Gjest Ruccola Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Ønsker en solid og stabil vogn som kan holde til to eller tre barn. Ønsker en vogn med to overdeler der man bytter fra bagvogn til sittedel når barnet er blitt større. (Duovogn?) Ønsker nøytrale farger uten noe store mønster. Den bør ha regulerbar høyde på håndtaket da det er 30 cm forskjell på meg og sambo Så da lurer jeg på om noen har noen gode tips til meg? Eventuellt kan sende meg noen linker? Ønsker også å høre om hvilke vogner dere har prøvd og ABSOLUTT IKKE liker, o grunnen til dette, så jeg eventuellt kan unngå å gå i samme fella Håper på masse svar fra dere hjelpsomme damer! På forhånd takk
Sushi Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 Henger meg på her. Dette med vogn er kjempevanskelig! Hadde egentlig bestemt meg for denne utrolig billige vogna, som ble kåret til best i test som sportsvogn av Forbrukerrådet. Men jeg er litt usikker på om den er stabil nok, og om den egner seg på vinterføre. Ellers er jeg helt blank på vogner, og synes mange er fryktelig dyre...
Gjest Marias Skrevet 3. januar 2011 #3 Skrevet 3. januar 2011 Brio Happy Duo oppfyller alle de kriteriene, MEN sportsdelen er litt smal!!! Brio Happy Kombi har smalere bagdel, men bredere sportsdel.
Gjest Ruccola Skrevet 4. januar 2011 #4 Skrevet 4. januar 2011 Tror absolutt jeg vil ha fire hjul, så sant ingen kan vise meg en test som sier at en med tre er akkurat like stabil (Ser for meg en gutt på matbutikken jeg jobbet på for mange år siden som hang på kanten av en handlevogn og klarte å tippe den! Og tenker da på fremtidige storesøsken på kanten av vognen....)
Gjest mylady Skrevet 4. januar 2011 #5 Skrevet 4. januar 2011 emmaljunga city cross + city bag er kjempegod! Stødig, men god å trille.
Gjest Ruccola Skrevet 4. januar 2011 #6 Skrevet 4. januar 2011 Takk Flere tips? Gjerne linker til bilder også
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2011 #7 Skrevet 5. januar 2011 Vi har emmaljunga city bag + city cross, og kjøpte den pga testresultater og erfaringer fra andre. jeg sier bare dette: Ikke kjøp den i Sverige, sørg for å ha forhandler i nærheten som du kan gå til når noe må fikses! Vi har hatt vogna (understellet eller sportsdelen) inne til småreparasjoner 3 ganger på ett år. Hver gang vi har kommet inn med noe (sist var det at hele vogna plutselig var blitt helt skeiv, nesten så vi ikke turte trille) har de sagt "Ja, dette er et vanlig problem, det er en stang/kobling/... som har en svakhet, vi har mange inne med dette problemet, og har fått nye deler fra Sverige, skal fikse det med en gang." Det går kjapt å få det fikset, altså, men det er litt irriterende at det skal være så mange småting på en såpass dyr vogn med godt rennome. Så er jeg veldig lite glad i kalesjen på sportsdelen. Den er stor og tung, og faller ofte ned/slås ned pga egen tyngde. Og det er vanskelig å få festet den godt nok på baksiden, så den ikke blafrer i vinden. Skjønner meg ikke helt på den kalesjen, altså. Men bagen er veldig bra, den brukte vi også som seng inne de første månedene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå