Gå til innhold

Skal jeg ta opp kontakten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! :)

Jeg har et dilemma. For noen år siden holdt jeg i en lengre periode på med en som på den tiden var en veldig god venn av meg. Det ble aldri noe mer, fordi vi ikke var interessert i noe forhold på den tiden. Nå er det mange måneder siden sist jeg pratet med han, men det er mest min skyld. Pga uforusette hendelser i mitt liv har jeg ikke hatt tid eller ork til å ha kontakt med han på lenge. Sist gang vi pratet snakket vi om at vi måtte ta en kaffe en dag, så fort jeg følte meg i form til det. Nå er jeg i form, men redd det vil bli alt for dumt av meg å sende en mld etter så lang tid og høre om vi skal treffes. Hva synes dere? Skal jeg bare la det være, eller ta opp kontakten igjen?

En del av meg er redd for at vi skal gå tilbake til det gamle sporet som vi var i før vi mistet kontakten. Det var greit den gangen, men akkurat nå kjenner jeg at jeg trenger noe litt mer seriøst, men at jeg fremdeles er veldig svak for han. Du kan si det slik at vi funket VELDIG bra seksuelt og som venner, men ikke hadde funket som noe mer. Mulig det blir litt for mye leking med ilden å skulle møte han igjen? Kanskje jeg bare burde la han bli et overstått kapittel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Water under the bridge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...