Gå til innhold

G-punktet...? Jeg leter og leter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, ikke slik å forstå at jeg romsterer vilt inni henne men fingrene hver gang vi har sex for å lete etter dette sagnomsuste punktet... :-) Men si meg: HVA kjennes det ut som? Glatt eller ruglete? Jeg TROR jeg har kjent det et par ganger ( noe ruglete som var litt fastere inni henne ) men det er en stund siden. Bør klitoris stimuleres først? Er det lettere å finne det da? Hun er usikker på hvor det er selv ( hun har prøvd med en g-punkt vibrator sak uten hell ). FLOTT hvis noen kan geleide meg videre på veien til max nytelse for henne ( og meg :-) ).

Skrevet

Jeg har lest at det er lettere å finne g-punktet om hun allerede har fått en orgasme, så du kan jo gi henne en klitorisorgasme først?

G-punktet ligger et par centimeter inn i skjeden "opp" mot magen. Det er ruglete, og ganske lett å skille fra resten (hvertfall for min del). Det varierer sikkert fra kvinne til kvinne.

Skrevet

Dere må vel gjerne bare prøve dere frem, da det KUN er jenta som kan svare for når du faktisk treffer ;)

Få henne til å slappe helt av, samt stole helt på deg - og så "leker" du deg forsiktig frem :)

La gjerne et par fingre rolig stimulere klitoris samtidig, da denne nytelsen gjerne får oss jenter til å slappe av og bare tenke på nytelsen ;)

Lykke til ;)

Skrevet

Vel, ikke slik å forstå at jeg romsterer vilt inni henne men fingrene hver gang vi har sex for å lete etter dette sagnomsuste punktet... :-) Men si meg: HVA kjennes det ut som? Glatt eller ruglete? Jeg TROR jeg har kjent det et par ganger ( noe ruglete som var litt fastere inni henne ) men det er en stund siden. Bør klitoris stimuleres først? Er det lettere å finne det da? Hun er usikker på hvor det er selv ( hun har prøvd med en g-punkt vibrator sak uten hell ). FLOTT hvis noen kan geleide meg videre på veien til max nytelse for henne ( og meg :-) ).

De fleste er enig om at det er lettere å finne om kvinnen er skikkelig opphisset, ja - eller at hun har fått en orgasme allerede... Jeg har vel til dags dato ikke funnet en kvinne der det IKKE finnes noe G-punkt, så for min erfaringer så finnes det, selv om til og med forskerne er uenige...

Bruke en/flere fingre i fremkant av skjedeveggen i en pekebevegelse bruker å gjøre susen... men ja, opphisselse er meget nødvendig for at det skal oppnås - men jeg er vel av den forutsetning at man sjeldent har sex om man ikke er opphisset...

Lykke til!

Gjest Anjelika
Skrevet

Jeg har lest at det er lettere å finne g-punktet om hun allerede har fått en orgasme, så du kan jo gi henne en klitorisorgasme først?

Det stemmer for min del, før orgasme er det kanskje ikke så lett å finne men etterpå så har det svulmet opp til rene pingpongball-størrelsen så det skal være godt gjort å ikke kjenne det da. To fingre inn med håndflaten ned og "kom her"-bevegelsen treffer rett på hos meg, og skal vel gjøre det hos de fleste kvinner. Eventuelt kan du jukke (i mangel på bedre ord) fingrene opp og ned i stedet for inn og ut, om det ga mening.

Skrevet

Anejlika sa det!

For mitt vedkommende så har sånne G-ormer og spesialtilpassede G-punkt stimulatorer liten effekt, så jeg tror nok at G-punktet sitter litt forskjellig hos forskjellige kvinner. På meg er det ganske langt framme.

Skrevet

Det stemmer for min del, før orgasme er det kanskje ikke så lett å finne men etterpå så har det svulmet opp til rene pingpongball-størrelsen så det skal være godt gjort å ikke kjenne det da. To fingre inn med håndflaten ned og "kom her"-bevegelsen treffer rett på hos meg, og skal vel gjøre det hos de fleste kvinner. Eventuelt kan du jukke (i mangel på bedre ord) fingrene opp og ned i stedet for inn og ut, om det ga mening.

Jeg har en slags visuell forestilling om at det likner på en slags nøtt - det kjennes iallefall slik ut :)

Skrevet (endret)

I tillegg til de andre tipsene, funker det ofte med et par fingre inni henne (+/- 5 cm), med håndflaten ned (mot madrassen), og så gjør du en "kom hit"-bevegelse med fingrene. Husk at hun bør være kommet godt igang først. Når hun allerede er kåt, burde du ihvertfall kunne kjenne en viss forskjell.

For meg funker dette bra, i tillegg får jeg maksimal G-punkt-stimulering om jeg rir ham (glir frem og tilbake) eller blir tatt bakfra.

Edit; Jeg fant ikke mitt G-punkt før jeg hadde født barn, først da var skjeden på et eller annet vis følsom nok til at det lot seg gjøre å stimulere G-punktet i det hele tatt.

Endret av EmmaW
Skrevet

Jeg har en slags visuell forestilling om at det likner på en slags nøtt - det kjennes iallefall slik ut :)

Tror faktisk jeg har lest at man kan sammenligne det med en "myk" hasselnøtt. Sånn ser jeg også for meg det. Størrelsesmessig kjennes det ut som det kan stemme.

Skrevet

For å finne g punktet må jenta være opphisset,ved at du eventuelt stimulerer klitten og samtidig har en eller to fingrer inni. Jeg kjenner klitten ved dette + når gutten gjør spesiell stilling. Hun ligger på ryggen og legg en pute under ryggen hennes og ha føttene på skulderene dine og ta de forsiktig.

Men alle kvinner har faktisk ikke g punkt,ikke stress dere finner nok ut. Lykke til : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...