikken for å kjøpe lunchkake. Men selvfølgelig hadde ikke drittbutikken varmet noen av de opp, og jeg spiser ikke frosne altså. Verden knakk litt sammen, så jeg gråt litt mens jeg plukket nøtter og fant en smoothie. Nøtter og smoothie til lunsj er ikke nok altså. Men det var det eneste de hadde der ellers som jeg kan spise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 31. mai 2011 #3227 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg vet nesten ikke hva jeg skal si, jeg. Sitter her med tårer i øynene for deg Det skal bli bedre! Både du og jeg må tro det Vi skal vinne over dette. Du er aldri, aldri alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #3228 Del Skrevet 31. mai 2011 Takk, Al. Føler meg som et skikkelig vrak når jeg får sammenbrudd fordi butikken ikke hadde lunsjkaker. Herregud, drøyt. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 31. mai 2011 #3229 Del Skrevet 31. mai 2011 Det er jo ikke drøyt. Det er sånn du (vi) føler det nå. Herregud, jeg begynte å grine når noen spurte 'hvordan går det?' Alt blir så stort og vanskelig nå, syns jeg. Små problemer blir enorme. Men vi er klar over at vi er som vi er, så da er vi på vei, Ka! Vi skal bli bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #3230 Del Skrevet 31. mai 2011 Ja, håper det. Jeg var jo bedre en periode, men det går så veldig opp og ned hos meg. Dessuten er jeg veldig sliten av å ha det sånn, for jeg har jo slitt siden jeg var 3-4 år. Jeg aner jo faktisk ikke hvordan det er å ha det bra. Også merker jeg at jeg er i SKIKKELIG hatmodus mot mamma for tiden. Uff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 31. mai 2011 #3231 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg skjønner at du er sliten. Det tar jo alle kreftene dine, all energi. Bare ikke isoler deg. Gå ut. Om bare det blir en tur rundt kvartalet, så kom deg ut. En annen dag orker du kanskje en lengre tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 31. mai 2011 #3232 Del Skrevet 31. mai 2011 Hva er det med mammaen din da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #3233 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg må jo ut fordi jeg har bikkja. Han er god hjelp på den fronten. Nei, jeg vet ikke. Jeg klandrer henne for at hun ikke tok fatt i ting når jeg var liten, for at jeg har måttet slite så mye frem til nå. Og så blir jeg forbanna for at hun først bryr seg NÅ. Jeg takler ikke sympatien hennes når hun ikke gjorde noe som helst når jeg satt innelåst på mitt eget rom og gråt hver dag som 3åring. Det tok henne jo også 10 før hun skjønte at det var dårlig syn jeg hadde i stedet for dysleksi.. Jeg takler heller ikke at hun later som at alt er bra siden jeg har sagt ifra om at jeg ikke vil ha sympati. Jeg takler hun rett og slett ikke - det er fælt å bo hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 31. mai 2011 #3234 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg må jo ut fordi jeg har bikkja. Han er god hjelp på den fronten. Nei, jeg vet ikke. Jeg klandrer henne for at hun ikke tok fatt i ting når jeg var liten, for at jeg har måttet slite så mye frem til nå. Og så blir jeg forbanna for at hun først bryr seg NÅ. Jeg takler ikke sympatien hennes når hun ikke gjorde noe som helst når jeg satt innelåst på mitt eget rom og gråt hver dag som 3åring. Det tok henne jo også 10 før hun skjønte at det var dårlig syn jeg hadde i stedet for dysleksi.. Jeg takler heller ikke at hun later som at alt er bra siden jeg har sagt ifra om at jeg ikke vil ha sympati. Jeg takler hun rett og slett ikke - det er fælt å bo hjemme. I mangel på ord, gir jeg en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #3235 Del Skrevet 31. mai 2011 til deg og Kitten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 31. mai 2011 #3236 Del Skrevet 31. mai 2011 Ai, det høres ikke bra ut. Men på en måte er det godt at hun bryr seg nå selv om du ikke orker sympatien hennes. Hun er nok der for deg om du ønsker og orker det. Men jeg skjønner at du er bitter på henne. Det skal ikke være sånn Og det er ikke lett å være på et sted man ikke trives. Jeg vet vi har snakket om dette tidligere, men hvordan er muligheten for at du kan flytte ut da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #3237 Del Skrevet 31. mai 2011 Om jeg skal flytte ut så må jeg vite at jeg kommer inn på skolen først, så få borteboerstipend og da kan jeg flytte og bo sammen med en annen om jeg finner noen å bo med. KE og Johannes sa jeg kunne bo med de, dersom jeg kommer inn på skole. Så da er det jo å håpe da. Og jada, hun er der nok for meg. Men det er kun for at hun selv skal føle seg bedre, ikke for at jeg skal føle meg bedre. Hun vil bare lette dårlig samvittighet fordi hun var en maneater mor som ikke var oppmerksom på døtrene da det var viktigere å finne en ny mann hun kunne spise av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 31. mai 2011 #3238 Del Skrevet 31. mai 2011 Uff, så fryktelig! Jeg vet ikke helt hva jeg skal si jeg Er det i juli du får svar ang. skole? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #3239 Del Skrevet 31. mai 2011 Jaa, 20. juli. Gleder meg til svar. Om jeg ikke kommer inn må jeg finne jobb fort som fy med god lønn slik at jeg kan flytte ut likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 31. mai 2011 #3240 Del Skrevet 31. mai 2011 Du kan bli med og jobbe for Gaby. Vi skal starte internettfirma. Pingting skal ta seg av kundene, og så skal jeg, Gaby og mellers bare gjøre det vi har lyst til (som å la være å ta telefonen ) Ååå! Håper tiden går fort for deg! Hva søkte du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå