KaDust Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #2881 Del Skrevet 27. mai 2011 Den er grei! Har ikke så mye å gjøre her da. Bør vel egentlig tråle sexrommet for regelbrudd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 27. mai 2011 #2882 Del Skrevet 27. mai 2011 You lucky girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 27. mai 2011 #2883 Del Skrevet 27. mai 2011 Skal jeg stikke innom der og bryte et par regler, så du har noe å finne på? Lager gjerne et par "langt over grensa perverst"-tråder, så du får noe å moderere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 27. mai 2011 #2884 Del Skrevet 27. mai 2011 Jeg kan også irritere på meg noen gråstein for deg Jeg er ikke så verst på det. Har blitt moderert tidligere og greier *stolt* Du er så god du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #2885 Del Skrevet 27. mai 2011 Var ikke så mye å moderere der nå. Egentlig var det like greit, for det kan være et herk noen ganger å måtte rydde tråder på flere sider. Ellers takk, men dere trenger ikke å bryte regler for min del idag. Men dere skal få lov å gjøre som dere vil uansett. Det er du og, Al. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 27. mai 2011 #2886 Del Skrevet 27. mai 2011 KaDust! Good heelg Å et spørsmål Hvordan sletter man cockies? Jeg får ikke multisitert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #2887 Del Skrevet 27. mai 2011 Vel, cockies vet jeg ikke. For jeg sparer ikke på internett-kuker. Men cookies får du slettet ved å trykke verktøy -> Slett historikk. Nå vet jeg ikke hvilken nettleser du bruker, så da blir det vanskelig å gi mer detaljert forklaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #2888 Del Skrevet 27. mai 2011 Skjønte du det eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 27. mai 2011 #2889 Del Skrevet 27. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #2890 Del Skrevet 27. mai 2011 Æsj, nå har jeg dusjet å slik. Men orket ikke smøre fuktighetskrem eller stelle meg på noen som helst måte nå. Jeg ser helt jævelig ut nå uansett, og kjerringa som tatoverte meg måtte jo absolutt fikse litt mer på bryna enn jeg hadde tegnet opp, så i tillegg ser jeg ut som en jævla MANN fordi jeg har fått så utrolig feite og ujevne bryn. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ og disse skal jeg ha i 3 år++? Faen jeg hater meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 27. mai 2011 #2891 Del Skrevet 27. mai 2011 Ka! Du ser da virkelig ikke ut som en mann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #2892 Del Skrevet 27. mai 2011 Uten sminke og med disse bryna kan man lett ta feil. Og jeg bruker ikke sminke så JO. Faen jeg angerer på at jeg tatoverte dem. Får liksom ikke gjort en dritt med de nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 27. mai 2011 #2893 Del Skrevet 27. mai 2011 Uten sminke og med disse bryna kan man lett ta feil. Og jeg bruker ikke sminke så JO. Faen jeg angerer på at jeg tatoverte dem. Får liksom ikke gjort en dritt med de nå Vel, jeg synes ikke du har sett ut som en mann på noen av de bildene jeg har sett av deg. Og øyenbrynene dine er kjempefine Ka! Men skjønner at det er kjipt hvis du ikke er fornøyd selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #2894 Del Skrevet 27. mai 2011 Du har jo iikke sett hvordan de er nå jo. De er over dobbelt så feite som på noen av bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 27. mai 2011 #2895 Del Skrevet 27. mai 2011 Du har jo iikke sett hvordan de er nå jo. De er over dobbelt så feite som på noen av bildene. Nå var de da ikke så veldig feite i utgangspunktet da, så SÅ tykke kan de vel ikke ha blitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #2896 Del Skrevet 27. mai 2011 For tykke for at det er pent i ansiktet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 27. mai 2011 #2897 Del Skrevet 27. mai 2011 For tykke for at det er pent i ansiktet mitt. Men Ka da.. Jeg er sikker på at det ikke er så ille som du tror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #2898 Del Skrevet 27. mai 2011 Det er jo det. Ellers hadde jeg ikke grått 2 timer i strekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 27. mai 2011 #2899 Del Skrevet 27. mai 2011 Det er jo det. Ellers hadde jeg ikke grått 2 timer i strekk Men lille vennen :hug: Men hvordan har de blitt tykkere nå egentlig? Jeg trodde du var og fiksa på dem for leeenge siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #2900 Del Skrevet 27. mai 2011 Etterfyllinga var igår. Står på noen sider tilbake. Blæh. Også er jeg møkka lei penis-tråder og Gi denne personen en karakter-tråder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå