AnonymBruker Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Er utdannet barne og ungdomsarbeider og har jobbet 4 år i barnehage. Begynner å bli litt lei av akuratt dette, men liker godt å jobbe med mennesker. Er ikke speseilt flink i allmennfagene, men fekk meget godt bestått på Barne og ungdomsarbeider. Har tatt studiekompetanse på kveldstid men fekk ikke bestått på engelsk skriftlig eksamen. Har aldri vært noe god i det. Derfor gjekk jeg aldri videre. Har helt angst for fremføringer, og jeg har store problemer med rødming. Leser jo her inne at det er utrolig mange som sliter med sosial angst. Litt godt å lese at andre også har problemer med det. På en måte har barnehage vært en stor utfordring for meg fordi jeg har måttet tørre å hive mg utpå,prate - men dette har bare vært sundt for meg. Har lyst til å ta noe mer utdanning men vet ikke om jeg greier det. Er det mye fremføringer på vernepleien eller barnevernspedagog? generelt høgskoler? Tenker at det er lettere å få det til siden det er noe jeg interesserer meg for og fordi jeg er litt eldre nå. Eller er det utrolig tøft..vanskelig? Jeg blir 25 år til våren. Kan jeg komme inn på skole pga realkompetanse? En ting til er at jeg og samboeren min har huslån og bil.. Hvordan i all verden skal vi greie det? på bare hans lønn + evt.studielån. Må jo selvfølgelig tenke på å selge bil. Leie leilighet er spinn dyrt så det blir nesten det samme. Hmm Noen som er i samme situasjon? Har noen tanker om min situasjon? Setter veldig pris på å få høre Hilsen *M*
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 Hei! Jeg er utdannet BV pedagog og det var IKKE et vansklig studie i det hele tatt Egentlig litt skummelt,mtp hvor viktig jobb det er,men... Å få jobb derimot..ikke så lett! Ifht fremføringer hadde vi noen - men da var vi flere som fremførte sammen. Og selvom det var obligatorisk gikk det fint an å "lure" seg unna...det gjorde jeg på den ene nemlig. Fikk ikke konsekvenser for karakter:)
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2011 #3 Skrevet 4. januar 2011 Det var betryggende å høre Kan selvfølgelig være forskjell i fra studiested og lærer da, men satser på at det ikke er det. Skal i alle fall søke så får vi se om jeg kommer inn.. Hilsen *M*
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2011 #4 Skrevet 4. januar 2011 Fikk vist ikke med meg alt jeg og siden jeg velger å være anonym så kan jeg ikke inn å redigere. Synd at det ikke er så mange jobber til bv.pedagoger.. men skal som sagt søke på begge så får jeg se. Hilsen *M*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå