Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg har nå susa rundt her på denne siden i en del dager, og føler bare at jeg må ha noen som kanskje kan gi meg noen råd, eller noe... :sjenert:

Dette er historien,

traff en søt gutt (eller skal vel si mann, han er ca 10 år eldre enn meg) for 1 mnd + siden og vi har datet siden. Han oppfyller mange av "kravene på lista" mi og er rett og slett perfekt på papiret - jobb, leilighet, god økonomi, ingen bagasje, villig til å flytte på seg (bor i Oslo nå, vil "hjem" om noen år). Jeg har truffet mye tull i midt liv og tenkte at denne gangen skulle jeg gjøre det annerledes, så vi var på en god del dates før det ble overnatting med påfølgende sex. Det var fantastik :rødme:

Etter det har vi de to siste ukene vært sammen (overnattet hos hverandre) 3 av 7 nettene og alt har vært veldig bra. Alt er naturlig, vi trives i hverandres selskap og ting er godt og deilig.

Greia er at jeg ikke helt vet hvordan jeg skal ta iniativet til å spørre om vi skal ta steget videre. Hvordan gjør man dette? Og når er det naturlig å gjøre det? er det for tidlig ennå? og vil det komme helt naturlig en dag? Jeg vet at han liker meg, og at han ikke tuller med meg, det er han for voksen og etablert til å gidde. Jeg er så trygg og glad med han som jeg aldri har vært, og har bare lyst til å skrike til hele verden at han er min :rødme: Han har ikke ennå sagt at han er glad i meg (og jeg tørr ikke å være først), men han har sagt at jeg er deilig, skjønn og at han liker meg.

Huff, dette ble veldig rotete, men håper noen klarte å tyde noe av det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går jo fint an å bare spørre rett ut... eller setter dere ned og gjøre det til en lengre samtale om hvor dere føler at dere er i forholdet deres. Jeg synes slike samtaler er veldig viktige for det gir trygghet i forholdet.

Du kan jo si det som du skriver nederst i innlegget, f.eks. "Jeg er så trygg og glad med han som jeg aldri har vært, og har bare lyst til å skrike til hele verden at han er min". det var i alle fall veldig fint synes jeg da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...