Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei søtinger. :hjerte:

Nei, jeg ligger rett ut når jeg er hjemme, også har jeg en irriterende stalker som ikke lar meg være i fred. :sukk: Må til legen når jeg får penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forfølger.

Han ringer meg hver dag og spørr om han skal komme å hente meg, han spammer meg på msn og spørr om hver eneste ting som skjer på facebooken min, og han kjører utenfor her for å se hva jeg driver med når jeg ikke tar telefonen. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Må da bare anmelde den stalkeren om han plager deg.. Slike liker vi ikke!

Håper du har en fin dag! Og studielånet skal du ikke tenke på, det er noe de fleste har altfor mye av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krizzy

Forfølger.

Han ringer meg hver dag og spørr om han skal komme å hente meg, han spammer meg på msn og spørr om hver eneste ting som skjer på facebooken min, og han kjører utenfor her for å se hva jeg driver med når jeg ikke tar telefonen. :sur:

:hakeslepp::sur: For en duming!

Har du vurdert å ringe politiet hvis han driver og kjører utenfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke oppstyret, politiet her gjør aldri jobben sin uansett. Han har latt meg i fred idag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Kjenner du han da? Eller er det bare en som har falt for deg? Sånne er ekle ass. Hvertfall når de vet hvor du bor også. Håper han ikke stopper utenfor huset ditt og titter inn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtt han en gang bare.

Og om han skal titte inn så må han gå i hagen, hehe. Men har sett han noen ganger når jeg har hentet drikke på kjøkkenet, og da har jeg løpt å låst døra.

Vet han ikke er farlig, men fortsatt ekkelt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...