Gå til innhold

Hva synes dere om denne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskyld meg :sjenert: Men den hadde jeg KASTET visst jeg fant i skapet mitt. beklager.....

• Liker 4
Skrevet

Jeg likte den ikke men det var pga fargen :)

Skrevet

Her var det pga hullene................

AnonymBruker
Skrevet

hmm var den så stygg? Ts

Skrevet

Hehe, sorry men den var veldig stygg... Alt er feil og ingen vil se fin ut i den.

• Liker 2
Skrevet

Dårlig stoff, ufin farge, hullene er klippet skjevt, og det som er vidt ovenfor det stramme kommer ikke til å flattere formene dine. Det var også for mye tull på fremsiden. Ellers vil jeg anbefale deg å ikke kjøpe noen kjoler fra verken superkul, illusion eller nelly, da de er superharry, i dårlig stoff som blir ødelagt i vask og de er også ganske kjipe.

• Liker 1
Skrevet

holy sh** den hadde aldri fått tilgang til min kropp!

Skrevet

Hvis DU liker den.Og hvis DU føler deg vel i den - er det vel kun det som teller? Drit i hva andre syns -så lenge du føler deg bra,kommer det til å vises og.

• Liker 3
Skrevet

Får "jeg er 14 år og liker å kle meg billig"-vibber av kjoler fra sider som superkul.no.

Skrevet

Grusom. Tror ikke noen plagg fra sider som superkul.no får sitte på min kropp.

Gjest idakaroline
Skrevet

Jeg syns overhodet ikke at den kjolen var spesielt fin i det hele tatt! Jeg kunne aldri i verden brukt noe sånt, det er helt sikkert.

Men hvis du liker den og trives i den, så ser jeg ingen grunn til at du ikke kan gå i den. Gi totalt blanke i hva alle andre mener, det er DU som skal gå med den, ikke alle vi andre her på KG.

Skrevet

Den så ut som noe som koster 10 Euro fra en salgsbod på gata i sydligere strøk. :eeeh:

Skrevet (endret)

Klærene fra superkul er dårlige. Ikke at alle klærene er kjempe stygge men er utrolig dårlig kvalitet! Alt ser så trashy ut. Samme med klærene fra illusion. Like ræva kvalitet der. Dårlig stoff og blir fort ødelagt.

For noen år tilbake hadde jeg kjøpt en kjole fra illusion tror jeg og hadde kun brukt den en gang på byen. Det var nok til at den revna! Var ikke et stort hull men allikavel. Sier jo litt om kvaliteten.

Og ja den kjolen på bilde var drit stygg!! Superharry og grusom farge.

Endret av smalls
Gjest Linda sofie
Skrevet

enig med alle her. Den kjolen var bare ugly.

Skrevet

Jeg skvatt så jeg hoppet litt i stolen da linken åpnet seg, selv om det at den er fra Superkul burde advart meg. Den ser ut som noe som ligger i 10-kronershaugen i en ytterst tvilsom butikk. Smakløs, vulgær, trashy, ser ut som elendig kvalitet, jaja.

Men om du liker den, TS, så for all del kjøp den og gå med den. Bare ikke regn med at andre synes den er fin.

Skrevet

Har bare en ting å si om klærne fra superkul o.l. SLUTTY :skratte:

Skrevet

Hvis du synes den kjolen var kul så er det jo bare å kjøpe den men jeg kunne aldri ha gått med en så trashy og stygg kjole. Alle har forskjellig smak men kan virkelig ikke skjønne hvem som vil gå med noe sånt?? :klø: Jeg synes egentlig alle klærene fra Superkul er sikkelig harry og vulgære. Virkelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...