Poppsilopp Skrevet 3. januar 2011 #1 Del Skrevet 3. januar 2011 Tenkte det skulle bli litt lettere å fortsette på kuren hvis jeg skrev om mine problemer og utfordringer ved kuren, så kan andre lese gi råd eller få råd Ketolysekuren går ut på at man ikke skal spise mer enn 15 gr karbohydrater per dag, men fett og proteiner. Når man ikke får innførsel av karbohydrater så starter kroppen en ren fettforbrenning. Som fører til at man går ned 1-2 kg i uken. Man skal rett og slett ha et kosthold som ikke består av poteter, pasta, ris, brød, eller sukker. Hvis man absolutt trenger brød så kan man bake et brød, oppskriften kan jeg komme med, hvis noen er interresert. Jeg er nå på min andre dag i kuren. Jeg har allerede gått ned 1 kg. Men man går mer ned i begynnelsen, fordi man mister mye vann. Jeg veide 80 kg når jeg begynnte. Målet mitt er å gå ned 15 kilo, altså vil jeg ned i en vekt på 65 kilo. Jeg anbefaler alle som skal begynne på denne kuren å lese boken "slank med ketolyse". Der står det utrolig mye nyttig, inkludert masse oppskrifter, og karbohydrat tabell. Man kan også gå inn på Ketolyse.no . Når man følger denne kuren så skal man komme inn i ketose, det kan man skjekke med ketolysestix, som er urinstix som man tisser på og venter ett min. så skal den vise rosa eller lilla hvis man er i ketose. Jeg skjekket i dag og jeg er i ketose Men det er ikke bare lett, i går på jobb sprakk jeg, jeg drakk en kopp med kakao, så i går var jeg oppe i 28gram karb. noe som er alt for mye. I dag har jeg spist: Forkost: Et liiite hjemmelaget knekkebrød med et halvt egg, masse smør og maijones på Middag: Ommelett med purre, ost og skinke, litt agurk og remulade ved siden av Kvelds: enda et liite knekkebrød men med masse greddost litt skinke og mye smør på. til snaks: spiste jeg gele laget av funlight saft (som innholder 0 gr karb.) Håper det skal gå like fint videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amalie_n Skrevet 4. januar 2011 #2 Del Skrevet 4. januar 2011 HeiHei! Ketolyse er kjempegøy og kan absolutt anbefales! Jeg har nå gått ned 30 kg med ketolysekuren, dette året skal jeg ned 15 kg til. Det er mange utfordringer, men heldigvis blir det enklere ifht til å telle karbohydrater etc. Jeg skriver en del om ketolyse og slankingen på www.amalienilsen.blogspot.com bare at en titt der visst du trenger inspo eller annet:) Syns det er veldig kjekt å snakke sammen med andre som er i samme situasjon:D Masse lykke til videre:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå