Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå bør jeg virkelig komme meg til sengs. Er jo ikke lenge til jeg skal opp!

Meeen jeg er ikke trøtt :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg snurt! :snurt: En bekjent lurte på hvordan hund jeg hadde, også gjettet han på Chihuahua eller Dachs. Jeg ser visst ut som en jente som har slike hunder. :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Nå er jeg snurt! :snurt: En bekjent lurte på hvordan hund jeg hadde, også gjettet han på Chihuahua eller Dachs. Jeg ser visst ut som en jente som har slike hunder. :jolie:

:fnise::fnise::fnise:

Ikke akkurat sånn str på Sigel :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så rart når man prater med folk som pleide å være god venn med deg, men som du ikke har hatt kontakt med på noen år. Er så rart å se hvordan de har utviklet seg videre, og hvordan de har vokst!

Edit: Jeg ble dratt inn til veileder når jeg skrev det andre, så ble ikke ferdig. :roll:

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: du skulle sparket henne i leggen :jolie:

:vinke: foresten :ler: hatt en fin mandag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: du skulle sparket henne i leggen :jolie:

:vinke: foresten :ler: hatt en fin mandag?

Ja! Fy og fy, jeg ligner ikke på en som kunne gått hånd i hånd med Paris Hilton, altså! :snurt:

:vinke: K! Joda, helt greit! Skal øvelseskjøre etter, da. :jepp: Det gleder jeg meg til!

:klemmer:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Oioi.. du er modig :) Det tør ikke jeg. Mest fordi jeg ikke kjent - det går fint med alt annet. Jeg syns egentlig det er merkelig at jeg ikke hadde kjøretimer der inne :P Hadde bare kjøretimer i Drammen jeg, og der er det jo ikke noe vanskelig å kjøre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle! :kaffekopp: Bare å forsyne seg.

Nå sitter jeg på kurs igjen! Fant ut at jeg måtte nesten komme meg av gårde siden det er trening idag. Jeg trenger å komme litt i form. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Da vi kjørte til Oslo med kjøreskolen hadde jeg flaks. Kjørte den veien som jeg har kjørt utallige ganger med x'en min. :nigo:

X'en min kjørte og jeg satt på da, men jeg kjente jo veien godt likevel. Så det var veldig greit. Jeg ville ikke kjørt midt i sentrum nå tror jeg... :daane:

Virker så stressende det.

Håper du får en fin dag! :klem:

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...