Iselilja Skrevet 19. oktober 2003 #1 Skrevet 19. oktober 2003 Jeg har lagd nytt design på siden min, og vil gjerne ha kritikk/tilbakemelding på hva dere synes om den. http://www.tulipz.com
Gjest Lea Skrevet 19. oktober 2003 #2 Skrevet 19. oktober 2003 Veldig pent, men det tar litt tid å laste bildet hos meg. Mulig at det er forbigående...
liv Skrevet 19. oktober 2003 #4 Skrevet 19. oktober 2003 jeg ville kanskje gjort det øverst blidet mindre eller hatt det på en intro side..
xeyes Skrevet 19. oktober 2003 #5 Skrevet 19. oktober 2003 jeg ville kanskje gjort det øverst blidet mindre eller hatt det på en intro side.. Tenkte på det samme..
Gjest Anonymous Skrevet 19. oktober 2003 #6 Skrevet 19. oktober 2003 Jeg synes det blir altfor rotete og treigt for å laste. Men jeg blir aldri fornøyd med de sidene jeg lager heller, egentlig, men jeg liker det heller rent og ryddig, og ikke så mye dilldall på en side. Kanskje du skulle forandret skriftfargen? Og krympet bilde som andre sier her også? For det blir dessverre ikke så veldig pent å se det i Opera, f. eks.
Iselilja Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter #7 Skrevet 19. oktober 2003 Siden er ikke treg og laste her, men jeg skal se på det med bildet. Når det gjelder opera, har jeg ikke fått sjekket den der. Var nok litt rask med og legge den ut :oops:
Lillebi Skrevet 19. oktober 2003 #9 Skrevet 19. oktober 2003 Jeg tror også jeg ville hatt bildet på en intro side. Det tok også litt tid å få opp hos meg. Fine farge. Men det ble litt vanskelig for meg å lese. Kanskje litt for lik farge på skrift og farge i boksene?
Edie Skrevet 19. oktober 2003 #10 Skrevet 19. oktober 2003 Synes fargene funker fint sammen jeg. De harmonerer, og ikke noe problem å lese. Tok ikke lang tid å laste ned bildet her, men støtter forslaget om det på en introside ja
Cooli Skrevet 20. oktober 2003 #11 Skrevet 20. oktober 2003 Fin farger, Tok ikke lang tid å laste ned bildet,(kanskje de med isdn / modem tar det mer lang tid med bildet) men er enig med de andre at den kanskje kan være intro / litt mindre bildet... Sjekket det også i Opera, men alt var fint der, akkurat som i IE..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå