Gå til innhold

Ang. spilleliste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha en spilleliste med musikk i bryllupet vårt. Da det tar litt tid og arbeid å sette sammen noe slikt, vil vi jo at det skal bli så bra som mulig, så da lurer jeg på om noen har noen tips å komme med? Altså, med tanke på forskjellige sjangre, mengdeforhold mellom rolige og raskere sanger, slike ting :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha en spilleliste med musikk i bryllupet vårt. Da det tar litt tid og arbeid å sette sammen noe slikt, vil vi jo at det skal bli så bra som mulig, så da lurer jeg på om noen har noen tips å komme med? Altså, med tanke på forskjellige sjangre, mengdeforhold mellom rolige og raskere sanger, slike ting :)

Burde ta sangene som er deres. Ikke tenk på at dem andre skal "like" dem. Det som er viktig er at dere gjør det. Yiruma - River flows in you - Er en kjempe fin sang. Kanskje den hadde passet?

Jeg vet ikke hvordan personer dere er, hvordan sjangre dere liker. Men burde vel gå for noen er rolige, og som betyr noe for dere og som kanskje har en mening?

Skrevet

Hei:)

Variasjon er viktig tror jeg. Rolige sanger til å begynne med(brudevals og slikt).. ellers litt forskjellig utover kvelden, 80 og 90 talls hits bruker å slå an. På slutten av kvelden er d kanskje koselig med en rolig siste dans?:)

Hymne te kjærligheten med Britt Synnøve Johansen er en vakker norsk versjon av Edith Piafs Hymn d'Amour <3 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...