Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

:rodmer::strix:

Nå sitter jeg på jobb. Og som vanlig så chatter jeg med KE over facebook siden han også er på jobb. Samtidig sitter jeg å leser noen gørrkjedelige dokumenter som jeg må få gjennomlest så jeg kommer litt inn i rutiner å slikt. Men det går ganske greit, er smålig lettlest selvom det er rent teknisk.

I morgen skal jeg på kurs så jeg får litt mer opplæring også. Det blir bra!

Og i kveld kommer KE igjen. Kanskje det blir litt :sengekos::lur::ler: Han drar jo til syden Onsdagsmorgenen så i morgen blir siste dag jeg kan se han, om han får tid. :sukk: Så blir han borte i en uke.

Men det skal gå greit, for da kan jeg ta meg litt mer tid til venninner. Skal bl.a til Tiril (sequin) i helga og ha med bikkja. Så skal jeg sove der. Gleder meg!

Jeg synes absolutt han burde rydde timeplanen sin så dere får tid til hverandre. :jepp:

Tiril er et veldig koselig navn. Nesten like koselig som Trille. Ja, jeg kjente en som het det en gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har ryddet massivt for å få tid bare idag. Det er mye å gjøre når han skal reise og moren hans maser litt på pakkinga hans. Også jobber han jo å sånt. Men han sa han skulle prøve å få tatt en kort tur innom etter jobb i morgen, så vi får se da. :)

Tiril er et veldig koselig navn, ja. Og jenta er like søt ;)

Trille. :fnise: Søtt det også, men hun må da ha blitt mobbet mye på skolen? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da satt jeg på jobb igjen da! Selvom jeg i bunn og grunn ikke skal være her på tirsdager. Men må i et møte idag, så da måtte jeg traske meg inn idag også. Ikke at det er noe problem, jeg trives godt her.

Det som blir slit nå, er å få spist i tide og så rekke toget som går 9 minutter etter møtet. Jeg må nemlig på kurset idag uansett. :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg rakk toget, men droppet treningen. :roll: Orker ikke, for jeg har gnagsår mellom beina.

Og jeg håper virkelig han rekker det jeg og. :sukk: Det er vanskelig å tenke at jeg ikke får se han før neste onsdag.

MEN! Da drar vi i hvertfall ned på hytta mi og blir der til over helga. Så får vi oss en liten miniferie. Det blir bra! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med miniferie! :strix:

Du får lage ticker så du kan telle ned. :lol:

Er det noen trøst, så er jeg så stygg at jeg aldri i verden hadde lagt ut bilde av meg selv på KG. Det hadde jeg ikke tort.. SÅ stygg er jeg nemlig!! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol:

Da lager jeg heller ticker på nedtelling til London. Og pfff du er ikke stygg.

YAY. KE kommer innom en liten tur. Han har egentlig ikke tid men han ville si hade en gang til. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: Ja, det ble det altså. Og litt for uforsiktig. Og ehhh, igjen så sa vi hade. Så ehhh KADUST KAN IKKE SITTE. :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho: Jaja, ser han ikke på 8 dager jo! Planen var vel egentlig å ikke ha oss idag, siden både han og jeg var såre fra igår. Men vi er jo så supre på å styre oss så ingenting rekker å gro her i gården.

Men det var et fint hade, da. :lur: Absolutt verdt smertene jeg sitter med nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

:hoho: :hoho: k82 liker at store deler av dagboken til KaDust er x-radet, en skikkelig grovis dagbok dette jo :fnise: OG :daane: over at ting må rekke å gro, hva i all verden holder dere på med :hakeslepp:

MIA - du er jo IKKE stygg :hug: Men KaDust er pen ja, det er sant :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja, må jo ha litt grov dagbok. :lur: Og ehm! Vi har sex? :vetikke: Blir liksom litt revet med, så skjønner ikke hvordan det som har skjedd har skjedd. :ler:

Pffff. :sjenert: DEREEE. Er jeg ikke. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, må jo ha litt grov dagbok. :lur: Og ehm! Vi har sex? :vetikke: Blir liksom litt revet med, så skjønner ikke hvordan det som har skjedd har skjedd. :ler:

Pffff. :sjenert: DEREEE. Er jeg ikke. :sukk:

Jaja, k82 liker grove dagbøker han :fnise: Jeg skjønner, hørtes bare spinnvilt ut at ting må gro og lege seg mellom øktene :ler::kose:

Jo, det er du jo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Må jo være litt spinnvilt når jeg ikke klarer å sitte. Er skikkelig hoven, sår og øm. :roll:

Takk, men nei. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Må jo være litt spinnvilt når jeg ikke klarer å sitte. Er skikkelig hoven, sår og øm. :roll:

Takk, men nei. :sjenert:

Ja, spinnvilt er dekkende da :ler: Men :troest: og :sprettert: *utvalg av legende kremer og div* :troest:

Jooooo :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...