AnonymBruker Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Hei Leier leilighet og siden jeg flyttet inn har jeg oppdaget enkelte ganger at det er vått rundt toalettet. Har prøvd å finne det ut uten sikre antagelser. Har sett at det er fire skruer under toalettskålen som til tider kan være fuktige, det er også merke etter dam rett der det går over til rør (avvløp???) 1. er dette normalt??? 2. jeg leier leiligheten og flyttet inn i høst, er dette noe man tar med utleier? (vil ikke mase unødvendig, men redd for å bare fortsette å overse problemet også...) 3. noen som har lignende erfaringer? årsak og kostnader???
Knitcat Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 Det er sikkert bare kondens. Har du det varmt på badet?
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2011 #3 Skrevet 4. januar 2011 tanken på kondens har slått meg, syntes bare det var litt mye vann. Da slår jeg meg til ro med kondens inntil det eventuelt blir værre... (har på varmekabler og kan bli litt fuktig med tøy til tørking, dusjing osv)...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå